2009-07-16, 21:28
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Undrar vad det är för pissig reklambyrå som har gjort den där Activiareklamen...Den är bara så vedervärdigt dålig och irriterande att jag måste byta kanal eller stänga av ljudet!

"Skådespelarna" är så pinsamt onaturliga att jag ryyyser!

Värst är hon som inte ens kan betona rätt - Vem 17 mer än felbetonaren no 1 Lili ("Djurens Ö") säger "Tack för tipset om Activia" istället för "Tack för tipset om Activia" ?

Sämsta reklamen sen Lätta typ. Funderar fortfarande på om skiten möjligtvis kan vara ironisk, hur fan kunde någon få för sig att den där skiten skulle få folk att vilja köpa Activia.

"Jag har känt mig lite uppblåst"

Citera
2009-07-16, 22:22
Medlem
alla reklamfilmer är ju åt helvete nuförtiden.
det var bättre förr.. http://www.youtube.com/watch?v=zgJjm5W77cc
Citera
2009-07-18, 01:31
Medlem
Wictorixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolavdelningen
Vet inte om den nämnts innan men Daniel Lindströms reklam för sin skiva på Spotify förstör mitt liv! När man är mitt uppe i skön och fetinghård metal så dyker krulljäveln upp..

HAI GAJJ!
My name is DANIEL LINDSTRÖM and you can listen to my new album D-day; rajjt here on spoddifaaajjjj!

Detta följs av 10-sekunder av en av hans låtar som egentligen är helt okej, men Spotify förstör lika mycket för Daniel som för mig, för de har nämligen lyckats spela sönder hans låt redan innan jag ens hunnit hört hela, eftersom de kör denna reklamen i VARJE reklamavbrott.

När jag vill lyssna på sköna lugna låtar..

HAI GAJJ!!!

När jag lyssnar på min "sova-lista" och är precis på gränsen mellan vakenhet och sömn..

HAI GAJJ!!

När jag precis avnjutit Jeff Buckleys Hallelujah med ett glas vin och mår sådär skönt bradåligt..

HAJJ GAII!!

Jag tycker dock inte illa om Daniel Lindström utan jag tycker mest synd om honom hur hans pr-folk kan misshandla honom så hårt och låta honom spela in denna reklamen.
Jag menar, ok att göra reklam på radion.. Där väljer lyssnarna ingenting ändå, de vallas genom ett musiklandskap de har noll kontroll över ändå som en skock lobotomerade får så de får skylla sig själv när herden bestämmer att de måste lyssna på reklam..

Men reklamen på Spotify avbryter inte bara en rad låtar som alla hört 10000 ggr ändå och nästan tycker är skönt att få ett avbrott från ett tag..
Reklamen på Spotify är som den där kompisen du borde gjort dig av med för längesen som alltid lyckas ringa mitt under maten, under den viktiga fotbollsmatchen eller när du helt enkelt inte vill prata...

Reklamen på Spotify är den klockan på skolgården som meddelar att rasten är slut. Är det det du vill vara Daniel? Klockan på skolgården som tvingar barnen in i den dåliga luften igen

EDIT: stavfel

ja fy helvete... jag rycker impulsmässigt av hörlurarna varje gång HAI GAJJS avbryter min sinnesfrid...
Citera
2009-07-18, 05:15
Medlem
Necromantias avatar
Den så djävulskt äckliga reklamen om Kavli där tantjäveln dansar. Det finns fan inget värre, om jag ligger och halvsover i soffan, ögonen stängda och man hör den förbannade reklamen så kan jag bara ryta ut ett vrål att den äckliga, gamla jävla russintomten!

HEMSKT!

Och sen snubben som snackar om att man göra label-search på Spotify.. Han får mig allvarligt talat att vilja illvilligt söka upp honom, mörda honom och lemlästa/förnedra hans kropp.
Killen vet ju fan inte hur man säger T! T blir D, S blir Sch.. Han gör mig så ledsen!

FAN!

Appoliva reklamerna är rätt jävliga också, men det är bara för att bruden sjunger som ett sär och ser ut som en billig polack med svarta tamburiner runt/under ögonen..

Hatarrrrr...
Citera
2009-07-18, 05:48
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necromantia
Den så djävulskt äckliga reklamen om Kavli där tantjäveln dansar. Det finns fan inget värre, om jag ligger och halvsover i soffan, ögonen stängda och man hör den förbannade reklamen så kan jag bara ryta ut ett vrål att den äckliga, gamla jävla russintomten!

HEMSKT!

Och sen snubben som snackar om att man göra label-search på Spotify.. Han får mig allvarligt talat att vilja illvilligt söka upp honom, mörda honom och lemlästa/förnedra hans kropp.
Killen vet ju fan inte hur man säger T! T blir D, S blir Sch.. Han gör mig så ledsen!

FAN!

Appoliva reklamerna är rätt jävliga också, men det är bara för att bruden sjunger som ett sär och ser ut som en billig polack med svarta tamburiner runt/under ögonen..

Hatarrrrr...

Hon ser ok ut, sålänge hon inte är i närbild
Citera
2009-07-19, 11:59
Medlem
BrianGriffins avatar
Den senaste bris reklamen. Där olika kändisar står och babblar och så blir det paus och nån kvinnar babblar om att man inte borde bara tänka, att man skall också ge dem pengarna direkt.

Fyfan vad lack jag blir på att dom bokstavligen tigger pengar där.
Samt nu i dessa tider, då många är arbetslösa.
Citera
2009-07-19, 14:53
Medlem
MIN MAMMA KAN TROLLA, HON KAN GÖRA VANLIGT VATTEN TILL BUBBELVATTEN. HON ÄR HEEEELT MAGISK.
Ungjävlen förtjänar att bli brutalt våldtagen och misshandlad med en kedja tills den håller käft om sin jävla mamma.
---------
BARNKLÄDER PÅ NÄTET!!!!!
Det måste fan vara den mest vidriga, äckliga barnröst jag någonsin hört, vill bara slå sönder TVn när den kommer på.
---------
Rustareklamen får ju en bara att vilja brutalt massakrera alla i butiken på ett Ed Gein liknande sätt.
---------
Activiareklamen är ju bara så dålig att man skrattar åt den "Det hjälpte VERKLIGEN".
Citera
2009-07-19, 15:18
Medlem
Fireflyprojects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folstream
MIN MAMMA KAN TROLLA, HON KAN GÖRA VANLIGT VATTEN TILL BUBBELVATTEN. HON ÄR HEEEELT MAGISK.
Ungjävlen förtjänar att bli brutalt våldtagen och misshandlad med en kedja tills den håller käft om sin jävla mamma.
---------
BARNKLÄDER PÅ NÄTET!!!!!
Det måste fan vara den mest vidriga, äckliga barnröst jag någonsin hört, vill bara slå sönder TVn när den kommer på.
---------
Rustareklamen får ju en bara att vilja brutalt massakrera alla i butiken på ett Ed Gein liknande sätt.
---------
Activiareklamen är ju bara så dålig att man skrattar åt den "Det hjälpte VERKLIGEN".
LINUSLOTTA.COM, barnkläder på nätet. Det är enda gången jag har velat förgripa mig våldsamt på ett barn.

Och sen finns ju Activia-reklamen, två veckor senare när trollen är ute och går och den ena fittan säger till den andra att hon var snäll som tipsade om Activia, då åkte fjärrkontrollen i väggen!
Citera
2009-07-19, 15:19
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folstream
---------
kan inte annat än att hålla med på dom 2
Citera
2009-07-19, 15:24
Medlem
Fireflyprojects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonis
Mekonomen direkt reklamen! Vidrigare människa får man leta efter.
http://nr72.blogg.se/images/2009/direkt_tjej_28691747.jpg
Ska ni campa!? Vad kul!
Fyfan, hon ska ha en påle i röven och inget annat!
Citera
2009-07-19, 22:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
kavli ja som nämt, båda varianterna

Vilka päron tillåter en unge att slänga en tallrik i golvet?
Vad fan är det för normal vuxen person som slänger en tallrik i golvet enbart för pga fel pålägg. Sen också att vännerna tillåter det. Kärringens sätt att hålla mackan är också irriterande. Hata. HAta, HATa HATA!!!!
Citera
2009-07-20, 14:28
Medlem
flourfisses avatar
http://www.youtube.com/watch?v=OSeajBgBtvY !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in