2008-08-26, 23:34
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
OnOffWebTV (användare på YT). Hittade dock inte just den du frågade efter, kanske finns om du gör en sök på youtube.
Citera
2008-08-26, 23:42
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0mfg(ish)
OnOffWebTV (användare på YT). Hittade dock inte just den du frågade efter, kanske finns om du gör en sök på youtube.

Nä har kollat både på OnOffsSkitTV (vilken länkar direkt till YouTube) samt på YouTube direkt. Inget där.
Citera
2008-08-26, 23:45
Medlem
mthrfckr.s avatar
"Ohoj, herr Bäver!"
Citera
2008-08-27, 21:53
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TroyMcLure
Haha. Tänkte precis ta upp den. Tror reklammakarna har gjort ett misslyckat försök att få filmen att se ut som om den var tagen av en kund med MS som ställer en fråga samtidigt som han testar sin nya kamera. Extremt dålig. Noterat att de även zoomar in fotot på hennes familj?

Reklammakarnas tanke: "Det ska se ut som om hon blir tillfrågad på måfå och att hon även är en helyllemorsa som vet bäst. Desutom är hon ju tandläkare!"

Jag undrade om det också tidigare. Frågade en kompis som jobbar inom media, han sa att tydligen i början av 2000 eller slutet på 90-talet så blev det populärt i england med att göra reklam och filma på frihand med skakningar, oskärpa etc. dokumentär "stil" som en hemmavideo. Det blev skitstort och spred sig till bland annat sverige.
Nu är det typ bara Sensodyn som fortfarande kör med grejen. Fittorna har inte fattat att det suger.
Citera
2008-08-28, 19:25
Medlem
Murkrets Förstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
osså den där satans telia-pappan och hans vedervärdigt fula son.men man får vara glad att "dottern" inte synts till på ett tag- henne skulle man ställa upp till bespottning på torget!

Jag skulle allvarligt kunna sätta på henne.
I röven.
Citera
2008-08-29, 15:30
Medlem
Svampfests avatar
http://uk.youtube.com/watch?v=1spR-9x8-ns

Denna är väl inte dålig i den bemärkelsen att man inte orkar titta på den men hela det allvarliga Manly Man temat med brudarna faller ju så kopiöst på namnet!

-Mm vilken väldoftande parfym du har på dig vilken är det?
-Ööhh Banani.

Citera
2008-08-29, 18:06
Medlem
Clit_Commanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampfest
http://uk.youtube.com/watch?v=1spR-9x8-ns

Denna är väl inte dålig i den bemärkelsen att man inte orkar titta på den men hela det allvarliga Manly Man temat med brudarna faller ju så kopiöst på namnet!

-Mm vilken väldoftande parfym du har på dig vilken är det?
-Ööhh Banani.

Hahahaa "Bruno Banani" fyfan
Citera
2008-08-29, 18:28
Medlem
Melissanis avatar
Reklamen för Medborgarskolan får mig fullständigt att gå i taket..
Illa nog att höra den på radio, nu måste dom visa skiten oxå..
Citera
2008-08-31, 17:44
Medlem
Allaks avatar
Hondas skitreklam, den hade funkat om dom hade fixat någon som kunde sjunga låten, han som sjunger låter ju som en fågelskrämma!
Citera
2008-08-31, 20:12
Medlem
Kookaburras avatar
Jag hatar Treo-reklamen, den går fan mig på nerverna!
+ den skadeglada ungjäveln.
Citera
2008-08-31, 20:39
Medlem
bogarleffes avatar
OLW:s "av dom här goda?" är riktigt B. Har inte dessa tre- och enbenta herrar ett typiskt småländskt utseende?
Citera
2008-08-31, 21:14
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Fattar inte McD's nya reklam. Snubben som hänger i en gren, sen släpper och svävar, sen käkar en pommes för att börja falla.

Vad handlar grejen om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in