2009-11-26, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alriksson
Gillar man inte krogen och fattar inte internet så är det väl inte konstigt att han inte får en tjej heller. Han förtjänar att vara ensammen. Och omyndigförklaras.

Hahahaha. Så har inte jag tänkt tidigare. Men rätt har du !!!

- Måste säga att jag stör mig på alla löjliga anti-akohol reklamer. Dvs. Systembolagets "få hjälp att stå emot", eller vafan det är nu de säger... samt IQ:s reklam... Alkohol har ju fan funnits i tusentals år och ingår i vårt europeiska kulturarv! Nu kommer dessa pajasar och framställer det hela som något fruktansvärt genom att dra några extrema exempel med fjortisar som spyr och dansar på bilar....... Idioter.......... Sen måste jag säga att reklam för alkoholvaror är bland de bästa, ex. Jägermeister, Smirnoff, Baileys m.m.
Citera
2009-11-26, 21:43
Medlem
gugglianos avatar
reklamen med indiern och japanen som visar vad man kan göra med mobilen, indiern trollar fram en rakapparat ur luren, och japanen fyller på telefonen med en sedel bland annat. Bägge 2 är så tragiskt fula att man vill spy
Citera
2009-11-26, 21:51
Medlem
237s avatar
Finnarna i bastun.

"MINA GUPPAR MINA GUPPAR!"

Jag förstår inte humorn, och jag kommer inte ihåg vilket företag (vilket torde vara det yttersta beviset på att en reklamfilm misslyckats).
Citera
2009-11-26, 21:54
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullknufs
Kom på en till!

Merci, den där chokladen. Hon som sjunger har ett uttal så amerikaniserat att det gör ont. "Mercy, my little way of saying thanks, mercy, for being you." blir enligt mig "Nåd, mitt lilla sätt att säga tack, nåd, för att du är du." mer eller mindre. Fyfan.

"Merci med stor variaschjon!"
Citera
2009-11-26, 21:59
Medlem
Wuunderbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Finnarna i bastun.

"MINA GUPPAR MINA GUPPAR!"

Jag förstår inte humorn, och jag kommer inte ihåg vilket företag (vilket torde vara det yttersta beviset på att en reklamfilm misslyckats).

Nej den reklamen är oerhört påfrestande.
Citera
2009-11-26, 23:00
Medlem
CaptainInsane-os avatar
2 reklamer för nån ny mobiltelefon, INQ tror jag den heter, med nån brud som är sångare i ett pissigt band samt nån longboard åkande snubbe.

"Sen har den skype också, grymt bra fiiitchör"
Citera
2009-11-27, 01:12
Medlem
Zurns avatar
Den där jävla kondom reklamen (dock inte svensk) när en ful liten ungjävel går med hans pappa i affären varpå ungjäveln lägger ner en påse godis i kundvagnen och ser sådär lite oskyldig lessen och ful ut. Pappan lägger tillbaka godiset som unghelvetet snabbt lägger tillbaka med en äckligt ful sur min som får mig att vilja slita bort hans mun från ansiktet. När pappan nu lägger tillbaka godiset så börjar ungjäveln skrika och ha sig, skakar kundvagnen, river ner varor, lägger sig på golvet och skriker. Inte nog med att man blir störd på allt skrikande utan ungjäveln ska vara så jävla förbannat FUL (!!) också!!
Det är då man bara vill ta tag i den fula äckliga ungjäveln och kasta ner han i marken med huvudet före!!

Länk
http://www.youtube.com/watch?v=nojWJ6-XmeQ&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-HM
Citera
2009-11-27, 11:46
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Mitt absoluta hatobjekt just nu, fatta att jag skulle stå ut med alla andra utan ett knyst om dom tog bort denna, är den för pokerstars caribbean adventure, tjejens uttal får mig ta mig fan att spy "pöuköh staaz carribeänn adventtjö"

fan, jag vill örfila henne tills hon uttalar det normalt

BUmpar denna för att se om verkligen ingen annan hatar den lika mycket som jag gör?!
Citera
2009-11-28, 00:18
Medlem
HugSeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurn
Den där jävla kondom reklamen (dock inte svensk) när en ful liten ungjävel går med hans pappa i affären varpå ungjäveln lägger ner en påse godis i kundvagnen och ser sådär lite oskyldig lessen och ful ut. Pappan lägger tillbaka godiset som unghelvetet snabbt lägger tillbaka med en äckligt ful sur min som får mig att vilja slita bort hans mun från ansiktet. När pappan nu lägger tillbaka godiset så börjar ungjäveln skrika och ha sig, skakar kundvagnen, river ner varor, lägger sig på golvet och skriker. Inte nog med att man blir störd på allt skrikande utan ungjäveln ska vara så jävla förbannat FUL (!!) också!!
Det är då man bara vill ta tag i den fula äckliga ungjäveln och kasta ner han i marken med huvudet före!!

Länk
http://www.youtube.com/watch?v=nojWJ6-XmeQ&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-HM

Det är väl det som är hela meningen med reklamen. Att man ska hata dne lilal skitungen.
Citera
2009-11-28, 01:00
Medlem
de är säkert nämnda, men hatar judit och judit.. avskyvärt!
Citera
2009-11-28, 01:11
Medlem
Zurns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugSeal
Det är väl det som är hela meningen med reklamen. Att man ska hata dne lilal skitungen.
Jo det är sant men man blir bara så jävla lack..
Citera
2009-11-28, 15:47
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
2 reklamer för nån ny mobiltelefon, INQ tror jag den heter, med nån brud som är sångare i ett pissigt band samt nån longboard åkande snubbe.

"Sen har den skype också, grymt bra fiiitchör"
Ja fy fan så dryg den är! Hatar dock snubben mer än bruden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in