Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-11, 23:57
  #12409
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Verkligen. Vilken unge blir lycklig över ett lusigt Kinderägg idag?

Inget barn, tydligen. Det har Kinder också insett för enligt reklamen ska man ladda ner en app så man kan ”leka med sina barn”. Man baxnar.

Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Visst, vi är inte feta lågavlönade loosers som spelar bort pengarna framför datorn, utan sällskapliga människor som har kul ihop och gillar att umgås. Självbedrägeri på hög nivå.

Ungefär samma som om man hade en klubb eller grupp som gemensamt glider ner till pizzerian en tisdag vid lunchtid och sätter sig vid var sin Jack Vegas och börjar mata in hundringar under småprat. Men det skulle ingen göra reklam för.


I övrigt. ICA-Jerry och sänkt pris. Dags att avrunda där va?
Citera
2023-03-12, 10:05
  #12410
Avstängd
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Inget barn, tydligen. Det har Kinder också insett för enligt reklamen ska man ladda ner en app så man kan ”leka med sina barn”. Man baxnar.



Ungefär samma som om man hade en klubb eller grupp som gemensamt glider ner till pizzerian en tisdag vid lunchtid och sätter sig vid var sin Jack Vegas och börjar mata in hundringar under småprat. Men det skulle ingen göra reklam för.


I övrigt. ICA-Jerry och sänkt pris. Dags att avrunda där va?
ICA-familjen har alla tröttnat på för länge sedan. Det var kul några veckor men inte längre.
Citera
2023-03-17, 15:58
  #12411
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Irriterande just nu: Kinder ägg ... "Hallåååå" .. i varje jävla reklampaus. Och så tjatet om att sälja paltor för att täcka upp för sin lyxkonsumtion. Paltorna i garderoben som "Fatima" säljer för kaffepengar lär inte räcka till särskilt många toast skagen eller skaldjursplatåer.

Förstod att jag inte var ensam. Spyr på Kinder ägg och kvinnan som ropar Hallååå. Flera tiimmar om dan i Eurosport mfl.
Citera
2023-03-19, 22:47
  #12412
Medlem
HerrGickhans avatar
Alla satans reklamfilmer som försöker beskriva sig själva som klimathjältar:
Vanish - Använd Vanish så kommer kläderna att hålla längre så du inte behöver köpa nytt varvid utsläppen minskas

Tradera - Bli en miljöhjälte och handla cirkulärt
Om alla bara köper och säljer mellan varandra så kommer det att bli massarbetslöshet.
Citera
2023-03-19, 23:28
  #12413
Medlem
Reklamen där dom sjunger boende, boende!
Är väl Gustafson bla. Spyr på skiten!
Citera
2023-03-20, 09:51
  #12414
Medlem
hazard simpsons avatar
För helvete Carglass. Det räcker nu

3 suck 🤦‍♂️
Citera
2023-03-26, 00:55
  #12415
Medlem
Xedomes avatar
Vilket försäkringsbolag skulle ni undvika enbart pga reklamen? Vilket apotek?

A no-brainer.

Trygg Hansa undviker jag för all framtid, tack vare deras jävla evighetslåt, som gått på repeat i decennier.
"You're the reason that.." I don't care.

Hur länge ska vi stå ut med den primalskrikande snorungen i garderoben, Apotek Hjärtat? Oh, snap. Jag vet. Aldrig mer! Kommer givetvis inte att sätta min fot där hädanefter, då de av någon outgrundlig anledning väljer att tortera kundkretsen.

(Reklam i kassan på Apoteket fick mig iofs stt undvika Apotek Hjärtat redan innan).
__________________
Senast redigerad av Xedome 2023-03-26 kl. 01:03.
Citera
2023-03-26, 22:43
  #12416
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome

Hur länge ska vi stå ut med den primalskrikande snorungen i garderoben, Apotek Hjärtat? Oh, snap. Jag vet. Aldrig mer! Kommer givetvis inte att sätta min fot där hädanefter, då de av någon outgrundlig anledning väljer att tortera kundkretsen.

(Reklam i kassan på Apoteket fick mig iofs stt undvika Apotek Hjärtat redan innan).

Jag vet inte om det är en trend just nu eller enbart olycksfall i arbetet eller ont om idéer men skrik och oljud verkar vara det mest hippa just nu.

- Apoteket Hjärtat. Skrikande unge i garderob.
- ÖoB. Skrikande häxa i kassan.
- IF. Skrikande typ i bil.
- Jula. Jävligt falskspelande hemmagjord flöjt.

Så förbannat jävla irriterande.
Citera
2023-03-27, 05:49
  #12417
Medlem
PalmeKillers avatar
En gång i tiden hade Trygg hansa bra reklamfilmer.

https://www.youtube.com/watch?v=3vVEEi0e6Qc

Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Vilket försäkringsbolag skulle ni undvika enbart pga reklamen? Vilket apotek?

A no-brainer.

Trygg Hansa undviker jag för all framtid, tack vare deras jävla evighetslåt, som gått på repeat i decennier.
"You're the reason that.." I don't care.

Hur länge ska vi stå ut med den primalskrikande snorungen i garderoben, Apotek Hjärtat? Oh, snap. Jag vet. Aldrig mer! Kommer givetvis inte att sätta min fot där hädanefter, då de av någon outgrundlig anledning väljer att tortera kundkretsen.

(Reklam i kassan på Apoteket fick mig iofs stt undvika Apotek Hjärtat redan innan).
Citera
2023-03-27, 20:33
  #12418
Medlem
Skrikande fittbarn i Arla reklamen
Citera
2023-03-28, 20:36
  #12419
Medlem
kaffekoppens avatar
Natural & Easy hårfärg, med kvinnan som undviker sin spegelbild pga sina gråa hår, gör nästan att jag gormar åt TVn varje gång den dyker upp i rutan.

Hur fan kan de med gott samvete göra grått hår (=åldrande) till nåt fult och skämmigt?!

Citera
2023-03-29, 23:03
  #12420
Medlem
kl4sseKocks avatar
Just nu.
Sambla jävla cp-bög-same som förpestar ens tillvaro med nån hittepå sång.
Seb med någon propaganda om kvinnor inte får driva företag i högre utsträckning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback