2012-09-08, 21:29
Medlem
mads är ju en snygg kille, kvittar väll om han tala danska eller svenska.
Gillar reklam.
Citera
2012-09-09, 17:02
Medlem
Lyotos avatar
Zalando klarar jag inte av! Den suger ju bara fet dallas
Citera
2012-09-09, 17:54
Medlem
39ans avatar
Håller med! Zalandos skitreklam är så jävla körd,skulle aldrig köpa nåt från dom
Citera
2012-09-09, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
Bara jag som hatar MAX jävla tripple cheese reklam?

Den fick mig att prova en Christers Ris idag. Jag blev besviken.
Citera
2012-09-09, 18:38
Medlem
swebarbs avatar
Ennnnn ööööölllllllll är ju bara bland det värsta efter siba reklamen i julas, hur länge ska skiten pågå fyfan vilken hjärndöda apa som har gjort den.. gå o häng dig förfan...
Citera
2012-09-11, 00:51
Medlem
_Strebers avatar
3 med sin minst sagt usla James Bond - ripoff, så jävla irriterande. Eller om det ska föreställa nån imitation av "Mannen från U.N.C.L.E.", oavsett vad, helt värdelöst.
Citera
2012-09-11, 09:36
Medlem
kaktushatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Den fick mig att prova en Christers Ris idag. Jag blev besviken.
Tripple Cheese? Nigga Please?

Jag har otroligt svårt för den där "Mitt lån"-reklamen med den äckliga blodhunden som blir upptryckt i rutan. Vadfan säger gubben? Har sett den här reklamen alldeles för många gånger och ändå förstår jag verkligen inte! It makes no sence, i brist på ett bättre uttryck på svenska.

"Ja, du Ruffe, du har varit på fjällen du. Men matte lyssnar ju inte på dig. Men det vet ju inte vi, eller hur Ruffe?"

Citera
2012-09-11, 10:47
Medlem
Truffs avatar
"Lendo" reklamen med sitt helvetes snack "lendo lendo spara massa splendo" !
Citera
2012-09-12, 13:30
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktushatt
Tripple Cheese? Nigga Please?

Jag har otroligt svårt för den där "Mitt lån"-reklamen med den äckliga blodhunden som blir upptryckt i rutan. Vadfan säger gubben? Har sett den här reklamen alldeles för många gånger och ändå förstår jag verkligen inte! It makes no sence, i brist på ett bättre uttryck på svenska.

"Ja, du Ruffe, du har varit på fjällen du. Men matte lyssnar ju inte på dig. Men det vet ju inte vi, eller hur Ruffe?"

Hahaha, älskar den! Ruffe är cool!

Han säger: "Ja, du Ruffe, du vill till fjällen du. Och du tycker att husse skulle haft ett nytt flugfiskespö. Men matte lyssnar inte på dig."
Citera
2012-09-12, 17:25
Medlem
frozens avatar
Oj, listan kan göras lång på irriterande reklam!

Men det absolut värsta jag vet just nu så är det "Telenor-pappan" som jag bara vill ge en smäll på käften !!!
Citera
2012-09-12, 18:06
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktushatt

+1 Jag tål inte karljävelns löjliga röst!!
Citera
2012-09-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
3 med sin minst sagt usla James Bond - ripoff, så jävla irriterande. Eller om det ska föreställa nån imitation av "Mannen från U.N.C.L.E.", oavsett vad, helt värdelöst.

Haha, den är ju bara skön!

För övrigt så börjar störa mig något fruktansvärt på reklamen från Ving!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in