2006-03-30, 10:42
Medlem
hazard simpsons avatar
Rätt glas och rätt bågar

*pang*

Där dog dom
Citera
2006-03-30, 12:33
Medlem
Jomazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobfish
Har någon nämnt reklamen för "Dell" datorer med den där killen som spelar luftgitarr/slår med trumpinnar (jag kommer inte ihåg vilket), klistrar fast sitt eget ansikte över en bild föreställlande statyerna på Påskön och annan skit. Fråga mig inte varför men den reklamen irriterar mig något oerört.

Uppföljaren till "Canal Digital" reklamen lyckades för tusan göra ungen ännu mer kaxig än i föregångaren.

"Nu kan väl du gå ut i köket och fixa middag." Hade jag talat så till min far som barn hade jag fått en örfil. Skitunge.

Dell-reklamen är även mitt hatobjekt. Killen ser så jävla överdriven ut (som den jävla killen i "tredje klotet"), och tjejen som öppnar dörren är gammal och ful. Blä! Död åt Dell.
Citera
2006-03-30, 20:34
Medlem
Kicker.s avatar
har starkt börjat ogilla alla Mcdonalds reklamer. de dumförklarar sig själv!
Citera
2006-03-30, 23:24
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Mognolid unge: Här får du det bra.
Fy fan. Renaultreklamen, tror jag det är, när mongoungen åker med sin far med en snögubbe och lämnar den i snön.

Fy fan.
Citera
2006-03-31, 11:47
Medlem
förresten, en grej angående reklamen "Pizzavalet 2006", har inte gubbvraket som är "programledare" för pizzavalet EXTREMT små händer?

Lägg märke till det nästa gång ni ser den och återkom här med er uppfattning
Citera
2006-03-31, 17:15
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
Mognolid unge: Här får du det bra.
Fy fan. Renaultreklamen, tror jag det är, när mongoungen åker med sin far med en snögubbe och lämnar den i snön.

Fy fan.

Håller med. Vem fan sätter sig i en bil och åker flera mil för att ens unges snögubbe smälter.
Citera
2006-03-31, 22:16
Medlem
Den senaste eniroreklamen med tre små tomtar som hoppar och skriker vid någon korvkiosk är fruktansvärd och jag hatar den med all den kraft som jag någonsin kan uppbåda.
Citera
2006-04-03, 14:52
Medlem
karin007s avatar
tallink.

Tallink, heter det så? Dom båtarna som åker mellan sthlm & tallin.
Med 2 tvilling tjejer som är på båten & dansar & håller på. FY FAn, jag hatar den..
Så pinsamt dåligt.
Citera
2006-04-03, 17:49
Medlem
Squalos avatar
MER-reklamen. Alltså drickat. Den jävla skåningen med talfel som säger "Älska mjääer" istältet för "Älska mer". :shoot2:
Citera
2006-04-04, 19:06
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
Pizza Grandiosa. Ni vet den med en massa folk på stan som säger vilken pizza dom gillar mest. På slutet är det en studio med någon fjant som säger att det är missvisande och blablabla.

Riktigt dålig.

Håller med. Fullständigt värdelös skitreklam. Skulle personligen kasta ett dussin frusna pizzor på gubbfan som fjantar i slutet med sin äckliga dialekt.
Citera
2006-04-04, 19:08
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Håller med. Vem fan sätter sig i en bil och åker flera mil för att ens unges snögubbe smälter.

Nej det är för NISSAN. Skitsamma. Jävla dålig patetiskt reklam!
Åka en massa mil för ungjäveln inte vill att snögubben ska smälta..
suck suck!!!
Citera
2006-04-04, 21:05
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlay
förresten, en grej angående reklamen "Pizzavalet 2006", har inte gubbvraket som är "programledare" för pizzavalet EXTREMT små händer?

Lägg märke till det nästa gång ni ser den och återkom här med er uppfattning
Ja, dom ser faktiskt väldigt små ut! Det är nog ingen välutrustad gubbe.

Men är det ingen annan än jag som stör sig nåt enormt på den senaste Telia-reklamen med dottern och sonen i Telia-familjen? Sonen är ju så jävla dålig skådespelare, och han pratar med nån ful dialekt också som hans syster inte har så det är ju inte så vasst. Usch vad den irriterar mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in