2013-03-03, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
SOS barnbyar/rediotjänst eller vad det nu är som kör med: "Det här är Eman/Emam" eller vad hon nu heter. Varje gång jag hör den så hör jag bara "Det här är en man....

Visst, hon kan väl inte rå för att hon har ett lustigt namn, men det är ju helt jävla värdelöst val av namn för att tigga pengar till barnbyar. Bryr man sig inte tillräckligt för att välja ett "atttraktivare" namn att göra reklam på, så förtjänar man fan inga pengar. Jag och mina vänner kan inte låta bli att skratta åt reklamen varje gång vi ser den.

Apropå tiggar-reklamer så finns det ju en tilll värdelös en i samma kategori. Det är den där de berättar om vilket skitliv barnen lever i deras skitsamhälle i stil med "Hon får inte gå i skolan, svälter, blir våldtagen, bortgift och slagen" m.m m.m. För att sedan avsluta med "..Hjälp oss bevara detta samhälle!". Vid det laget så bruukar både jag och mina vänner antingen ligga dubbelvikta i srkatt eller stå och skrika åt TV: som en muslim mot Lars Vilks. VEM FAN SKULLE VILJA BEVARA ETT SÅ GENOMVIDRIGT JÄVLA SKITSAMHÄLLE? Vad sägs om att byta ut våldtäktssamhället, mot ett där flickor får gå i skolan m.m?
Gillar hur de inte bryr sig ett skit om pojkarna som blir barnsoldater, sen så är de ju också de som våldtar flickorna, kanske lära upp ungjävlarna istället.
Citera
2013-03-04, 02:13
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottarosie
Gillar hur de inte bryr sig ett skit om pojkarna som blir barnsoldater, sen så är de ju också de som våldtar flickorna, kanske lära upp ungjävlarna istället.
Fast om man tänker efter så kommer pojkarna/männen alltid brinna för något/behöva något att slåss för, medans kvinnorna kan kuvas till lydnad för att rätta sig i leden. Vi som har det gott ställt kan alltså utnyttja kvinnorna för vår egen skull(sålänge de slipper gifta sig, och får någon form av utbildning), medans männen är, och förblir värdelösa, tack vare sina abitioner och maktbegär. Männen/pojkarna kommer att förbli vilda, hur mycket man än försöker ändra på det. Så jag ser verkligen poängen med det. Men visst är det könsdiskriminering när det är som värst.
Citera
2013-03-04, 15:39
Medlem
Gamblors avatar
Tror Fabian Bengtsson på fullt allvar att folk tycker om honom? I senaste vågen SIBA-reklamer (med priskoll-klockan) är väl tanken att han ska framstå som jävligt hygglo och mån om kunderna men problemet är ju att han bara sabbar och är allmänt jobbig när han får sina jävla priskoll-larm. Snälla idiot-Fabian, delegera!!!
Citera
2013-03-04, 18:05
Medlem
Bluewavess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottarosie
comhem var "bara" ett halvt år efter med gangnam style låten, om ett halvår kanske vi får oss harlem shake och goat-editions...
Comhem gör bland de värsta skitreklamera tillsammans med telia. Och de fläskiga kärringarna är inte det minsta roliga.
Citera
2013-03-04, 19:44
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Trivago: Ser inte den feta gubben ut som han som ska skrika som en gris?

Comhem: Judit och Judit...för helvete..lägg av nu

Zalando: Ja, jag vill fortfarande mörda alla inblandade

Lendo: För fan...

Lägg till fåret Frank och Francis så är väl listan komplett.
Citera
2013-03-04, 21:19
Medlem
Michais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Tror Fabian Bengtsson på fullt allvar att folk tycker om honom? I senaste vågen SIBA-reklamer (med priskoll-klockan) är väl tanken att han ska framstå som jävligt hygglo och mån om kunderna men problemet är ju att han bara sabbar och är allmänt jobbig när han får sina jävla priskoll-larm. Snälla idiot-Fabian, delegera!!!

Men dessa är ju bättre än när han skrek i varje reklamfilm. Ville ju smälla till honom genom tv:n.
Där satt man med sin käresta och tittade på en romantisk film på tv (för en gång skull) och så börja Fabian att skrika
Citera
2013-03-04, 21:21
Medlem
Michais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Trivago: Ser inte den feta gubben ut som han som ska skrika som en gris?

Jag tycker han är sjukt lik en padda i sina simfötter
Citera
2013-03-05, 07:35
Medlem
Tjejen som står och borstar tänderna och genast får tänder så vita att de gnistrar.
Dessutom så borstar hon fel, upp och ned vilket gör att man skjuter upp tandköttet
och får ilningar i tänderna.
De vet inte ens hur man borstar tänderna.....
Citera
2013-03-06, 03:53
Medlem
Lendo. "Är det nån som vill ha KORRRRRVVV?" - har han ingen värdighet, karln?

Och nu har Nivea, Dove, Garnier eller vad det nu är för firma ändrat sin reklam från "Kvinnor är starka - inte starka, men starka" till bara "Kvinnor är starka", noterade jag.
Citera
2013-03-06, 04:22
Medlem
Angeliques avatar
Just nu är det den svartvita reklamfilmen Bik Bok gjort sig skyldig till, där en brud flexar med sin jeansröv till tonerna av en dålig The Knife- rip off där refrängen lyder "I don't wanna wake up anymore"

En helt ologisk och gräslig reklam!
Citera
2013-03-06, 19:47
Medlem
SithBoboSiths avatar
Coops reklam lär väl gå till historien inte bara som urkass utan även som det sämsta försöket att härma en succéreklam(ICA´s) någonsin. Och nu tog dom till Kontoret-Örjan, suger lika mycket ändå.
Citera
2013-03-07, 09:38
Medlem
hotflows avatar
Pris för tveklöst sämsta reklam går just nu till Poker reklamen med Nadal.

Hur i hela svea rikes frid kom en människa på denna totalt vedervärdiga idé.

Att dessutom höra den skrikande kvinnan tydligt klargöra för alla att "Han sbelar PÅKER" får mig att bryta i ett bakåtvänt eufori varenda gång hon gör sitt lågbegåvade parningsläte.

Sen vinner han tydligen i slutet också eftersom han gör en oerhört tydlig vinnargest och säger "yes". Folkets jubel! Nadal vann en pokerhand i stan.

Äckliga fanskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in