2008-08-23, 00:31
Medlem
Ainsleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haydut
Bara jag som hatar Lätta-reklamen.. sjukt bögig
Vi går hitåt, nej vi går hitåt.. ååhhhhhhh-keeeeeeej(tar en tugga på mackan)
aaahhhhh jiiiipiiiii hahahahahahah splash
Ja!!!!!!!!! Och den är dubbad! Usch. *hatar*
Citera
2008-08-24, 21:06
Medlem
gugglianos avatar
3:s reklam"Min dongel ä rååååååsa"

och den där där en negerjävel och en massa djur börjar rappa på matvaror, och absolut värst är norrländska subban som rappar nåt om äppelmos, men som jag alltid får till "fågelbrö' å Äppel-Jos" hatar hennes tjocka norrländska "L" i "äppel"

osså den där satans telia-pappan och hans vedervärdigt fula son.men man får vara glad att "dottern" inte synts till på ett tag- henne skulle man ställa upp till bespottning på torget!
Citera
2008-08-24, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
och den där där en negerjävel och en massa djur börjar rappa på matvaror, och absolut värst är norrländska subban som rappar nåt om äppelmos, men som jag alltid får till "fågelbrö' å Äppel-Jos" hatar hennes tjocka norrländska "L" i "äppel"
hahaha den e ju kunglig för fan...särskilt gubben på slutet: "couscous, kaffe...knäckebröd!"

http://www.youtube.com/watch?v=XH9_0BRHdwc
Citera
2008-08-24, 23:43
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I'maduck
Dom nya ONOFF reklamfilmerna är så jävla vidriga!

en massa bla bla bla

Är det bara jag som känner ett sådant extremt hat mot denna reklamfilm?

Jag håller med. Stör mig även på att ONOFF-snubben får hjälp av den andra killen att sätta upp TVn. Om man har betalt för tjänsten att få skiten hemlevererad och monterad skall man för fan inte behöva lyfta ett finger själv. Kommer inte handla hos ONOFF efter dessa reklamfilmer.
Citera
2008-08-25, 02:35
Medlem
Tmïnas avatar
en tandläkare pratar om erosioner. reklamen måste vara regisserad av en apa med alzheimers. sneda jävla vinklar, skumma klipp och slumpmässiga närbilder på den där lampan dom använder, kärringens ögon och annan skit. det värsta är att det finns några olika varianter på den
Citera
2008-08-25, 16:22
Medlem
Grantzs avatar
Hehe, Coops reklam är ju kunglig!
http://www.coop.se/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=336&sSideNavn=Eko-rappen
Citera
2008-08-25, 17:16
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
Hehe, Coops reklam är ju kunglig!
http://www.coop.se/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=336&sSideNavn=Eko-rappen
herregud, jag avskyr den, så sjukt jobbig låt enligt mig
Citera
2008-08-25, 17:36
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
OT: Har förövrigt en kort filmsekvens där AJ från Overhaulin' (snyggaste kvinnan på jorden) blir pumpad bakifrån i en klädhytt,

Dela med dig!
Citera
2008-08-25, 18:07
Medlem
TroyMcLures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tmïna
en tandläkare pratar om erosioner. reklamen måste vara regisserad av en apa med alzheimers. sneda jävla vinklar, skumma klipp och slumpmässiga närbilder på den där lampan dom använder, kärringens ögon och annan skit. det värsta är att det finns några olika varianter på den

Haha. Tänkte precis ta upp den. Tror reklammakarna har gjort ett misslyckat försök att få filmen att se ut som om den var tagen av en kund med MS som ställer en fråga samtidigt som han testar sin nya kamera. Extremt dålig. Noterat att de även zoomar in fotot på hennes familj?

Reklammakarnas tanke: "Det ska se ut som om hon blir tillfrågad på måfå och att hon även är en helyllemorsa som vet bäst. Desutom är hon ju tandläkare!"
Citera
2008-08-25, 19:47
Medlem
Kavli mjukost då? hatar den där ungjäveln.. så dåligt så man har lust att sälja allt man äger och bosätta sig i en grotta..
Citera
2008-08-26, 00:04
Medlem
inte norrläning

[ killen i pizza reklamen den svenska är INTE norrlänning
utan från dalarna....

ÄR SJÄLV norlänning vi låter inte så där....
Citera
2008-08-26, 22:34
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssraeshza
Onoff/elektronikkedjereklamen där en fet skäggig kille står och förklarar för Jeanette, 45 med dottern Anna, 16 om varför en sony vaio berikad med Vista kostar 1990kr om man tar Felia 3ginternet.

"dehär är alltså filmdatorn med WAJDSKRIIN"
"aaa..."
"Vi säljer alltså, datorn, med T E L I A trådlöst internet"
"aaaååå"
"och då, får vi ner, priset till, nittonnittio"
"aaahaa..."

Killen pratar som om kunderna hade någon bokstavssjukdom, och allt verkar filmat av en nisse med kamera för samma pris.

Någon som har en länk till video på denna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in