2011-08-15, 14:40
Medlem
_Strebers avatar
Jag förundras över hur mycket pengar SIBA måste ha satsat på reklam den senaste månaden efter OnOffs kollaps. Samma klipp om och om igen, flera gånger per reklampaus. Vad är de inne på nu, tredje veckan? Kommer aldrig köpa nåt därifrån nu, det är ett som är säkert.

Det där med gofika ... Jag trodde det var nåt slags vedertaget begrepp för söt-fika, alltså när man äter kaka och inte bara macka. I och för sig hade jag aldrig hört det förut, men jag kan inte säga att jag stör mig på det.
Citera
2011-08-15, 15:37
Medlem
frdns avatar
Jag mår rent ut sagt illa när Actimel-reklamen med den lilla fula flickan ler och visar hennes äckliga tandrad som saknar tänder totalt. Vill kräkas...
Citera
2011-08-15, 21:11
Medlem
ugge_das_boots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Jag förundras över hur mycket pengar SIBA måste ha satsat på reklam den senaste månaden efter OnOffs kollaps. Samma klipp om och om igen, flera gånger per reklampaus. Vad är de inne på nu, tredje veckan? Kommer aldrig köpa nåt därifrån nu, det är ett som är säkert.

Det där med gofika ... Jag trodde det var nåt slags vedertaget begrepp för söt-fika, alltså när man äter kaka och inte bara macka. I och för sig hade jag aldrig hört det förut, men jag kan inte säga att jag stör mig på det.

haha.. du köper därifrån när det är något du vill ha och de är billigast.. konsumenter är slynor
Citera
2011-08-15, 22:15
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Se på fan.. jag hittade en länk

http://media.videobolaget.se/P01O-0T-1T23X26X36S80S/files/cars2_tavling_tv3_45s_wrk1_vb.mp4

Fy asså. En riktig stel reklamfilm
Citera
2011-08-16, 00:48
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugge_das_boot
haha.. du köper därifrån när det är något du vill ha och de är billigast.. konsumenter är slynor

Gör jag inte nej, jag vägrar. Jag ska bara handla på MediaMarkt, från den där öl-Antoinette eller vad han nu heter.
Citera
2011-08-18, 21:33
Medlem
puttens avatar
Finns ett antal reklamfilmer som jag hatar, i onämd ordning...

ComBorts nya reklamfilm med ett par fula ungjävlar som står och "pratar" med varandra (läs: skriker dada) eller ja... ComBorts samtliga reklamfilmer... Men den nyaste hatar jag mest av dom.

Bredbandsbolaget. Kommentar överflödig...

Siba. Må fan ta dig i rôva Fabian...

Halebop... Vad fan är vitsen?

Actimel m.fl Nääää vad kuuuuul att det hjälpte dig på vägen, oooootroooooligt....

Ja jag kan fortsätta länge till... Slår oftasts över till andra kanaler när det blir reklam på den kanal jag tittar på.
Citera
2011-08-18, 21:35
Medlem
Moroten89s avatar
Den där jävla reklamfilmen med de fula översminkade modellerna som tappar nagellack på golvet och sådana saker.
Citera
2011-08-18, 21:49
Medlem
puttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moroten89
Den där jävla reklamfilmen med de fula översminkade modellerna som tappar nagellack på golvet och sådana saker.
+1800000000^99999999
Citera
2011-08-19, 00:58
Medlem
ere gofika?
Citera
2011-08-20, 01:56
Medlem
Xarns avatar
Allt med bredbandsbolaget. Måste dom sjunga? det är hemskt. HEMSKT säger jag.
Citera
2011-08-20, 06:21
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xarn
Allt med bredbandsbolaget. Måste dom sjunga? det är hemskt. HEMSKT säger jag.
Klart dom måste sjunga! (gärna repetera ord) så låten kan etsa sig fast i folks skallar och ta kål på en. Då har de lyckats!
Citera
2011-08-20, 14:40
Medlem
ugge_das_boots avatar
Comhems med de två ungarna som står och säger BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ tills man vill kasta ut tv'n
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in