2009-07-21, 04:29
Bannlyst
"om du undrar så presenteras filmen av liiideeeeellll" FYFAN!!
Citera
2009-07-21, 06:43
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fireflyproject
Och sen finns ju Activia-reklamen, två veckor senare när trollen är ute och går och den ena fittan säger till den andra att hon var snäll som tipsade om Activia, då åkte fjärrkontrollen i väggen!

Hahaha fy fan vad jag garvade när jag läste det där. Tack för ett gott skratt!
Citera
2009-07-21, 08:43
Medlem
Simonisbacks avatar
Just nu tycker jag jävligt illa om ÖoB reklamen. Jäkligt irriterande gubbe med "priceless" och hela skiten. Får mig bara att absolut inte vilja gå till ÖoB.
Citera
2009-07-21, 14:54
Medlem
brianmolkos avatar
Oh Polly vad gott x 10000
Citera
2009-07-21, 15:16
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Oh Polly vad gott x 10000

haha ja den hatar jag. O då man kikar i den här tråden så ser man att man inte är ensam om att göra det.

Nu fick jag det i skallen också.
Citera
2009-07-21, 20:48
Medlem
Den där WT-bögen Brolle Jr som tror han är någon 50-tals rockikon bara för att fula småtjejer från Boden skriker efter honom. Stör mig som fan på den reklamen alltså, speciellt när han sitter och kollar sig i spegeln och har mer smink än en hora och gör den där grejen med munnen.
Citera
2009-07-21, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fireflyproject
LINUSLOTTA.COM, barnkläder på nätet. Det är enda gången jag har velat förgripa mig våldsamt på ett barn.

FYFAN påminn mig inte om den! Brukade höra den på radion förut, så jävla irriterande när skitungen ska säga Liinuuslottaa!!!!111!!! sådär snabbt och låta "cool".
Citera
2009-07-21, 20:54
Medlem
Niders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necromantia
Den så djävulskt äckliga reklamen om Kavli där tantjäveln dansar. Det finns fan inget värre, om jag ligger och halvsover i soffan, ögonen stängda och man hör den förbannade reklamen så kan jag bara ryta ut ett vrål att den äckliga, gamla jävla russintomten!

HEMSKT!

Och sen snubben som snackar om att man göra label-search på Spotify.. Han får mig allvarligt talat att vilja illvilligt söka upp honom, mörda honom och lemlästa/förnedra hans kropp.
Killen vet ju fan inte hur man säger T! T blir D, S blir Sch.. Han gör mig så ledsen!

FAN!

Appoliva reklamerna är rätt jävliga också, men det är bara för att bruden sjunger som ett sär och ser ut som en billig polack med svarta tamburiner runt/under ögonen..

Hatarrrrr...

Fy fan vad vi är lika, hatar exakt samma reklamer, speciellt tjejen i Apoliva reklamen.
Citera
2009-07-21, 20:59
Medlem
Cranstons avatar
vet inte varför men jag stör mig något förbannat på den där tv-kanalsutbudet... där det antingen är en taxichaufför med fula tänder som berättar om skiten medan han vevar upp rutan eller den taniga neger-brevbäraren.
Citera
2009-07-21, 21:10
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsweeper
Den där WT-bögen Brolle Jr som tror han är någon 50-tals rockikon bara för att fula småtjejer från Boden skriker efter honom. Stör mig som fan på den reklamen alltså, speciellt när han sitter och kollar sig i spegeln och har mer smink än en hora och gör den där grejen med munnen.

Jo, men det är ju reklam för en musikal han är med i. Som han har huvudrollen i också. Jag gillar den . Det ska ju vara så som det var på den tiden personen han spelar o som musikalen är om var poppis!
Citera
2009-07-22, 00:45
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
Den här driven Discovery kör med just nu, 'invasionen har inletts' med info om kommande program börjar bli jävligt jobbig faktiskt.
"Vaa ää dä som hänndääär" på nån ful jävla dialekt.
Egentligen är de inte så hemska, men de envisas ju med att köra dem i följd varje reklamavbrott och det blir överbelastning.
Senast redigerad av Dr.Jan.Itor 2009-07-22 kl. 00:49.
Citera
2009-07-22, 21:25
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsweeper

Buddy Holly heter ikonen http://sv.wikipedia.org/wiki/Buddy_Holly
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in