2008-08-12, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
Kanal 5 har en återkommande reklamfilm som jag verkligen Hatar.

Det är reklamfilmen som promotar deras webbsida (för barn?) Någon slags klumpigt gjord tecknad figur står i stela rörelser och gungar.

"Oj. oj. oj. oj" hör man rösten skrikandes någon gång under reklamen. "Där kan man rita, färglägga o så".

Haha, håller med dig till fullo!
"..färglägga och så- KUL VA?" hela tiden med en pipig jävla röst. Och i slutet så pruttar figuren och blir helt röd. "Oj då."

Jaja, den är ju riktad till barn som säkert tycker den är rolig, men jäflar vad irriterande den blir för personer över 5 års ålder!
Senast redigerad av Anker 2008-08-12 kl. 19:34. Anledning: Lite tillrättning.
Citera
2008-08-12, 19:48
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
Den får du gärna dela med dig utav!

Fan, jag som garvar varje gång jag hör han bräka ur sig ..."into the sunshine!"

Kan se framför mig hur någon på Discovery redaktionen tyckte att det var jätteroligt .. känns som Fili & Fredrik-komplex. Fast mest brrr-faktor måste väl ändå nu kansellerade trailern för Dirty Jobs ha

"Steven Spielberg gav oss Jaws
Australien gav oss Crocodile Dundee ..."

Well, det är ett klipp från en film som heter Diary of a sexaddict. Inte alls långt eller juicy, men är ändå hett bara för att det är präktiga AJ ,,,
Citera
2008-08-14, 07:09
Medlem
Ardvahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anker
Haha, håller med dig till fullo!
"..färglägga och så- KUL VA?" hela tiden med en pipig jävla röst. Och i slutet så pruttar figuren och blir helt röd. "Oj då."

Jaja, den är ju riktad till barn som säkert tycker den är rolig, men jäflar vad irriterande den blir för personer över 5 års ålder!

Säkert massa reklam på den sidan också.
Sen kommer ungarna efter att ha "färglagt och så" för att be om utvalda produkter.
Citera
2008-08-15, 12:22
Moderator
Kyrpators avatar
Vad ger ni mig för Corega-reklamen, där en yngre-äldre dam lyckas uttala ordet fikon som vore det femstavigt: Fiiii-Ko-On-Öh-Öh?
Citera
2008-08-15, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrpator
Vad ger ni mig för Corega-reklamen, där en yngre-äldre dam lyckas uttala ordet fikon som vore det femstavigt: Fiiii-Ko-On-Öh-Öh?

Det beror nog på att hon har lösgom och måste tala extra artikulerat för att det inte skall bli sluddrigt eller att inte gommen skall falla ut.
Citera
2008-08-17, 20:32
Medlem
Ecnals avatar
Förstår inte hur jävla dåligt dubbade reklamer kan bli, man mår ju illa av de solbländande tänderna och påklistrad leenden..

typ den där ajax reklamen, det vänder sig inom mig och det sista hoppet om mänsligheten spolas bort..
Citera
2008-08-18, 00:01
Medlem
Jag stör mig på den där Vanish-reklamen där alla ser sådär pervers perfekta ut med sina bländvita leenden och rena kläder...
Citera
2008-08-18, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecnal
Förstår inte hur jävla dåligt dubbade reklamer kan bli, man mår ju illa av de solbländande tänderna och påklistrad leenden..

typ den där ajax reklamen, det vänder sig inom mig och det sista hoppet om mänsligheten spolas bort..

Värst någonsin måste ju Reisen och Werthers orginal varit... De två reklamerna tillsammans med kinderäggen är satans skapelser!
Citera
2008-08-18, 00:57
Medlem
Flyktsodans avatar
Uppenbarligen var VW:s reklam för Passat med fyrhjulsdrift verkligen ingen hit eftersom de beslutat att dra tillbaka den. Jag kan hålla med om att dess budskap haltade något men att den var så 'fel' kunde jag inte riktigt ana.
Citera
2008-08-18, 18:42
Medlem
Tolvans avatar
Den nya JCreklamen där nån tondöv fjortis sjunger Alice Cooperlåten Eighteen. Personen som sjunger skall ha stryk och personen som gjort reklamen bör springa gatlopp.
Citera
2008-08-19, 18:34
Medlem
Herr Reporters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Den nya JCreklamen där nån tondöv fjortis sjunger Alice Cooperlåten Eighteen. Personen som sjunger skall ha stryk och personen som gjort reklamen bör springa gatlopp.

gaaah! Den är vedervärdig! Var pga den jag letade upp den här tråden igen.
Citera
2008-08-19, 22:12
Medlem
Gyllenborsts avatar
Jag stör mig något djuvulskt på AMF Pensions "Girls wanaa have faaaan" reklam då nån vithårig subbjävel låtsas spela gitarr. Jag kan vara på dåligt humör i timmar efter den

En annan reklam som får blodet att bubbla är (jag tror det är hemköp eller liknande) den där negrer, gamla kärringar och fula ungar räknar upp 55 meningslösa frukter med mera. Man önskar bara att man hade en hagelbrakare och kunda tysta helevetesskapet som säger "Äpplen dadlar sill".

Hoppas alla i reklamfilmen ovan dör en långsam död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in