2010-02-19, 09:28
Medlem
rednandslimys avatar
Burger King

Den äckliga jävla radioreklamen där folk sitter och smaskar på en ostburgare samtidigt som de pratar. Jag mår fan illa varje gång.
Citera
2010-02-19, 20:22
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TairyHesticles
"Du vet att du vill titta" - Paradise Hotel-fittan som viskar efter varenda jävla reklam.

DÖÖÖÖÖ!!
Håller med.

"Telefonjack? Nej tack-reklamen", fy fan vad jag hatar den reklamen!
Jag vet inte varför, men jag blir förbannad varje gång jag ser den.
Citera
2010-02-19, 20:36
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Håller med.

Den totala fundamentalismen givetvis. Lev som oss annars tvingar vi dig konceptet visar sig allt mer. Tre äcklen drar fram som nån jävla gestapoinfluerad telefonmaffia och övervakar folk som kan tänkas ha jack och tvingar på dessa sin livsstil.
Citera
2010-02-19, 20:37
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rednandslimy
Burger King

Den äckliga jävla radioreklamen där folk sitter och smaskar på en ostburgare samtidigt som de pratar. Jag mår fan illa varje gång.

Ja vad fan är det för fel på asen? Man måste inte tvinga i sig en burgare bara för att det är billigt.
Citera
2010-02-19, 20:37
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBeast
Att ingen har nämnt Triss är märkligt. Receptionisten som drar i sig helium är fruktansvärt. Riktigt, riktigt usel. Jag förstår verkligen inte syftet med den!

Fattar inte alls. Hon är alltså rik nog för att kunna skita i sitt jobb men jobbar kvar ändå?
Citera
2010-02-20, 04:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Håller med.

Jag hatar mig själv för jag tog bort allt jag skrivit, för det blev lite väl mycket för att endast kommentera på ett par sketna reklamer, men det finns verkligen inte tillräckligt med ord i denna värld för att beskriva hur jävla mycket jag hatar 3-reklamerna, samt Kavli-reklamerna.

Fy... Helvete...
Citera
2010-02-22, 08:40
Medlem
gugglianos avatar
sluta röka-reklamen, med "karln" som sitter och småmyser över "spännande minnen" av "tjuvrökning"

Som den karln låter och ser ut när han pratar, så förstår man att han talar metaforiskt. "Tjuvröka" ska bytas ut mot "snaska kotte" i hans fall
Citera
2010-02-22, 13:28
Medlem
SexyBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Fattar inte alls. Hon är alltså rik nog för att kunna skita i sitt jobb men jobbar kvar ändå?

De säger typ "för dig som vill ha jobbet mer som en hobby". Den skulle kunna ha varit rolig om den inte hade varit så fruktansvärt jobbig. Nu är det helt klart den sämsta reklamen som går på TV.
Citera
2010-02-23, 21:07
Medlem
Varenda jävla telefonjack reklam av 3. Dom glider runt som värsta sovjeterna och tvingar folk att ta bort sina telefonjack. Tränger sig i folks hus som har telefonjack och tar bort dom. Vem fan kom på dom här sinnessjuka reklamerna? Sen där dom sitter som värsta Anonyma Alkoholister och berättar varför dom har jack och tjejen pratar, sen kommer han svinet och bara avbryter henne och delar ut några mobilfanskap.

Död åt 3!
Citera
2010-02-28, 05:17
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Nya Ac3 reklamerna. När kvinnan kommer ut från apoteket och ler igenkännande "Ja! Jag har också analklåda!"
Citera
2010-03-01, 11:08
Medlem
DoDaDas avatar
Reklamen för nicorette. När han ska försöka få i sig ett tuggummi men munjäveln flyttar på sig! Sämsta jävla reklamen jag sett på bra länge!
Citera
2010-03-01, 23:20
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Nya Ac3 reklamerna. När kvinnan kommer ut från apoteket och ler igenkännande "Ja! Jag har också analklåda!"

Citat:
Ursprungligen postat av mcrofl
Varenda jävla telefonjack reklam av 3. Dom glider runt som värsta sovjeterna och tvingar folk att ta bort sina telefonjack. Tränger sig i folks hus som har telefonjack och tar bort dom. Vem fan kom på dom här sinnessjuka reklamerna? Sen där dom sitter som värsta Anonyma Alkoholister och berättar varför dom har jack och tjejen pratar, sen kommer han svinet och bara avbryter henne och delar ut några mobilfanskap.

Död åt 3!

Håller med, avskyr samtliga 3-reklamer och den om analklådan Vilka är det som ligger bakom 3-reklamen förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in