2006-06-26, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WSE

# Skatteverkets(?) Betalar-du-inte-skatt-så-får-du-inte-sitta-på-parkbänken-reklam

Glöm inte SVTs när han lämnar restauranten....
Citera
2006-06-26, 18:59
Medlem
Sjuttiotvås avatar
SJ:s reklam är äckligt dålig också. Den med reaggefiket i stockholm. Med två invandrar brudar som repeterar vad den andra sa, typ.

Riktigt jävla usel är den. :shoot2:
Citera
2006-06-26, 21:33
Medlem
Päzzbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Reklamen för munsårssalva där 110% av svenskarna lider av munsår, det är inget att skämmas för, "jag tar den här" ( ) osv. Men när dom försöker dölja att det är herpes dom pratar om så framgår det ju hur genant dom egentligen tycker att det är.

Ja precis och så ser minst ett av klippen så jävla töntigt ut så man har lust att köra upp dinitrol i käften på dom.
Citera
2006-06-30, 22:48
Medlem
callons avatar
De gula trollen i Eniros jävla reklam, fy fan asså. Blir seriöst förbannad och ledsen när jag ser dom, första gången en reklam har den inverkan på mig...

:shoot2: Hata Eniro
Citera
2006-06-30, 23:07
Medlem
texicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Allt rött blir blååttttttttt

Här pratar vi dålig casting och helt poänglös reklam. Shit vad den är usel och på så många plan samtidigt. Maken till tam elvis får man leta efter.

Kuriosa är att nörden med glasögon som tar tårta först, käkade frukost på samma fik som mig förra söndagen (ja, ni får lov att röra mig)

Vägrar att byta till Vodafone, samt vill slå alla äckliga försäljare som försöker pracka på en det i alla jävla köpcentra.

Citat:
Ursprungligen postat av Steez
Hatar verkligen Eniro reklamerna med de där små äckliga gulklädda trollen (eller vad fan det nu är).

Den senaste Eniro reklamen är ju verkligen för jävla jobbig.
När det är någon bakfull snubbe som ligger på en soffa hemma hos någon brud. Han frågar efter något hämtmat ställe. Trollen säger något nummer och säger sen:

"Pröva speciallen, den är gryyyyyym!"

Sen säger det äckliga tjejtrollet:

"Men ring nu då, din...!"

USCH!

Allt sök är numer på www.hitta.se

Edit: felstav
Citera
2006-07-01, 06:08
Medlem
om en produkt säger sig vara bättre o effektivare än föregående modell hur kommer det sig att den fortfarande produceras.
Citera
2006-07-01, 06:15
Medlem
vodafone

i vodafone-reklamen så ringer den ena killens mobil & det är hans mamma. Undrar om det är acceptabelt att ha på sin privata mobil på arbetstid, uppenbarligen pratar de om privata saker med & alla lyssnar, de stannar upp hela arbetet under denna stund.Vad händer då med alla som ft. får support m.m?
Citera
2006-07-02, 00:51
Medlem
campino....
Citera
2006-07-02, 09:53
Medlem
Coolcittes avatar
Jag säger bara en sak: AOOOOOOW PARTY POKER!!!!!!
Citera
2006-07-02, 10:17
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Jag säger bara en sak: AOOOOOOW PARTY POKER!!!!!!
Ändra det till all jävla pokerreklam vad fan!
Blir så trött på den förbannade pokerreklamen, spelar inte alla puckon poker än?!
Citera
2006-07-03, 00:17
Medlem
Etanols avatar
Jamba-reklamerna är en gåva direkt från Djävulen. Tror jag. Är nog redan nämt, men tål att nämnas igen. Otroligt irriterande.
Citera
2006-07-03, 00:35
Bannlyst
Retro-bögen var förbi jobbet idag. Jävla tur för honom att jag hade uniformen på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in