2009-12-01, 19:32
Medlem
Fleggards avatar
Måste hålla med om den äckliga danonino reklamen. Fyfan för den.

Men hittils tar nog telejack reklamen, med fläskfjortisen, priset. Fyfan va störig hon är. Jag irriterar mig på hennes arroganta uppsyn, en käftsmäll och lite analt tuktande är vad ludret behöver...
Citera
2009-12-01, 19:35
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleggard
Måste hålla med om den äckliga danonino reklamen. Fyfan för den.
"Men den röda färgen är från rödbetor." Tack för det! Där står Herr Lindholm kvar vid sin Valio.
Citat:
Ursprungligen postat av Fleggard
Men hittils tar nog telejack reklamen, med fläskfjortisen, priset. Fyfan va störig hon är. Jag irriterar mig på hennes arroganta uppsyn, en käftsmäll och lite analt tuktande är vad ludret behöver...
Placerar den i samma fack som de vidriga storkapitalsproggarna Elon.
Citera
2009-12-01, 23:00
Medlem
Poogles avatar
Ingen som är trött på barnet som sjunger (Shirley Temple)
"When I grow up"? Gud, jag skulle ge vad som helst för att
visa ungen lite rå verklighet istället för äppelidyllen den drömmer om
Citera
2009-12-01, 23:13
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poogle
Ingen som är trött på barnet som sjunger (Shirley Temple)
"When I grow up"? Gud, jag skulle ge vad som helst för att
visa ungen lite rå verklighet istället för äppelidyllen den drömmer om

Håller inte med. Underbar sång.
Citera
2009-12-02, 09:54
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Ingen reklam, men fan så irriterande. Killen som säger: Nothing is easy in Alaaaaaska. Han skulle jag vilja slå hårt.
reklamen för "det tuffa alaska" på TV4 fakta.

"I'm geo beach and survival is tougher in ALAAAAASKAH"

karln ser ut som värsta WT'n och låter som en sönder-methad tandlös sådan, verkar vara en gapig jävel.
2009-12-02, 10:40
Medlem
Porryhatters avatar
Nu minnas jag inte riktigt vad reklamen handlade om.

Men det är någon man som vaknar på morgonen och klär på sig sin kostym. När han sedan går ner till köket så sitter hans jävla fittfamilj där. Och så gör dom olika saker varje gång. Typ spelar någon jävla instrument eller dansar. ARGH döö jävla perfekta, lyckliga cykelhjälms familj!
Citera
2009-12-02, 16:42
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Nu minnas jag inte riktigt vad reklamen handlade om.

Men det är någon man som vaknar på morgonen och klär på sig sin kostym. När han sedan går ner till köket så sitter hans jävla fittfamilj där. Och så gör dom olika saker varje gång. Typ spelar någon jävla instrument eller dansar. ARGH döö jävla perfekta, lyckliga cykelhjälms familj!

Hahaha Jag stör mig på den där Sony Eriksson reklamen när alla ska hoppa omkring i Barcelona, allra mest stör jag mig på låten som de spelar i den reklamfilmen.
Citera
2009-12-02, 17:34
Medlem
cosmic_dancers avatar
Tror det är för paf, två killar hamanr på en öde ö och de börjar spela tärning om vem som ska göra vad. Hatar den för att A - Den är fånig 2-Han som pratar har uppenbara talfel.

"Täevla om en dreömrisa för dij åch tri vÄnner"
Citera
2009-12-06, 00:14
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
2 reklamer för nån ny mobiltelefon, INQ tror jag den heter, med nån brud som är sångare i ett pissigt band samt nån longboard åkande snubbe.

"Sen har den skype också, grymt bra fiiitchör"
Den som har börjat gå nu är ännu värre. Som "råkar" få ett sms eller något mitt i reklamen.
Citera
2009-12-06, 00:40
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tror det är för paf, två killar hamanr på en öde ö och de börjar spela tärning om vem som ska göra vad. Hatar den för att A - Den är fånig 2-Han som pratar har uppenbara talfel.

"Täevla om en dreömrisa för dij åch tri vÄnner"

Åländsk dialekt.
Citera
2009-12-06, 23:01
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Åländsk dialekt.

okej... där lärde jag mig något nytt.
Citera
2009-12-07, 06:28
Avslutad
Irriterar mig just nu på triss reklamen där tanten skriker och dansar för att hon i julklapp fått en trisslott med tre treklöver på e.d. och givaren sitter butter i soffan för att han inte köpt en till sig själv också.

Jo,jo .Säkert att man får två såna lotter i sitt korta trista liv. I verkligheten skulle han begå självmord för att han gav bort lotten eller mördat kärringen.

Plötsligt händer det !!...någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in