2011-11-23, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Haha jag kan översätta åt dig så du är med i matchen, han Ska ju vara cool Petter så han snackar ett "annat" språk:

Lasse: -Hur mycket vill du spara?
Petter: - Jag har inga pengar som jag kan spara. Har bara saker.

.. Så visar han upp sina skräpiga prylar som han tyfligen lägger sina pengar på.

Nej, men.. Det är väl just när man inte har pengar som man borde spara? Alltså lägga undan en del av sin inkomst? Så vad spelar det för roll om han har en massa prylar? Jag menar, hade han haft pengar så hade han ju inte behövt få hjälp av en bank att spara dessa?

Jag tackar för att du tog dig tid, men tyvärr blev jag inte klokare av det.
Citera
2011-11-23, 23:51
Medlem
Eller ahaaaaa.... Nu är jag med. Lasse undrar alltså hur mycket Petter vill sätta in på sparkonto

Petter har inga pengar att sätta in, och försöker då med sina prylar istället... Ok! Tack
Citera
2011-11-27, 22:41
Medlem
Psyko Dads avatar
Just nu kastar jag mig över fjärrkontrollen & Mute direkt när jag hör den överjävligt usla vidriga hemska musiken/rösten till tv-spelet Assassins. Fy fan vad jag hatar den!
Spela den 50g på raken så kan jag gå i pitbull-mode & attackera allt.
Citera
2011-11-27, 23:11
Medlem
Gamblors avatar
Fabian Bengtsson och Siba försöker sprida julstämning med ett riktigt vidrigt alster. Kan de inte bara lägga ner marknadsföringsavdelningen?
Citera
2011-11-28, 01:36
Medlem
Psyko Dads avatar
Bruden(?) som dansar i Halbop reklamen är fasen läskig. Alla Halbops reklamfilmer är otroligt usla f ö.
Citera
2011-11-28, 15:32
Medlem
Gamblors avatar
Vad är poängen med CDON-reklamen där en karl kommer smygande med ett paket (från CDON) och blir upphissad i taket av sin familj? Det påstås att "Alla älskar paket från CDON" (eller nåt liknande). Har han smyghandlat på CDON och vill ha allt för sig själv? Eller han han snott familjens paket och nu ska de hämnas? Eller vad fan?!
Citera
2011-11-28, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Bruden(?) som dansar i Halbop reklamen är fasen läskig. Alla Halbops reklamfilmer är otroligt usla f ö.

Alla utom en!

http://www.youtube.com/watch?v=cUo1NAvEH_0

Den killen vet vad han pratar om.
Citera
2011-11-28, 16:19
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lammern
Alla utom en!

http://www.youtube.com/watch?v=cUo1NAvEH_0

Den killen vet vad han pratar om.
Glömde den
Håller med dig till 100%.
Citera
2011-11-28, 16:21
Medlem
Cowells avatar
Reklamfilmer är verkligen djävulens påfund.
Citera
2011-11-28, 22:04
Medlem
cerns avatar
Börjar bli irriterad på den där teamsportia reklamen, "priset halverades" "det är samma sak i hela butiken".

Hur länge ska de köra med att priset halverades? 2-3år eller? Blir det halva på halva snart eller?
Citera
2011-11-28, 23:30
Medlem
Antevantes avatar
Nettoreklamen där en pappa kommer hem efter att ha handlat på Netto. Han har sparat pengar och tid. Den andra är mamman som säger ungefär samma saker.
Alla vet att Netto är så jävla dåligt och att bara socialfall handlar där. Jag vill bara slå slå och slå reklammakaren till denna dynga.
Citera
2011-11-29, 09:49
Medlem
Ica Reklamen!! Snälla Nu Räcker Det!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här