2005-03-14, 23:42
Medlem
P3RK3L3s avatar
Just nu flög fjärkontrollen i väggen p.g.a. "Proova minna Cevappcici!! Alla gillar dom..."

Aaaaaaaaaaaargh!

:shoot2: :thumbsdow

Sjukt irriterande jävla kärring! Ska fan av ren jävla princip aldrig mer köpa Dafgårds produkter. Jävla idiotreklam. Som om en rik övreklassmilf skulle köpa avdankade Dafgårdsprodutker för 10 kr och laga som lyxmiddag...
Citera
2005-03-15, 00:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
har fått en ny hat reklam. Jag ryser avrje gång jag ser den och får lust att slå någon hårt. Jag pratar om 3's nya reklamen. Där två brudar pratar med varandra. Hatar subbans sätt att säga jo. Ska det vara så svårt att säga "Jo". Nä hon ska säga "Sjooo." Eller något sådant. Stryck ska hon ha.
Citera
2005-03-16, 01:34
Medlem
Oddballs avatar
Ett nytt kräkmedel visas med lite olika variationer sen en tid tillbaka. Jag pratar om Silja Lines reklam med den utvecklingsstörda killen och hans chef (?) som håller på att testa allt ombord på färjorna. Vidrig hjärnslö humorlös smörja.

Urkeli-urk-urk!! :thumbsdow
Citera
2005-03-16, 01:45
Medlem
the_demons avatar
thorns reklam. Tjejen sitter och smaskar och gör massa äckliga ljud..

fy fan för den reklamen
Citera
2005-03-20, 18:31
Medlem
Bobfishs avatar
Jag väcker denna tråd till liv igen genom att spy galla på de där nya reklamerna som TV4 börjat spotta ur sig. Ni vet säkert vilka jag menar, de där någon tjej presenterar olika programledare på någon av TV4:s spinoffkanaler och varje inslag avslutas med något i stil med: "Kolla in Arne på TV4100 så får du se hur cool han är" med äckligt fjortisaktig röst.
Citera
2005-03-22, 12:45
Medlem
uNderdog_101s avatar
Ingen verkar ha nämnt Stimorol-reklamen med den otroligt fula negern och hans gigantiska läppar som smilar snett.
Avskyr verkligen den reklamen, inte för tt jag ogillar negrer, för det gör jag inte, utan för att jag avskyr HONOM.
Citera
2005-03-31, 10:16
Medlem
Canal Digitals reklam SURROUND, utan surround, MED SURROUND, utan surround börjar bli lite jobbig.
Citera
2005-03-31, 15:39
Medlem
Gwyllyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
Canal Digitals reklam SURROUND, utan surround, MED SURROUND, utan surround börjar bli lite jobbig.
Håller med, den är vedervärdig! Och den fule lille odågan tål jag bara inte att se, och än mindre lyssna på.
Citera
2005-03-31, 15:48
Medlem
khats avatar
Den där vidriga lilla åman som kravlar sig in under en tånagel ... Jag mår riktigt dåligt av den, psykiskt påfrestande..
Citera
2005-03-31, 15:51
Medlem
Robert_Goatses avatar
Alla dessa reklam för nya samlingsalbum!
Absolut bla bla
Bästa bla bla
Det jag hatar med dem är killens röst ( Vem fan är han? och Kan inte bli stum någongång? )
Citera
2005-04-02, 00:48
Medlem
Bobfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace

Min pappa verkar gilla den reklamen bör jag söka vård för honom?
Citera
2005-04-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobfish
Min pappa verkar gilla den reklamen bör jag söka vård för honom?

Ja. Alternativt så dödar du honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in