2007-04-17, 23:47
Medlem
Jag håller på att bli tokig på den förbannade grisen som komer upp innan Abbas laxbulle reklam, jag har lust att slå in Teven
Citera
2007-04-18, 02:31
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
mens o sex o svamp allt det tillsammans med flytningar -reklamen
Citera
2007-04-18, 09:10
Medlem
indens avatar
MQ's programsponsorjingel på femman med the ark börjar gå mig på nerverna något så in i helvete. Hoppas dom kommer sist i schlagerfestivalen.
Citera
2007-04-18, 09:40
Medlem
hazard simpsons avatar
Dags att hata igen ordentligt. Älskar denna tråd med så många likasinnade.

IKEA: Behöver ingen närmare förklaring va? Tål inte kärringen och jag tvivlar starkt på att hon vinner en popularitetstävling här på sidan.

SAAB: Vem i helvete är det som sjunger så falskt? Hon är en hemsk männiksa som inte kan sjunga och den jävla idiot som bestämde att hon skulle sjunga bör få sparken genast.

Horjäveln som svarar i telefonen och skriker när hon ser en vattenflaska. Kommer inte ihåg vilket märke och jag vill inte komma ihåg heller. Jag får lust att täppa till käften på horan som skriker. Jävligt irriterande.

ICA reklamen: Det räcker nu. Ni är bara jobbiga nu.

MQ: The Ark står och bölar och råtöntar håller på med något som ska föreställa dans.

Burger King: Nej, jag blir inte sugen på hamburgare längre så länge töntjäveln är med. Bra att den dryga fan inte längre är med, han med bakåtkammat hår med stora tänder. Han skulle jag seriöst korrigera med ett baseballträ. HOT HOT.......Käften för helvete
Citera
2007-04-18, 11:01
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Dags att hata igen ordentligt. Älskar denna tråd med så många likasinnade.

IKEA: Behöver ingen närmare förklaring va? Tål inte kärringen och jag tvivlar starkt på att hon vinner en popularitetstävling här på sidan.

SAAB: Vem i helvete är det som sjunger så falskt? Hon är en hemsk männiksa som inte kan sjunga och den jävla idiot som bestämde att hon skulle sjunga bör få sparken genast.

Horjäveln som svarar i telefonen och skriker när hon ser en vattenflaska. Kommer inte ihåg vilket märke och jag vill inte komma ihåg heller. Jag får lust att täppa till käften på horan som skriker. Jävligt irriterande.

ICA reklamen: Det räcker nu. Ni är bara jobbiga nu.

MQ: The Ark står och bölar och råtöntar håller på med något som ska föreställa dans.

Burger King: Nej, jag blir inte sugen på hamburgare längre så länge töntjäveln är med. Bra att den dryga fan inte längre är med, han med bakåtkammat hår med stora tänder. Han skulle jag seriöst korrigera med ett baseballträ. HOT HOT.......Käften för helvete

Världens argaste tyckare i fallet reklamfilmer. Fast jag håller absolut med dig när det gäller IKEA, Saab och Ica.
Citera
2007-04-18, 11:46
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Världens argaste tyckare i fallet reklamfilmer. Fast jag håller absolut med dig när det gäller IKEA, Saab och Ica.

Hahaha Ja, det är jag nog. Men jag blir uppriktigt arg på att reklamen är så dålig. Jag är fullt medveten om att den är nödvändig. Men jag klarar inte av skrik,tjat och när dom idiotförklarar hela mänskligheten. Det klarar jag av så bra själv.

Sedan är det för jävla skönt att spy ur sig lite hat. Man känner sig lugn efteråt. Hellre att det kommer i skrift än knytnävar och vapen.
Citera
2007-04-19, 18:17
Medlem
armzors avatar
Den skrattande kon ostarna som rymmer
Citera
2007-04-20, 00:48
Medlem
techno_the_kings avatar
Kan ju lägga till en reklamfilm som börjar att bli allt för störande nu

"Panta mera"

Reklamen med följande huvudpersoner "den feta negern" dvs hon som sjunger "Panta mera!,va fan ska hon panta, där borta finns det nog inga läskburkar

"runk & juckarungarna" mm den lilla negerungen som drar sin hand fram & tebax precis som om hon har runkat av många gubbs samt dom 2 småungarna som står med ryggen halvt bakåt å juckar vilt med skreven

är lessen för att jag skriver så pass elakt om denna reklam men den börjar faktiskt att gå en på nerverna & den har väl sänts jäkla länge nu visst den hade ett uppehåll för ett tag sen men så kom den tebax & den stora frågan är
kommer verkligen folk att panta mera när dom ser denna reklam fan vet..

(Vill be så mycket om ursäkt te den feta negern samt runk & juckarungarna
inte erat fel att dom tjötar ut reklamen"
Citera
2007-04-20, 01:03
Medlem
Oddballs avatar
Gillar inte reklamen om däck där man säger att man fyller dem med 'nitrogen' - varför inte säga 'kväve' som det faktiskt heter på svenska?! Förmodligen för att folk tycker nitrogen låter mer exotiskt och det borde ju vara bra...
Citera
2007-04-20, 08:55
Moderator
Evil Eds avatar
Avskyr reklamen från IKEA med negerkärringen. Var på väg till IKEA en dag men ångrade mig när jag tänkte på den hemska reklamen.

brrr...
Citera
2007-04-22, 14:30
Medlem
Crilles avatar
Ibumetin reklamen har gjort så att jag aldrig någonsin kommer att köpa Ibumetin, fy fan vad vidrig den är, blir förbannad bara jag tänker på den.
Citera
2007-04-22, 15:31
Medlem
Bazzs avatar
Dom där jävla gula tomtarna som säger "billigt, billigt" Med mongolidröst. Jag blir så jävla arg fyfan.! Vet inte ens vad det är reklam för, men blir illamående när jag hör den jävla reklamen. DRA ÅT HELVETE JÄVLA TOMTAR!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in