2009-11-14, 19:48
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Den är riktigt värdelös, din beskrivning var träffsäker!

Jag stör mig så brutalt på det där uppspeedade "diddli-diddli-daa! diddli-diddli-daa!" (eller Mongo-loiiiiidaaa! som du säger). Undrar vart dom hittar sånt psykiskt nedbrytande skit.

Nu kör vi!

Glöm inte slutrepliken "Nu kör vi", sagd med en oengagerad röst....
Citera
2009-11-17, 21:21
Medlem
Doomarns avatar
Sitter nu och slötittar på House som bäst då det blir reklamdags och den där idiotiska Yes maskindisk-reklamen visas. En unge med sparkcykel som är deprimerad över att den är skitig, så i slutet av reklamen försöker snorgärsen trycka in den i diskmaskinen.
Allvarligt, när jag var liten var det fanimej ingen som brydde sig ifall ens grejer var leriga. Är det dagens barn eller dagens reklam det är fel på?
Citera
2009-11-17, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Det är alltid lättare att gnälla än att berömma,
så jag var tvungen att lägga upp denna tråden. Vi har alla fått vänja oss via att reklamfilmen kommer in en gång i kvarten och stör vårt tv-tittande. Inte nog med att dom höjer volymen i samband med detta (vilket får mig att önska Ebola åt hela Vd:ns familj) dessutom så är ett par av dessa reklamfilmer så jävla dåliga att det saknas ord.

Några som står ut från mängden:

-LIbresse reklamen med hon som dansar Salsa trots att hon har mens( inte ens en miljon schimpanser ,med en miljon skrivmaskiner med en miljon kanyler i armen skulle på en miljon år kunna skapa något så korkat)

-Siemens reklamen för den nya trådlösa telefonen med kamera"Här tog jag en bild på Pål, här tog jag en bild på Niklas, här tog jag en bild på Eggbert. Här raderade jag alla.. Grymt!...."
Ja otroligt vad cool och självständig du är som kan radera dessa bilder, wow!
Vilken utmanande och tuff reklam, precis vad alla tonårsfeminister behöver för att stärka sitt självförtroende

-Ajax(tror jag)Alla de hjärnlösa drönarna som vill in i globen med sina diskade tallrikar "snälla, snälla".
(Herre min gud, Baren Meral framstår som en atomfysiker i jämförelse med denna manusförfattare)

Fyll på med de reklamer som ni retat upp er på genom åren...mitt blod kokar bara jag funderar på dem

När man sätter på fotbollskanalen och den där jävla citroen-reklamen kommer upp med Caesars Jerk it Out på absolut högsta volym. Får ju fan hjärtattack av skiten.
Citera
2009-11-18, 20:13
Medlem
gugglianos avatar
If you're not in you can't win:@!!!!!!!!!!!!!
samsung's mobilreklam, "man ser ju inte vad det står, aha, man zoomar med ett finger" :@
Citera
2009-11-18, 20:19
Medlem
RonaldoUtds avatar
Har inte läst tråden. Men den sämsta reklamfilmen måste väl ändå vara Bang Olufsen som marknadsför en av sina tv-apparater egenom att visa en unge som kollar på tecknad film. TVn kostar 40 000kr!

Hur fan kan det vara möjligt egentligen? Jag trodde först nästan att det var ett skämt. Målgruppen skulle alltså vara barn? Det måste vara den största missräkningen i historien. Att man sen ska använda en hifi-TV för 40 000kr för att se tecknad film känns väl lite överflödigt.
Dessutom visas reklamen i samband med Bonde söker fru. Brukar inte Bang Olufsen göra reklam i typ livsstils magazine och seglar tidningar?

Kan bara inte förstå mig på den reklamen. Har jag missat någonting?
Citera
2009-11-19, 03:06
Medlem
HTC mobil reklamen, FY FAN jag vill bara spy galla när jag ser den, den får mig verkligen att bli arg på riktigt.
Citera
2009-11-19, 17:32
Medlem
fializas avatar
En reklam som gör mig både irriterad och lite ledsen är den med Robert Gustavsson. Eller, det är ju flera stycken egentligen..

Inte roliga alls.. långsökta och töntiga. Och så blir jag ledsen.. Jag menar.. Robert Gustavsson?! Han var ju en ikon för bara några år sedan. Och nu gör han billiga reklamfilmer?

Deprimerande.
Citera
2009-11-19, 21:46
Medlem
cheeffs avatar
Ugh såg för etttag sedan reklam för "I huvudet på en mördare" på TV4 Fakta (tror namnet är rätt). Dom filmar ett spädbarn till tonerna av Blinka lilla stjärna som också någon sjunger och sen bara "I huvudet på en mördare, på TV4 Fakta tisdagar bla bla bla" eller något sådant. Är inte känslig så men den känns bara så sunkig på något sätt.
Citera
2009-11-21, 08:50
Medlem
gugglianos avatar
"tanka klart"

Hör på, jag mördar er era jävlar!!!!!!!!!!!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Ugh såg för etttag sedan reklam för "I huvudet på en mördare" på TV4 Fakta (tror namnet är rätt). Dom filmar ett spädbarn till tonerna av Blinka lilla stjärna som också någon sjunger och sen bara "I huvudet på en mördare, på TV4 Fakta tisdagar bla bla bla" eller något sådant. Är inte känslig så men den känns bara så sunkig på något sätt.

doom kör den i varje reklampaus också, precis som med sjukhusprogrammens reklam
Citera
2009-11-21, 22:48
Medlem
Min brors kusins avatar
Nissan reklamen med de dansande SUVarna, blää!
Citera
2009-11-21, 22:50
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Nissan reklamen med de dansande SUVarna, blää!

hahaha, min son trodde att dom var på riktigt och ville att vi skulle skaffa en
Citera
2009-11-22, 00:10
Medlem
rullknufss avatar
Alla kavli-reklamer med äckliga danser och den där obehagliga jävla bäbisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in