Hatar verkligen Eniro reklamerna med de där små äckliga gulklädda trollen (eller vad fan det nu är).
Den senaste Eniro reklamen är ju verkligen för jävla jobbig.
När det är någon bakfull snubbe som ligger på en soffa hemma hos någon brud. Han frågar efter något hämtmat ställe. Trollen säger något nummer och säger sen:
"Pröva speciallen, den är gryyyyyym!"
Sen säger det äckliga tjejtrollet:
"Men ring nu då, din...!"
USCH!
jag skojar inte när jag säger att jag är nära på att dö när jag ser dessa reklamer. Aldrig varit med om att en reklam kan bryta ned en så som dessa enrioreklamer gör
En sak jag aldrig fattat är varför alla blöjreklamer är gjorda på bebisspråk och verkar vända sig direkt till barnet. Det är ju ändå föräldrarna som köper blöjorna och barnet förstår väl inte ens vad det handlar om. Om jag mot all förmodan någonsin skulle få en son skulle han få linda in sig i tidningspapper i ren protest.
Sen den där jävla Eniro-reklamen får mig att vilja dunka huvudet i väggen tills antingen väggen eller skallen spricker.
Reklamen för munsårssalva där 110% av svenskarna lider av munsår, det är inget att skämmas för, "jag tar den här" ( ) osv. Men när dom försöker dölja att det är herpes dom pratar om så framgår det ju hur genant dom egentligen tycker att det är.
En sak jag aldrig fattat är varför alla blöjreklamer är gjorda på bebisspråk och verkar vända sig direkt till barnet. Det är ju ändå föräldrarna som köper blöjorna och barnet förstår väl inte ens vad det handlar om. Om jag mot all förmodan någonsin skulle få en son skulle han få linda in sig i tidningspapper i ren protest.
Sen den där jävla Eniro-reklamen får mig att vilja dunka huvudet i väggen tills antingen väggen eller skallen spricker.
Ja, det kan man fråga sig hur de kan gå igenom. För det är ju inte tillåtet att göra reklam riktad till barn på TV4...
Detta var ett tag sen men pressbyrånreklamerna som är så falska och utsugande. "guu va retro" ska det vara kul eller? vad är retro, kaffe och bulle? HAHAAHAHAHAHAA, nej tack. Sen att trenden med bögar i reklam går uppåt betyder inte att det är kul.
Detta var ett tag sen men pressbyrånreklamerna som är så falska och utsugande. "guu va retro" ska det vara kul eller? vad är retro, kaffe och bulle? HAHAAHAHAHAHAA, nej tack. Sen att trenden med bögar i reklam går uppåt betyder inte att det är kul.
De menar nog att deras pris är retro, vilket det förmodligen inte är. På 60-talet när gayen var ung kostade nog kaffe och bulle 2:75 eller nåt sånt.