2008-03-31, 06:58
Medlem
F5MMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Haha! Någon som sett MAX-hamburgares nya, med han polisen som skäller?

Haha, tycker bara att den är rolig. Mest för att ja inte fattar va han säger, "Var e min håttchipåttel" (?)

Hatar däremot burger kings reklam, där en man går runt och demonstrerar någon jävla burgare, sedan kommer en hagga fram och säger med USELT skådespeleri något i stil med "här får inte ni vara, detta är förbjudet område... ". Fan vad jag hatar den.
Citera
2008-04-05, 11:20
Medlem
daemonmonkeys avatar
Verkar som om Glocalnet och COOP slåss om sämsta reklamen tätt följt av Halebop.

Min lista över företag som jag absolut inte vill handla hos växer...
Citera
2008-04-05, 12:51
Medlem
WerteXs avatar
Max är den sämsta, tätt följt av halebop, sen glocalnet... Värre får man leta efter..
Citera
2008-04-06, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Han som ska köpa aktier. Han köper för 500 kr, inom fem sekunder har den gått upp till 50 000 (exakt) och han klickar på "sälj". Han reser sig upp och sträcker händerna i luften och "skrikviskar" ut "YES!".

Sen när han sätter sig råkar han slå på stereon på högsta volym. Han tittar sig runt om kring och undrar vad det är som står på, men det är så jävla uselt skådespeleri att det inte är sant. Syftet är väl att han ska se sig om kring, och när han hittar fjärrkontrollen så stänger han av stereon. Men utan att titta brevid sig (där fjärrkontrollen ligger) sträcker han sig efter den och slår av ljudet.

Kanske lite svårt att förstå min text, men ni som sett den fattar säkert vad jag menar. FAN VAD JAG HATAR HONOM!

Hatar också den där reklamsnutten. Dels dåligt skådespeleri som du mycket riktigt påpekar. Hans glädjekänslor känns så jäkla fejkade.
Sen kan man undra vilken syn på livskvalitet som förmedlas här. Ska vi bli mer ensamvargar som sitter uppe på nätterna och får cp ryck i benen när värdet på aktierna stiger? Sann glädje... jo jo
Citera
2008-04-06, 17:13
Medlem
olllies avatar
fy fan vad jag hatar reklamerna med statoil-pappan.. kommer aldrig att besöka deras jävla biltvätt tack vare hans framtoning
Citera
2008-04-06, 18:02
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
fy fan vad jag hatar reklamerna med statoil-pappan.. kommer aldrig att besöka deras jävla biltvätt tack vare hans framtoning

Äsch våran tvätt är fin! Dock är pappan inte lika fin.

OnT: Jag tycker att Uncle Ben's boil in bag-ris är lätt bland det värsta jag har sett!

"Det är så lätt att koka. Släpp ner bara i vattnet, vänta tio minuter... och VIPS! Perfekt ris varje gång!"
Citera
2008-04-06, 19:42
Medlem
olllies avatar
Kollar inte så ofta på TV, men såg för mig en ny från Jamba idag:

"äntligen är dom här, de slickande djuren"

....
Citera
2008-04-06, 21:15
Medlem
Någon har säkert redan nämt Erik Gadd och hans hemska låt i mobilreklamen... riktigt illa den där. Har för mig att dom kört den med andra artister och lika bajsiga låtar då också. Skärpning!
Citera
2008-04-06, 21:53
Medlem
daemonmonkeys avatar
Nya hatobjekt:

"Mr Poker, the captain wonders if you want to try and land the PLAAAaaaaane"

Och

Lambi-reklamen med ungen som blir alldeles till sig av att se ett lamm....
Citera
2008-04-06, 22:16
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daemonmonkey
Nya hatobjekt:

"Mr Poker, the captain wonders if you want to try and land the PLAAAaaaaane"

Och

Lambi-reklamen med ungen som blir alldeles till sig av att se ett lamm....

Jag hatar också Poker-fjanten. Speciellt när han lär den stora negern hur han ska tala. Och sen i slutet är han sådär ruskigt självgod när han svarar: "My name is Everest Poker." Fy, jag mår illa.
Citera
2008-04-06, 23:17
Medlem
hazard simpsons avatar
Talking to me? Den fina väluppfostrade ungen som kommer fram i TV4 Gb Glass skiten.

Nån mer än jag som vill slå in tänderna?
Citera
2008-04-06, 23:28
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Talking to me? Den fina väluppfostrade ungen som kommer fram i TV4 Gb Glass skiten.

Nån mer än jag som vill slå in tänderna?

Haha han är inte litte ful för det!
Skjut knäskålarna på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in