2012-06-26, 12:01
Medlem
hejtjongpangs avatar
ö&b och findus reklamerna, fyfan!
Citera
2012-06-26, 13:46
Medlem
Prozacbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Ingen mer som vill ritualmörda Finduskillen?

*Räcker upp handen*
Citera
2012-06-26, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prozacbitch
*Räcker upp handen*
När vi ändå ska mörda finduskillen så kan vi väll ta Felix barnen och philadelphia familjen sammtidigt?
Fan vad jag hatar deras reklamer...
Citera
2012-06-26, 17:33
Medlem
[SIC]s avatar
Norrlands, norrlands det förbannade jävla piss NORRLANDS!!!!! Har aldrig känt ett sånt här hat förut, aldrig någonsin
Och det är varenda satans jävla kvart vart man än zappar. Tänker aldrig köpa det där äckliga pissvattnet om mitt liv hängde på det.

DÖD ÅT NORRLANDS!!
Citera
2012-06-26, 18:15
Medlem
Avsiktarens avatar
Provivas äckliga reklam med en äcklig familj som diskuterar teatraliskt på det mest teatraliska tv-språket.
Citera
2012-06-27, 19:57
Medlem
TheAdvents avatar
En öööl och en maaatch, fy fan!

Gammelfarfar i Vitae Pro reklamen är ett annat irritationsmoment. Först hette han S.O. Stolp.
Nu heter han plötsligt Krister Djupmark. Stolpen Djupmark är hockeyspelare, mopedmeckare, busschaufför och fan vet allt. Dessa sockerpiller gör verkligen susen och han kan leva sitt aktiva liv i säkert 150 år till :tummenupp!
Citera
2012-06-27, 20:51
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
När vi ändå ska mörda finduskillen så kan vi väll ta Felix barnen och philadelphia familjen sammtidigt?
Fan vad jag hatar deras reklamer...

Jag är på! Har lust att köra upp en bifftomat i rektum på den lismande jävla kärringen som har glömt tomatsåsen.

När vi ändå håller på kan vi ju köra upp 50 stycken potatisar i Felix också, så att han slipper räkna dem dag ut och dag in.
Citera
2012-06-28, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitbrake
Håller med dig med philadephia-reklamen, vilken jävla skit. vill bara slå sönder allt i mitt vardags rum när horungen säger "kan vi inte äta fisk imorgon också" och morsan drar ett tillgjort skratt som säkert tog 180 tagningar att göra och alla är så lyckliga och glada. Fast i verkligenheten så går grabben till skolan och bli mobbad dagen efter och dottern blir sexuellt utnyttjad av fadern i familjen medans morsan får kuk på annat håll i nån pundarlägenhet 15 min därifrån av nån jävla anabolatorsk.

Okey nu spårade jag iväg lite det sista men fan va löjlig den jävla reklamen är. f.ö tycker jag alla reklamer med överlyckliga gulliga familjer är så jävla falska och förjävliga att kolla på.

jag menar inte fan blir den miserabla WT-familjen lyckligare av att äta toffefe, ja jag tänker på "man har så kul med toffefe reklamen" (förlåt till alla som hade försträngt denna vidriga reklam nu när jag tog upp det)

Nu när jag tänker efter FAN VAD JAG HATAR REKLAM! borde fan sluta kolla på tv innan jag hamnar på rättspsyk efter att ha skickat en brevbomber till diverse reklam-ressisörer.
Håller med till fullo! Folk som på fullt allvar jobbar i reklambranschen borde dö en lång och plågsam död för allt lidande de orsakat.
Citera
2012-06-28, 16:57
Medlem
Jag lackar på den där statoil reklamen, den med Malte som tankar så mycket så han får nya fotbollar hela tiden. Sen ger han fotbollen till en liten tjej och frågar om dem bor i villa, för då kan hon spela ute på gården , sen ändrar han sig typ ehh vad vet jag. Fan blir så less hon får väl ta sin jävla boll och lira var hon vill... Nej den där reklamen kan dra åt helvete .
Citera
2012-06-28, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NL10
Jag lackar på den där statoil reklamen, den med Malte som tankar så mycket så han får nya fotbollar hela tiden. Sen ger han fotbollen till en liten tjej och frågar om dem bor i villa, för då kan hon spela ute på gården , sen ändrar han sig typ ehh vad vet jag. Fan blir så less hon får väl ta sin jävla boll och lira var hon vill... Nej den där reklamen kan dra åt helvete .

HAHA!
Citera
2012-06-28, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Och sen Felix-reklamerna!

"Häj ja hätär Fälicks" vem fan bryr sig?! Dra åt helvete alla djävla reklamskapare!

Sen stör jag mig på Ballerina-reklamen. Hon säger "schäx". Far åt helvete! Det heter tamigfan KEX! Som om dom försöker få folk att börja säga "schäx". Fuck off and die!

Någonsin varit i skåne?
Citera
2012-06-28, 22:23
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xetal
Någonsin varit i skåne?

Mången gång! Säger man "schäx" där? Har aldrig reflekterat över det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in