2009-07-12, 16:24
Medlem
Lepiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gisslan
Räkostreklamen med tanten som dansar är visserligen hemsk. Men tusen gånger bättre än den med den dataanimerade(?) ungen som gör samma dans. Jag ryser fan när jag ser den där ungen, ser ut som nåt ur en exorsisten-film. Helt onaturligt. Huvet kunde lika gärna snurra ett par varv också när den ändå håller på.

Nej, båda är hemska. Men tanten är värst. Jag blir rädd varje gång jag ser den.
Citera
2009-07-12, 20:01
Medlem
Carnavass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gisslan
Räkostreklamen med tanten som dansar är visserligen hemsk. Men tusen gånger bättre än den med den dataanimerade(?) ungen som gör samma dans. Jag ryser fan när jag ser den där ungen, ser ut som nåt ur en exorsisten-film. Helt onaturligt. Huvet kunde lika gärna snurra ett par varv också när den ändå håller på.

FINNS fan ingen värre reklamfilm än den. Jag dör fan lite inombords när jag ser kärringen dansa
Citera
2009-07-12, 21:36
Medlem
Masingas avatar
Reklamen för nickelodeon med den otroliga störiga Idol-Alice och sin fruktansvärda röst. Jag spyr på henne.
Citera
2009-07-12, 22:46
Medlem
_Strebers avatar
Det är ett förbannat dot-com och förkortningstjatande just nu ... Programmet sponsras av Everest Poker dot COM, officiell sponsor av DUBBELVEESSOOOPEEE... och det där är både före och efter en massa program... och så CDONpunktCOMM och LINUSLOTTApunktCOMMM... alltså det är ett sånt URL-tjatande!
Citera
2009-07-14, 12:20
Medlem
brianmolkos avatar
Två dåliga störande just nu är den för mjukost då tre gamla tanter äter frukost och den ena dansar.

Sen är det för Ö&B någon svettig 80-tals programledare, leder en frågetävling inför någon som ska vara (överklass?), och han ska gissa skillnaden på två olika förpackingar Pepsi
Citera
2009-07-14, 18:39
Medlem
MyBBes avatar
Kommer inte på någon speciell just nu men all reklam med rengöringsmedel och skit t.ex..
Alla ska jämt vara skitglada vad det än är...klarar fan inte det alltså, vill bara slå sönder tvn
Citera
2009-07-14, 19:05
Medlem
Mekonomen direkt reklamen! Vidrigare människa får man leta efter.
http://nr72.blogg.se/images/2009/direkt_tjej_28691747.jpg
Citera
2009-07-14, 19:20
Medlem
TheBoots avatar
Räknas TV-shop reklamer? Deras usla skådespeleri, den giriga känslan (KÖP 17 och få en rävfitta på köpet!), den eviga reklamloopen som taget ur en snetripp, deras usla skådespeleri, deras usl...

"O-M-G! Now i know you are joking. No way this little thing can wash up that mess!"

"Hö hö hö. Now that's where you're wrong, Susan! Look how easy SuckerFucker2009 wipes it all clean!"

"Holy carbonara! That's godlike! And if u buy a years supply, there's a cookie in it for u! Free of charge!! Isn't that great!?"

"Sure is, Susan! Suuure is!"

Sen är det bara skit där med Vill man ha 4 kaffebryggare med inbyggd freesbee så har man hittat rätt. TV-shop måste avlivas!
Senast redigerad av TheBoot 2009-07-14 kl. 19:30.
Citera
2009-07-14, 22:11
Medlem
fairmans avatar
Spotifyreklamen med Daniel Lindström..

"Haj gajs, maj näjm iss Daniel Lindström änd ajm a mägga fakking idiutt!"
Citera
2009-07-14, 22:45
Medlem
sara helgesdotter läser högt ur dunkla rum:

"Patricia vaknade blablabla... ramlade på ANeLLi BROWN!!.."

"samtliga möbler i börättölsen var sponsrade av förnitutreboxfitta.se"

Åt HELVETE med den JÄVLA satans radioreklamen SPY!!!
Citera
2009-07-14, 22:49
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fairman
Spotifyreklamen med Daniel Lindström..

"Haj gajs, maj näjm iss Daniel Lindström änd ajm a mägga fakking idiutt!"
"lissen to mij on spoddifaj!"

Och vad är det med han från Melody Club, är han full eller?
Citera
2009-07-15, 12:07
Medlem
Monkeyspanks avatar
All reklam där de petar in dräglande "gulliga" småungar utan motivation annat än för att "de äär så guuulliga" gör mig spyfärdig.
Blöjor och barnmat är väl en sak, men för övrigt är det bara störande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in