2013-04-11, 15:10
Medlem
BoundForGlorys avatar
Vad heter den där reklamen när det är en kille som gör en hare eller något också kommer nån in i omklädsrummet och säger Har ud börjat bygga *SlaskSlaskSlak*
Citera
2013-04-11, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoundForGlory
Vad heter den där reklamen när det är en kille som gör en hare eller något också kommer nån in i omklädsrummet och säger Har ud börjat bygga *SlaskSlaskSlak*
http://www.youtube.com/watch?v=jrgT_gPGD_w
Citera
2013-04-11, 16:50
Medlem
BoundForGlorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
http://www.youtube.com/watch?v=jrgT_gPGD_w
Tack som fan
Citera
2013-04-13, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddex4
Sedan finns det ju massvis med annan dynga, såklart.

De jag stör mej mest på i dagens läge är väl (ingen speciell rangordning):

Mr.Green reklamen

"Såhär glad blir Anna när hon vunnit på Mr.Green". Jaha? Hur ofta vinner man någon storvinst där då, tro? dessutom ser negerkärringen helt jävla muppig ut och till råga på allt så måste de zooma in maximalt på hennes fula fejkade glädjefnatt.

Norrlands guld reklamen

Spyvarning... "EEEEEEN ÖÖÖÖÖÖÖÖL, EEEEEEN ÖÖÖÖÖÖÖL, EEEEEN JÄTTEÖÖÖÖÖÖL, ÅÅH SHIT VA GOTT!!" En lönnfet, ful, och flottig gubbe som står och gapar så man blir tokig. Norrlands guld är annars ett fint ölmärke och denna skitreklam drar den tyvärr i smutsen. Hur fan tänker de som hittar på såna här reklamfilmer?

Ö&B reklamerna

Det var kanske lite roligt de 2 första som visades. Men nu är det bara för mycket. Ta den nya till exempel där butikssäljaren är utklädd till mexikan och drar sina kassa skämt som är så värdelösa och oförståeliga (skämten tycks bli kassare för varje reklamfilm de producerar!). Dags att lägga ner skiten nu, va...

Felix ketchup reklamen

Spyvarning på denna också... Först har vi den lille lintotten, som förövrigt känns helt malplacerad, stå och säga med osäker röst: "Hej... jag heter Felix... och jag tycker man ska äta.... ketchup... till ALLT!"

Sedan har vi den onde Dr. Von ketchup i bakgrunden som spyr ut sin vidriga ketchup propaganda: "Ät felix tomatketchup till allt, var dag...!" med mord i blick Följt av en rutten "techno" låt där de sjunger "ketchup" hela tiden... Usch, fy, och blä.

Sedan har vi ju alla dessa mobilleverantör-reklamer. Där inte en jävel håller måttet.

3 Med sin usla James Bond rip-off.

Tele2 Med sitt förbaskade får. Dessutom ska han vara "frän" och snacka amerikanska...

Halebop Bara allmänt mysko och skumma reklamer. Kommentarer överflödiga.

Telenor Tål inte gubbfan, alltså...

Som sagt, finns hur mycket skit som helst på TVn men orkar inte ta upp alla jag känner hat och förakt mot, just nu i alla fall.

Vad jag vet, så är inte norrlandsguld ett FINT ölmärke, de är mera en ful-öl än fin öl. men den håller högre klass än andra öler ifrån sverige absolut. Jag tycker inte att dem drar ner ölen i skiten bara för att det är en tjock gubbe i reklamen, jag tycker han är en riktig sköning! haha men alla reklamer blir ju så uttjatade..
Citera
2013-04-13, 16:21
Medlem
Har ni laddat hagelgeväret lr?
Tänkte det är dags att skjuta av ludret som svamlar om "satelliter till mars" blabla, fyfan va irriterande det är!
Citera
2013-04-14, 00:18
Medlem
Elementarts avatar
Coca Cola Zeros nya reklamfilm som utspelar sig på en biosalong

http://www.youtube.com/watch?v=Fo8k_Hugjvg
Citera
2013-04-14, 14:46
Medlem
knekt sparvs avatar
Är det Lendo som har den där jävla reklamen? Jag minns inte riktigt men jag stör mig så in i helvete på den där chef-fan som visar film och har teambuildingaktiviteter. Han är så jävla lismande och osar falskhet och psykopat. Bakom det där leendet döljer sig en pervers jävel som vill våldta, tortera och styckmörda ungar!

EDIT: Just det, ST1-reklamerna retar gallfeber på mig utan bara helvete!
Senast redigerad av knekt sparv 2013-04-14 kl. 14:49.
Citera
2013-04-15, 21:15
Medlem
Stackarens avatar
Är nu så SATANS trött på reklamen för Windows 8. Ni vet den med det lilla horbarnet som står och målar på en skärm och ser helt efterblivet ut. Och så Skypear hon med sin farsa, eller någon groomare på nätet, jag har ingen aning. Och med mamman som står i bakgrunden som ser så perfekt och stolt ut. Nä, jag orkar inte mer.
Citera
2013-04-15, 22:30
Medlem
m00nst0nes avatar
-Jag kommer till att byta till en sån där, enhörning istället

Jobbig hes röst har han också.
Citera
2013-04-15, 22:35
Medlem
m00nst0nes avatar
Sen har vi ju Bingo Bens också.. En dåligt animerade struts eller papegoja eller pingvin eller vad fan det är i vit kostym på scen. Ser ut som animerad film från 1992. Världens fulaste "skratt" har han också.

-Oj, nu fick nån visst bingo igen! höhöhööö!

Det låter verkligen som byggarbetaren Lasse, 53, har fått spela in rösten till den reklamfilmen.
Citera
2013-04-16, 01:36
Medlem
-Alice-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knekt sparv
Är det Lendo som har den där jävla reklamen? Jag minns inte riktigt men jag stör mig så in i helvete på den där chef-fan som visar film och har teambuildingaktiviteter. Han är så jävla lismande och osar falskhet och psykopat. Bakom det där leendet döljer sig en pervers jävel som vill våldta, tortera och styckmörda ungar!

EDIT: Just det, ST1-reklamerna retar gallfeber på mig utan bara helvete!
Får riktig ångest av den feta chefen
Citera
2013-04-16, 20:58
Medlem
junazs avatar
Okej, ett par saker jag inte fixar (eller rättare sagt detta ger mig totalt jävla SPEL):

- Fåret(n) i Tele2-reklamerna, LÄGG NER NÅN JÄVLA GÅNG!
- Com Hem-kärringarna, LÄGG NER NÅN JÄVLA GÅNG!
- Musiken i Statoils dieselreklamer, står bara inte ut med den vidriga jävla melodin och den äckliga ursäkten till livsform som sitter och nynnar med hela tiden https://www.youtube.com/watch?v=hCTi0WQRyI0
- Musiken i Felix-reklamerna (färdigrätterna, inte ketchupen) https://www.youtube.com/watch?list=PL5F3992626ED974BF&v=NgHTj7i9OuA&featur e=player_detailpage Det där fruktansvärt irriterande hurtiga "ahey ahey-hey" i slutet av låten får mig att fullkomligt explodera.
- Musiken i Byggmax-reklamen, nu hittar jag inte videoklippet (verkar inte finnas på YT), men gotlänningarna som bygger ett "utekök". Alldeles i början och slutet hörs nån som börjar sjunga i nån jävla melodi/vinjett, och människan låter totalt jävla efterbliven. Inavel i 15 generationer!?
- Musiken i Stena Line-reklamen http://www.youtube.com/watch?v=GdH30r1IZzs (det där är själva låten). Om möjligt låter ju den här personen än mer intelligensbefriad än föregående exempel. Tillsammans med den helt värdelösa reklamen i övrigt blir man ju inte annat än spyfärdig.

Om det finns något i det här landet som nästintill gått än mer åt helvete än arbets- och bostadspolitiken så måste det vara tv-reklamen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in