2007-05-04, 14:27
Medlem
Cliffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klute
En annan jävligt störig reklamfilm är den som gör reklam för ett bubbelvatten som tar en tugga av ett päron. Detta leder till att bruden som medverkar levererar ett primalskrik av värsta sort samtidigt som volymen höjs *3 Jag höll på att skita ner mig första gången jag såg den.

Nu kommer jag inte exakt ihåg vad vattnet heter men Bonaqua är det i alla fall. Jag tänkte bara säga att det är det äckligaste jävla vatten jag har druckit i mitt liv. Det smakar som utspädd läsk, sött och jävligt.

För övrigt är kappahls reklam sjukt dålig, framför allt den med Goldie Hawn.
Citera
2007-05-06, 16:30
Medlem
SofiaLs avatar
Ibumetin när de står i köket och slaskar käft, så jäääääävla patetiskt. Hatar de de skådespelarna ärligt från grund opch botten för den reklamen. Opassande, kan han inte lika gärna pressa in snorkeln i analen på henne mitt framför kameran och ungjävlarna, så kan hon ta en ibumetin mot svedan och värken sen?!?!?!? Då skulle man iaf fatta meningen med reklamen
Citera
2007-05-06, 16:38
Medlem
SlowDowns avatar
största fiasko reklamen är endås den folksam tror jag det var "Träffa dig själv i framtiden" fyfan vad löjlig
Citera
2007-05-06, 16:46
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowDown
största fiasko reklamen är endås den folksam tror jag det var "Träffa dig själv i framtiden" fyfan vad löjlig

Ja, fy fan. Den vore ju mera tänkvärd om man mötte sig själv som en gammal pundare eller alkis och hemlös. Här sitter jag och deppar och super ner mig! Ja, fy fan om jag ändå hade pensionsparat. typ....
Citera
2007-05-06, 20:33
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Denna reklamfilm får mig att vela slå kvinnan som pratar om sin macka rakt i ansiktet utav någon anledning:

http://www.youtube.com/watch?v=6PLyruHv7EI
Citera
2007-05-07, 15:59
Bannlyst
Avskyr den där reklamen där någon fjunig fjortis sitter framför msn (Han kallar sig för övrigt McGyver68 on top of it all!) och får veta att det finns pizza i frysen. Kul för dig ungjävel!

FETT med fibrer. Dubbelmeningarna flödar över.
Citera
2007-05-07, 16:14
Medlem
Tacoritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Fy i helvete vad Glocalnets nya reklam är jobbig! Jag vet inte hur mycket jag hatar den, men nog fan är det mycket. Tänker självklart på han som går runt och stjäl godis från barn, skrämmer tanter och sågar regnskog samtidigt som han sjunger en sjukt jävla dålig låt och dansar som att han tagit LSD.. Mitt hat går inte att beskriva just nu då den precis gick på tv.

"Inte lågt, att parkera"
Varför skulle det bara lågt att parkera?
(Och ja, jag ser att han parkerar tvärs över två handikapprutor men det sjunger han inte.)
Citera
2007-05-07, 18:50
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacoritz
"Inte lågt, att parkera"
Varför skulle det bara lågt att parkera?
(Och ja, jag ser att han parkerar tvärs över två handikapprutor men det sjunger han inte.)

Haha ja! Grrrr kokar..
Citera
2007-05-07, 19:06
Medlem
loafmasters avatar
Coops nya reklam med en rap om massa olika matvaror är ganska dålig faktiskt.
Citera
2007-05-07, 20:30
Medlem
Foqnaxs avatar
Långt ifrån den värsta, men jag tycker att SIBAs reklam med bollhavet säger en del om intelligensen hos SIBAs kunder.

Försäljaren: "Den här modellen är ju lätt att bära med sig. Här ser du baksidan..."
Kunden: "Och den där har också baksida?"

Stör mig dessutom på reklamen för någon bantningskur där en kvinna hoppar av en trampolin och aldrig kommer ner. Man sitter där och väntar och så kommer hon aldrig ner.

För att inte glömma McDonald's reklamerna. "Man vänjer sig lätt vid låga priser." Hatar skiten...
Citera
2007-05-07, 21:22
Medlem
Crilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Coops nya reklam med en rap om massa olika matvaror är ganska dålig faktiskt.

Jag såg den precis för första gången och tänkte att den passar verkligen utmärkt in i den här tråden.... Riktigt usel faktiskt.
Citera
2007-05-09, 23:33
Medlem
HairyPotheads avatar
Reklam för klåda i underlivet eller fan det är, pevaryl tror jag det heter.

Äcklig jävla brud dansar runt och småsjunger samtidigt som hon kliar sig på fittan och tre snubbar kommer in och ser henne, hon hälsar och LER tillbaka.
Poängen med reklamen är väl att om hon hade haft pevaryl runt fittan så hade hon inte skämt ut sig, vidrig jävla reklam , södflkjsdfsdjfnb, blir så förbannad "#¤"#¤
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in