Vad jobbigt det måste vara att vara Peter och inte kunna formulera vanliga meningar. Fan vad han får kämpa för att ens klara det.
-När jag, och barnen kommit hem efter en dags träning, alltså, jag, som vart på arbete, och, som, barnen som vart till träning. Då lägger vi in kläderna i maskinen, och, doserar. Med Vanish! Och, det, som, tar bort alltså, alla fläckar som är på mina arbetskläder. <---- Ok, men inte fläckarna på barnens träningskläder då?
-Jag rekommenderar Vanish till alla, som i, alltså, och har, alla som är aktiva och har barn i familjen. Det är en suverän produkt! <---- Där satt den!!
-Gorgeous, gorgeous, gorgeous!! <--- Jag tror denna kvinna är psykopat. Jag föreställer mig henne sitta på en stol mitt i natten med en kökskniv i handen och titta på foton av Runar Sörgard och säga Gorgeous, gorgeous!!
Dessutom borde reklamen anmälas till DO. Mannen görs till ett objekt i reklamen och hans bakdel har ingenting med väggfärg att göra. Hade det varit en man som daskat en kvinna i baken hade reklamen förbjudits direkt.
Nu är det kokta fläsket stekt! Zalando har börjat med en ny idiotisk reklam. Massa jobbiga kärringar som kutar omkring på en gräsmatta i ett regn av kläder. Snubben som flyger upp i luften i slutet är så förbannat ful.
Jag orkar inte mer.
Nu är det kokta fläsket stekt! Zalando har börjat med en ny idiotisk reklam. Massa jobbiga kärringar som kutar omkring på en gräsmatta i ett regn av kläder. Snubben som flyger upp i luften i slutet är så förbannat ful.
Jag orkar inte mer.
Har bara sett den en gång och de var igår men kunde direkt säga att de skulle bli ett hatobjekt.
Överskottsbolaget och SIBA Känns som att manuset kommer från bottenskrapet av det som inte hamnar i buskisarna i Falkenberg ... Dock är ju all reklam mer eller mindre vedervärdig.
-Gorgeous, gorgeous, gorgeous!! <--- Jag tror denna kvinna är psykopat. Jag föreställer mig henne sitta på en stol mitt i natten med en kökskniv i handen och titta på foton av Runar Sörgard och säga Gorgeous, gorgeous!!
Dessutom borde reklamen anmälas till DO. Mannen görs till ett objekt i reklamen och hans bakdel har ingenting med väggfärg att göra. Hade det varit en man som daskat en kvinna i baken hade reklamen förbjudits direkt.
Tjattrar de ännu om Norska allergi och astmaförbundet eller? Lustigt att de ska ha med det i en reklam inriktad på den svenska marknaden, men det är väl bara jag som fastnat vid det?