2011-08-14, 16:09
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Är riktigt trött på den där skänka pengar-reklamen.. "Ta till exempel Alshanomi i Bangladesh, varje dag tar hon sig till stadens sopphög" fan kan dom inte köra något annat exempel liksom?
+1

SIBA
Citera
2011-08-14, 16:26
Medlem
*
Senast redigerad av SlaktarBosse 2011-08-14 kl. 16:29. Anledning: fel.
Citera
2011-08-14, 16:29
Medlem
Jävlar vad "Min Stora Dag"-reklamen känns risig, av diverse anledningar.

Att se två barn sitta på en sjukhussäng, iförda landstingets vita kläder och säga "Hjälp Albin (eller vad fan grabben nu må heta) och andra svårt sjuka barn att få uppleva sina önskedrömmar" eller något i den stilen.

Det är ju rent utsagt bisarrt. Att Albins största dröm sedan är att dansa balett känns ju så skitnödigt PK, rent könsrollsmässigt att man blir trött.
Citera
2011-08-14, 16:46
Medlem
Squalos avatar
Nån jävla reklam för något som kallas Veet eller Weet... Stör mig som fan.

"varje dag rakar quinnor världen över sin känsliga hud med rakhyvel"...
*illustrerad av skridskor på is*...

"Köp istället vår syra som fräter bort håret på djupet"...
*grafik på hårstrå som fräts bort inne i hårsäcken*...

Fy fan.
Citera
2011-08-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Den har jag inte sett. Har du någon länk?

För övrigt så blir SIBAs reklamfilmer bara värre och värre

Se på fan.. jag hittade en länk

http://media.videobolaget.se/P01O-0T-1T23X26X36S80S/files/cars2_tavling_tv3_45s_wrk1_vb.mp4
Citera
2011-08-14, 22:05
Medlem
xobxs avatar
Violet bingo - hatar "melodislingan" dom kör.

Actimel(?) - En farbror sitter och pratar med ett irriterande barn
Citera
2011-08-14, 22:24
Medlem
canterburys avatar
den där äckliga monster tjejen som är helt grå hatar jag och vill slå -Palmoliva? NOPPA ÖGONBRYNEN OCH SOLA FÖR F-N! Jag kommer aldrig köpa deras produkter med rädsla för att bli zombiefierad som hon!!!

Alla wanna-bee reklamer som försöker introducera ett nytt uttryck som skall sprida sig bland folket...tex go fika! Det fungerade för många år sen om ni kommer ihåg "in med magen så man kommer förbi o fram"....och "gott gotteligottgott"..."men det e ju en...cab?".det var i reklamens jävla vagga o inte fan 2011!

Cp-ica killen som man inte fattar vad han säger, får slänga all skräpmat då jag tappar aptitet somjag trycker i mig när jag sitter o glor på min feta 3-d tv o hans saliv kastar sig mot mig i soffan o liksom hänger i luften.... skit realistiskt precis som han skulle stå o dampa framför mig.

Alla fattiga jävla reklamer de har dubbat över från typ knark-holländska till svenska. Hur svårt är det att filma ens med en skakig handkamera o få de att se naturligt ut? Vägrar köpa deras produkter bara för att de är så fattiga att de inte gör en ordentlig reklam film. Vad har de då inte snålat med i deras produkt???

Japp jag är grinig o jag stör gärna gatuarbetare med och glor på dem samt kommenterar hur de skall utföra sitt jobb, o ja jag e född under 80 talet
Senast redigerad av canterbury 2011-08-14 kl. 22:33.
Citera
2011-08-14, 22:31
Medlem
canterburys avatar
just det, han som ser ut som en pedofil som sitter o snörvlar i busskuren tillsammans med en tjej, o så sitter de där o sprider pest o baciller. Ni vet samtalet går typ:
..............
Men det märks inte...
DÅ skulle du hört mig i morse...
Ny nysning tror jag

Sen sitter de där o liksom skäms i tryckt stämning precis som hon skrikit att hon hoppas på att den jävla horbussen kör in i hennes anus o spräcker henne! O så sitter de liksom där o skäms o inte låtsas om vad som precis hände... Jäkligt obehagligt fattar liksom inte den tryckta stämningen i slutet....

Proviva magens bästa vän? Är den för barn eller vuxna, han med peddoskägger som står o njuter när barnet blir målad på magen av den störiga tjejen som säger "LUgn o fin maaaaaa-aaaa-ge"?? Gillar inte den heller......

Just det! JAG SKITER I VAD DU HAR FÖR JÄVLA KLÄDER" på true talent reklamen är värst ever,,, låter så jäkla tillgjort o på skånska dessutom....
Citera
2011-08-15, 00:11
Medlem
hazard simpsons avatar
I fabians värld.....
Citera
2011-08-15, 02:53
Medlem
Bowls avatar
McDonalds glasreklam.. Fruktansvärt irriterande
Citera
2011-08-15, 02:57
Medlem
glaspsykes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
I fabians värld.....

Får ett grymt härligt skrattanfall varje gång Fabian Bengtsson dyker upp på det lilla kontoret i fjomsiga glasögon, men riktigt kass måste jag hålla med om att den är.

Förövrigt så tycker jag att Activia reklamen låter värre än när någon läser innantill med robotröst. Denna bilden förklarar reklamerna hyfsat: http://i.imgur.com/oKwfv.png
Citera
2011-08-15, 10:16
Medlem
Mikeyjamess avatar
Den senaste Min Stora Dag reklamen med en speedad überglad flicka med syrekablar uppkörd i näsan som ber om uppmärksamhet och donationer och frenetiskt babblar om vad dödssjuka barn kan önska sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in