2006-08-06, 03:18
Medlem
(Ske-a)Zatzys avatar
sorry om det är repost, men "gillar inte krogen, fattar inte internet, finns det inget annnnat säääääääääääääätt?"
Citera
2006-08-06, 14:14
Avslutad
Jag fullkomligt hatar den där äckliga tre reklamen med det där
bandet där 100% av medlemmarna är groteskt fula "Vi sitter i samma bil, en silvergrå missil bla bla bla"

Ännu mer hatar jag den total hjärndöda "KNARK ÄR BAJS" filmerna
som går på MTV, det är då fan att man ska behöva se den jävla
10minuters långa skiten "NATTBAD"(Fan vilken djup titel!!1111)
i varje reklampaus... Samt att de kunde valt ett lite mognare
resonemang än att "knark är bajs"..
Citera
2006-08-06, 15:29
Medlem
Cpt Tuttles avatar
"Lotta gått" för cheerios... Både töntig och dubbad... Fick lust att slå sönder TV:n när den skiten gick!
Citera
2006-08-06, 15:38
Medlem
karma chamelions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. W
den där jävla reklamen som går nu som handlar om någon cancerfond.. hjälp mig med det här??? nej jag kan inte, jag håller på med cancerforskning..

blir så jävla irriterad av den, fattar ej varför
det är inte alls samma sak att donera pengar till cancerforskning som att cancerforska själv! och människan kan hjälpa till iallafall om den vill! GAAH!
Citera
2006-08-06, 16:04
Medlem
Pradas avatar
Hatar absolut Glocalnets reklamer, speciellt den där med metrologen :/
Citera
2006-08-06, 16:55
Medlem
Pokerreklamer, och då särskilt partypoker. Och även alla tandkrämsreklamer - exakt likadana och fult ihopklippta. Är det föressten någon som vet vad dom försöker visa med diagrammet i colgates reklam?
Citera
2006-08-07, 15:17
Medlem
klassekocks avatar
Den värsta enligt mig är Anja perssons: Jag äter alltid kexchoklad, kexchoklad, kex kex kex kexchoklad jag äter alltid kexchoklad..... fy fan va kasst!
Citera
2006-08-07, 15:24
Medlem
uNderdog_101s avatar
Den där Treo-reklamen med ungen som låter "psssssh" när han orskat nån smärre katastrof, vill bara vrida huvet av skitungen när han gör det.
Citera
2006-08-07, 15:25
Medlem
zzzätas avatar
Laktal reklamen är jag hjärtligt trött på. Tycker den där kvinnliga gynekologen ser läbbig ut på något sätt. Läskig tant!

Edit. Skulle definitivt inte sakna Magnumreklamen heller. Upprepar "I Magnum" hela tiden.
Citera
2006-08-07, 17:42
Medlem
TV Shop, anyone?

Annars så är det väl valfri reklamfilm där skådespelare låtsas 'njuta av' cappucino/yoghurt/shampoo/kattmat.
Citera
2006-08-07, 18:01
Medlem
Blizzs avatar
Citat:

Någon som nämt den där radioreklamen för tv. Rix? Megapool? Nått om nått morgonprogram med nån skabbig brud som står och ser trött ut i en spegel (det filmas så att hon tittar in i kameran) och det enda som får henne att bli pigg är det där radioprogrammet.

HON ÄR SÅ FÖRBANNAT ÄCKLIG OCH FUL! Speciellt när hon försöker se "porrig" ut. Man vill ju kasta ut tvn igenom fönstret

Håller fullständigt med! Fast det är "NRJ in the mornings". Fy faen!
Hatar den där hundmatsreklamen också.
-"trubbig, spetsig, rund, smal" "vi älskar hundar"...
Citera
2006-08-08, 01:21
Medlem
Konekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzzäta
Laktal reklamen är jag hjärtligt trött på. Tycker den där kvinnliga gynekologen ser läbbig ut på något sätt. Läskig tant!

Edit. Skulle definitivt inte sakna Magnumreklamen heller. Upprepar "I Magnum" hela tiden.

Word.

Gynekologen ser kåt ut när hon håller upp den där "tuben" och skulle säkert göra vad som helst för att få smörja in någon liten flicka i det.

Och den ryska hallicken i Festisreklamen är skitäcklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in