2008-03-26, 18:03
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _EmiL_
Nu säger jag inte att du har fel, men jag har alltid tyckt att hon säger "Varför är det så tyst?"
Men men kan vara jag som hör fel!

Kanske har du rätt för jag minns inte citatet exakt. Däremot, om det nu är så att hon säger "varför är det så tyst?" så är det ändå sagt på ett skevt sätt vilket får det att framstå som om frågans betydelse är "varför är det så tyst (ljud på radion)?
Citera
2008-03-26, 20:58
Bannlyst
"Starkt att stå upp för sin sura mage" Hur fan kan man säga så!!!??? Jävla bajsreklam!
Citera
2008-03-26, 21:05
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pubertal
Kanske har du rätt för jag minns inte citatet exakt. Däremot, om det nu är så att hon säger "varför är det så tyst?" så är det ändå sagt på ett skevt sätt vilket får det att framstå som om frågans betydelse är "varför är det så tyst (ljud på radion)?
Är ganska säker på att hon säger "Måste det vara så tyst?" och sen så sätter hon på radion.

Riktigt värdelös reklam, jävla tomtar som skruvat ihop den.
Citera
2008-03-26, 22:11
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QKN123
"Starkt att stå upp för sin sura mage" Hur fan kan man säga så!!!??? Jävla bajsreklam!

Ja den är fruktansvärd! Repliken i kombination med brudens groteska yttre gör att den klättrar upp på top10!
Citera
2008-03-27, 05:07
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julmustman
Honda Civic reklamen

Är det bara jag som vill ta en 12 gauge och skjuta den där förbannade fåglen :@

Att bilen ser ut att vara gjord runt 90talets mitt gör det hela värre skitful!

Vad skulle du velat ha istället, en chicken? höhöhö
Citera
2008-03-27, 10:37
Medlem
Mannen som försöker dansa Hammer-dansen i vardagsrummet börjar ligga jävligt bra till nu...
Dels för att han inte dansar rätt, dels för att dom tror att den ska bli roligare för att han skakar på häcken, dels för att han tuggar tuggummi och ser så självbelåten ut, och sist men inte minst för att den är alltför LÅNG!

Den är fan inte rolig, och jag börjar koka lite mer varje gång den visas.
Citera
2008-03-27, 11:20
Medlem
trafalgars avatar
Lidl-reklamen när hon tanten säger: jag skulle inte handla FÖR så mycket sa jag.
Citera
2008-03-27, 11:25
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Fötterna demonstrerar

Det där är tamejfan den värsta reklamen jag vet. Inte bara för att den är larvig. Den första tanken jag fick när jag såg den var att alla fjortistjejer tycker att den är jätterolig, så då störde jag mig bara ännu mer på den
Citera
2008-03-27, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Det där är tamejfan den värsta reklamen jag vet. Inte bara för att den är larvig. Den första tanken jag fick när jag såg den var att alla fjortistjejer tycker att den är jätterolig, så då störde jag mig bara ännu mer på den

Hatar också den. Har någon mildare fobi för små tår med basröst som sjunger i kör.
Citera
2008-03-27, 19:14
Medlem
king hippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
Mannen som försöker dansa Hammer-dansen i vardagsrummet börjar ligga jävligt bra till nu...
Dels för att han inte dansar rätt, dels för att dom tror att den ska bli roligare för att han skakar på häcken, dels för att han tuggar tuggummi och ser så självbelåten ut, och sist men inte minst för att den är alltför LÅNG!

Den är fan inte rolig, och jag börjar koka lite mer varje gång den visas.

kan inte göra anat än att hålla med!! jag vill slå den där fetta jäveln varje gång jag ser skiten.
Citera
2008-03-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogarleffe
Ja den är fruktansvärd! Repliken i kombination med brudens groteska yttre gör att den klättrar upp på top10!

HAhahaha satt precis och tänkte på det, hon är nog den fulaste människa jag sett i en reklamfilm.
Citera
2008-03-27, 20:44
Medlem
loafmasters avatar
Den otroligt irriterande Dolmio-reklamen kan få mig att skita knäck! "Inget ska komma ivägen för vår Dolmio-dag". Otroligt irriterande röster är det också. Dessutom smakar såsjäveln skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in