Reklamen för munsårssalva där 110% av svenskarna lider av munsår, det är inget att skämmas för, "jag tar den här" ( ) osv. Men när dom försöker dölja att det är herpes dom pratar om så framgår det ju hur genant dom egentligen tycker att det är.
Ja precis och så ser minst ett av klippen så jävla töntigt ut så man har lust att köra upp dinitrol i käften på dom.
De gula trollen i Eniros jävla reklam, fy fan asså. Blir seriöst förbannad och ledsen när jag ser dom, första gången en reklam har den inverkan på mig...
Allt rött blir blååttttttttt
Här pratar vi dålig casting och helt poänglös reklam. Shit vad den är usel och på så många plan samtidigt. Maken till tam elvis får man leta efter.
Kuriosa är att nörden med glasögon som tar tårta först, käkade frukost på samma fik som mig förra söndagen (ja, ni får lov att röra mig)
Vägrar att byta till Vodafone, samt vill slå alla äckliga försäljare som försöker pracka på en det i alla jävla köpcentra.
Citat:
Ursprungligen postat av Steez
Hatar verkligen Eniro reklamerna med de där små äckliga gulklädda trollen (eller vad fan det nu är).
Den senaste Eniro reklamen är ju verkligen för jävla jobbig.
När det är någon bakfull snubbe som ligger på en soffa hemma hos någon brud. Han frågar efter något hämtmat ställe. Trollen säger något nummer och säger sen:
i vodafone-reklamen så ringer den ena killens mobil & det är hans mamma. Undrar om det är acceptabelt att ha på sin privata mobil på arbetstid, uppenbarligen pratar de om privata saker med & alla lyssnar, de stannar upp hela arbetet under denna stund.Vad händer då med alla som ft. får support m.m?