2009-06-15, 13:05
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Trendigt...my ass! Röven har inga ögon, den skiter i om pappret är trendigt.
lite ot.
Jag stör mig också på den, men jag fundera mest på vem i helvete köper limited edition designat toapapper?
Citera
2009-06-15, 13:36
Medlem
Fysans avatar
Penelope Cruz får det att krypa i mitt skinn, människan låter fullkomligt efterbliven, min farmor talar bättre engelska/franska efter ett besök hos tandläkaren.

Mjukt och trendigt är apnice också, snacka om att glorifiera sin produkt. Min håriga röv förpestar världen genom att släppa ut avföring i varierande färg och konsistens, så gäller förmodligen i hög grad även för lattefrälsta reklamare.
Någon har kommit på idén att kalla föremålet som finns att köpa i flerpack för trendigt och marknadsföra föremålet som sådant. Ja ni hörde rätt, TRENDIGT! Det finns inget trendigt som kommer i flerpack, än mindre finns det något trendigt att skrapa bort använd kebab från min håriga röv med. Men det är inte slut där, upphovsmakaren har fått igenom sin idé! Någon har godkänt den och kommenderat inspelning! Allt går bortom mitt förstånd. Jag köper för övrigt euroshopper, hade köpt sandpapper om det fanns på ICAn.
Såg att det är fler som gillar reklamen ^^
Citera
2009-06-15, 14:21
Medlem
Cancertids avatar
Vanessa Hudgens i Daily Blackhead Scrub-reklamen eller vafan det heter.
"Pormaskar har alltid varit ett problem, men nu slipper jag dom tack vare blabalbla IHIHIHHI jag är dum i huvudet".

Vad är det för efterblivna idioter som dubbar reklamerna egentligen?
Citera
2009-06-15, 20:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
reklamfilmerna för activmel (eller vad den heter)

Tanten tycker det är mycket att göra då hon passar en unge som sitter och ritar... de andra två filmerna orkar jag inte gå in på. Ska fan köpa yoghurthelvetet och testa om min "oroliga" mage blir bättre.

Reklamen för dulcofiber. Huhaa
Citera
2009-06-15, 21:46
Medlem
Damacys avatar
Alla reklamer för tvättmedel, typ Cillit Bang och Vanish behövs inte nämnas, dom är i en klass för sig.

Absolut värst är ju reklamen för Apoliva (tror det är den...) med tjejen som sjunger.

För det första, varför sjunger hon? Hur är det relevant?
För det andra, varför väljer dom en tjej som sjunger så jävla fult att jag får rysningar?
Senast redigerad av Damacy 2009-06-15 kl. 21:56.
Citera
2009-06-15, 22:38
Medlem
Cirtap9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
De som ska bygga Sveriges nya nät... Allemansrätt... vad det nu är för bolag... jag hatar verkligen slutet på reklamen där det är nån extrem töntmusik och skolmateriel snurrar runt på skolbänkar i en skolsal... Fittor.

Trendigt...my ass! Röven har inga ögon, den skiter i om pappret är trendigt.

Telenor reklamen är ju skit charmig
Citera
2009-06-16, 01:05
Medlem
Bye Bye Babys avatar
"Min mage känns lite uppblåst..."

Citera
2009-06-16, 03:18
Medlem
PEWPEWPEWs avatar
Den där nya(?) reklamen för skitaffären Glitter.

Jag stängde av tv'n och grät.

Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=nLLKSvBqITo
Citera
2009-06-16, 03:34
Medlem
Dr.hankeys avatar
Den där jävla actimel reklamen, hur svårt kan det vara för kärringfan att passa en unge som verkar vara så långt ifrån adhd stadiet som det bara är möjligt?
Hon borde gå till sjukan istället för att supa ner sig på yoghurt. Dumfan!
Citera
2009-06-16, 12:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.hankey
Den där jävla actimel reklamen, hur svårt kan det vara för kärringfan att passa en unge som verkar vara så långt ifrån adhd stadiet som det bara är möjligt?
Hon borde gå till sjukan istället för att supa ner sig på yoghurt. Dumfan!

+1 på det somsagt. Ungen är tydligen så "besvärlig" att hon glömt bort att äta också. Hinner ens magen bli uppblåst över att man slarvat med maten under några timmar? Hur mycket har hon slarvat isf? Hur svårt kan det vara att sätta isig en makrillmacka eller något annat snabbt om det nu är så jävla stressigt för kärringen.
Citera
2009-06-16, 13:58
Medlem
feed-mes avatar
Jag hittar inte Youtube klipp men den där gamla Peter på L'easy reklamen! Fy fan vad jag mådde dåligt varje gång jag såg den!
Citera
2009-06-16, 13:58
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PEWPEWPEW
Den där nya(?) reklamen för skitaffären Glitter.

Jag stängde av tv'n och grät.

Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=nLLKSvBqITo

Fyfan så usel. Den där låten får det att krypa i nacken på mig. Den ger mig lust att dra en yxa genom TVn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in