2011-08-20, 18:24
Medlem
Avsiktarens avatar
Telenors reklamfilmer med en äcklig yuppi och hans äckliga familj.
Citera
2011-08-20, 21:24
Medlem
Chevrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moroten89
Den där jävla reklamfilmen med de fula översminkade modellerna som tappar nagellack på golvet och sådana saker.
Tappar ju nästan matlusten av denna. Jag trodde den var någon slags parodi först...

Även H&M-reklamen med 30-kilosmodellen. Låter som de sjunger "you so thin" men det hoppas jag att de inte gör (?)
Citera
2011-08-20, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugge_das_boot
Comhems med de två ungarna som står och säger BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ tills man vill kasta ut tv'n
Ja fyfan
Hur fan tänkte Com Hem när dom gjorde en reklam som endast ger huvudvärk?
Citera
2011-08-21, 00:14
Medlem
alroberts avatar
Jag spyr på 3's reklamer med den där jävla motorcykeln med sidovagn, den sliskigs dansaren som ska dansa billigare och det där jävla trumsolot! Fyfan vilken ide torka dom borde haft!
Citera
2011-08-21, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeF
Ja fyfan

Hade jag haft comhem hade jag avslutat mitt abonnemang hos dem för den irriterande reklamen, idioter.
Citera
2011-08-21, 04:54
Medlem
Poke53281s avatar
Hatar också CumHems skitreklam, man tröttnar värkligen på den där 50+ tjockiskvinna som absolut skall visas som en eller annan maskot...värsta maskot - ever!
Citera
2011-08-21, 05:01
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeF
Ja fyfan
Tror de ville härma klippet med katterna som pratar (ni vet den där på youtube) eftersom de ska va så "moderna". Men fy faan - ungarnas ljudnivå tränger in i hjärnan likt en vuvuzela

Com Hem - vi börjar inte om igen.
Citera
2011-08-21, 05:13
Medlem
Squalos avatar
Den där ComBort reklamen med två jävla ungar som skriker och stampar omkring i nerbajsade blöjor får en att vilka skaffa ett automatvapen och bara peppra allt man ser. *automatvapensmileyn admin tog bort*

Det där jävla Bredbandsbolaget suger också kuk. Likaså den där Tre. Verkligen SM i att producera mest störiga reklamfilm i telebranchen nu, allt för att irritera kundprospekt så mycket som möjligt.
Citera
2011-08-21, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Jag spyr på 3's reklamer med den där jävla motorcykeln med sidovagn, den sliskigs dansaren som ska dansa billigare och det där jävla trumsolot! Fyfan vilken ide torka dom borde haft!

Håller helt med, stör mej riktigt mycket på 3s reklamer.
Citera
2011-08-21, 07:55
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Tror de ville härma klippet med katterna som pratar (ni vet den där på youtube) eftersom de ska va så "moderna". Men fy faan - ungarnas ljudnivå tränger in i hjärnan likt en vuvuzela

Com Hem - vi börjar inte om igen.

De har snott det här klippet : http://www.youtube.com/watch?v=_JmA2ClUvUY
Citera
2011-08-21, 10:18
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo

Det där jävla Bredbandsbolaget suger också kuk. Likaså den där Tre. Verkligen SM i att producera mest störiga reklamfilm i telebranchen nu, allt för att irritera kundprospekt så mycket som möjligt.

Det har du verkligen rätt i. Sjukt dålig och irriterande.
Citera
2011-08-21, 11:16
Medlem
Enzymes avatar
Hatar reklamen för nya Volvo V60 med den sportiga killen som åker och ska träna massa olika sporter. Låten är otroligt dålig också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in