2007-07-23, 19:13
Medlem
Psyko Dads avatar
Jamba & liknande mobilskits oljud. Vem fan vill ha Barnskrik & guggande & betala 45:- i veckan. (jamba var billigare men who give a fuck) Bilder & ljud kan man ju fixa plätt lätt själv,så vilka idioter pyntar så mycket för inget ?
Hatar all oljuds reklam. Billarm. Polissirener & barna ylandet. Kräks långsamt....
Citera
2007-07-24, 00:15
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Jamba & liknande mobilskits oljud. Vem fan vill ha Barnskrik & guggande & betala 45:- i veckan. (jamba var billigare men who give a fuck) Bilder & ljud kan man ju fixa plätt lätt själv,så vilka idioter pyntar så mycket för inget ?
Hatar all oljuds reklam. Billarm. Polissirener & barna ylandet. Kräks långsamt....
HAAAATAR dom reklamerna. blir deprimerad när jag ser dom och får mord i blicken. VEM KÖPER DET DÄR?!!

finns en liknande när man kan köpa en som säger "OJ! ett sms". Vem fan tycker att det är kul?
Citera
2007-07-24, 00:20
Bannlyst
Kommer ihåg när brorsan provade Jamba's abonnemang med ringsignaler och det där.
Pengarna tog direkt slut på kontantkortet, och han tankade inte det på närmare ett halvår.
Sedan när han väl ville tanka kortet så drogs det pengar direkt från det. Då kontaktade han Jamba, (tydligen kom han ihåg) och sa att pengar drogs från sitt kontantkort, och telefonisten kollade upp hur mkt "skulder" det låg på kontantkortet, ungefär 750 spänn tror jag det var. Min brorsa ville givetvis använda kontantkortet igen, därför sa han att dom hade tagit pengarna från sitt kontantkort under en längre tid utan att han vetat.

En check på 750 spänn trillade senare in efter några veckor.

Fråga mig inte varför kontantkortet inte användes, men detta var omedvetet, inget han planerat
Citera
2007-07-24, 00:28
Medlem
"Jul jympa med Jamba" måste nog vara en av de mest osmakligaste reklamerna.
Citera
2007-07-24, 04:31
Medlem
Skumbanan911s avatar
håller med alla 1000+ föregånga skrivare

JAMBA

satsar verkligen bara på att köra reklamen så mycket som möjligt, sen hur bra den går igenom skiter dom i...
Citera
2007-07-24, 14:20
Medlem
jamesbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wigwaggle
Den där jävla reklam för "rött öga" en film som kommer först i september. Jag är less på skiten nu och tanken att man måste ser reklam i två månader till får mig att baxnar. Vad handla film jäveln om? Allt jag ser är en massa med turker som blir avgudad. Knappast nåt som stämmer in med vardagen.

Jag är också jävligt trött på reklamen för filmen . . . . och som man länge misstänkt är filmen ännu en i PK - genren - om hur svårt alla blattar har det.
Se trailern här (om du orkar)
http://www.ettogarott.se/
Citera
2007-07-26, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wigwaggle
Den där jävla reklam för "rött öga" en film som kommer först i september. Jag är less på skiten nu och tanken att man måste ser reklam i två månader till får mig att baxnar. Vad handla film jäveln om? Allt jag ser är en massa med turker som blir avgudad. Knappast nåt som stämmer in med vardagen.
den reklamen stör jag mig som faaaan på. äckliga ungjävel..."guzzilago". man vill slå honom hårt i ansiktet...skitunge. störde mig också hårt på reklamen för en annan pk invandrarkramarfilm...förortsungar eller va fan den nu hette.
Citera
2007-07-26, 11:06
Medlem
"när du fick diarré i morse hade du ett val"

Tackar inte för att tvreklamen alltid ger mig inre bilder på en kvinna som sprutlackerar en toalettsits.
Citera
2007-07-26, 13:16
Medlem
mahutma_homos avatar
MIKA! live in carton motion, bäbäbäbäbbääbäbäb

och grace kelly blbäbäbbäbäbäbäbäbä

relax blbäbäbäbäbäbäbä
Citera
2007-07-26, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
MIKA! live in carton motion, bäbäbäbäbbääbäbäb

och grace kelly blbäbäbbäbäbäbäbäbä

relax blbäbäbäbäbäbäbä
"ÅRETS GENOMBROTT!". vill för övrigt poängtera att jag hatar den speakerrösten...han låter så jävla svettig o upphetsad...kan se honom helt manisk i inspelningsstudion hur han jobbar upp sig för o få till den där skitjobbiga äckliga rösten...
Citera
2007-07-26, 13:36
Medlem
Numes avatar
Appropå det tycker jag all musik-reklam är jävligt dålig. Samma jävla skit varje år med: hitzfårkidzzzzzzzz 93 för alla kola kidzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2007-07-27, 12:59
Medlem
Hu$tlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
finns en liknande när man kan köpa en som säger "OJ! ett sms". Vem fan tycker att det är kul?

haha så dåligt, eller den där låten " Får jag doppa min stek i din marinad..."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in