2005-03-08, 16:07
Medlem
hatar den där fitt reklamen från volvo där en fransyska sitter och väntar i en bil samtidigt som dom spelar nån jävla renault inspererande fransk skit musik
Citera
2005-03-08, 22:05
Medlem
metalgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JRA
Påminner om nån tjej på en såpa som gick några år sen, Vita Lögner, Skilda världar eller nåt...

det ÄR hon. hon spelade "frida" i skilda världar
Citera
2005-03-08, 22:28
Medlem
Bobfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte9106
hatar den där fitt reklamen från volvo där en fransyska sitter och väntar i en bil samtidigt som dom spelar nån jävla renault inspererande fransk skit musik

Personligen tycker jag att hon som sjunger den franska låten har en ganska söt röst så den kan jag stå ut med. Däremot gillar jag inte när den andra tjejen knackar på bildörren och ryter "Can you unlock the door?". Fråga mig inte varför.
Citera
2005-03-09, 16:42
Medlem
Jakob den Oudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobfish
Personligen tycker jag att hon som sjunger den franska låten har en ganska söt röst så den kan jag stå ut med. Däremot gillar jag inte när den andra tjejen knackar på bildörren och ryter "Can you unlock the door?". Fråga mig inte varför.

Bruden som sitter i bilen är ju sjukt söt. Jag längtar efter att se den reklamen...
Citera
2005-03-11, 19:22
Medlem
bubsters avatar
Oj oj oj, vore det inte lättare att tala om vilka reklamfilmer man tycker om, så blir listan inte lika lång. Just nu kan jag inte komma en enda reklamfilm som jag inte mår illa av. Den enda reklamen som jag på rak arm kan säga jag tyckt om var den gamla "Christers Nummerguide", fast det var iofs på radio. Dom försökte överföra Christer till tv, men den blev katastrofal.

Om jag måste säga ett hatobjekt bland reklamfilmerna så är det nog den där dj**la Amanda, som springer runt i sin skola. När man sedan hör Microsucks budskap, då är magsäckens innehåll på väg upp.
Beträffande radioreklam så är jag på väg att köra ned diket (avsiktligt) så fort den eländiga Benno pratar om Shells alla erbjudanden.

Bub
Citera
2005-03-12, 01:14
Medlem
Spaders avatar
Reklamen för digitalteve med den skrikige snorungen är mitt nya hatobjekt.
Nobelpris till han som uppfann mute-knappen

/Spader
Citera
2005-03-12, 01:27
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Reklamen för digitalteve med den skrikige snorungen är mitt nya hatobjekt.
Nobelpris till han som uppfann mute-knappen

/Spader
hatar också den. killen kan ju inte prata ordentligt!
"ibland är du zugen på zallt, ibland zut, ibland zödd!"
Citera
2005-03-12, 01:51
Medlem
virre_01s avatar
Okay ni har hittat jobbiga reklamer.Men Jamba reklamerna slår allt med sina jävla låtar,crazyfrog och allt vad det är som sätter sig i hjärnan på en. Dessutom så sänds jamba reklamerna minst 3gånger per reklampaus.
Citera
2005-03-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
hatar också den. killen kan ju inte prata ordentligt!
"ibland är du zugen på zallt, ibland zut, ibland zödd!"

Fyfan vad jag hatar den där äckel-reklamen. Damp-ungen måste ju inte skrika som att han får ett svärd uppkört i röven bara för att han ska övertyga farsan om att skaffa digital-TV.

Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Kanske inte räknas som reklam på samma sätt som t ex ICA's filmer, men ändå...

Trailern för Rix Morronzoo får mig att fantisera om ett högt torn och lämpligt skjutvapen.

- Men släpp det där nu, Gert!
- Ska jag släppa mig?
- MEN GERT!

Nu lyssnar jag visserligen inte på Rix Morronzoo, men om det där är nivån programmet håller undrar om jag om någon över nio år överhuvudtaget lyssnar på skiten.

Sanslöst undermåligt.
Jag har lyssnat på Morgon-zoo nån gång och det är stundtals lite roligt, Reklamen är dock pissdålig.
Citera
2005-03-14, 12:41
Medlem
Bobfishs avatar
Är det ibara jag som stör mig på reklamen för diverse program på TV4 när ett par går genom ett vaxmuseuum och säger saker som

"2000 talet regerade, vilken TV de gjorde då"

"Ja gubbsen kunde back then"

och....

"Josephine Crawford i Paradise Hotel. Hur stort kan det bli?"

"Hon ser ut som bossarnas boss."

Ursäkta men varje gång jag ser den reklamen får jag kväljningar.
Citera
2005-03-14, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobfish
Är det ibara jag som stör mig på reklamen för diverse program på TV4 när ett par går genom ett vaxmuseuum och säger saker som

"2000 talet regerade, vilken TV de gjorde då"

"Ja gubbsen kunde back then"

och....

"Josephine Crawford i Paradise Hotel. Hur stort kan det bli?"

"Hon ser ut som bossarnas boss."

Ursäkta men varje gång jag ser den reklamen får jag kväljningar.

Du är inte ensam
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=190935
Citera
2005-03-14, 15:27
Medlem
Bobfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rajaram
Du är inte ensam
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=190935

Tack, nu känner jag mig mycket bättre.
Citera