2008-01-15, 07:32
Medlem
hazard simpsons avatar
Parlino och Halebop leder hatlistan hemma hos mig nu. Vill döda.....
Citera
2008-01-15, 11:14
Medlem
tyses avatar
Den där skånska ungen som berättar om happy meals nya nyttiga tallriks modell om jag inte minns fel. Han skorrar så mycket på R att jag blir galen.

har ingenting emot skåningar men har något emot människor som säger R me tungan långt bak i svalget
Citera
2008-01-15, 11:48
Medlem
Zumas avatar
Parlino, jag SPYR!
Citera
2008-01-15, 19:19
Medlem
Azralis avatar
Unibet reklamen - där man spelar in en skiva.. tvi vale för den, borde vara fritt att mörda skaparna

Leasy reklamen - berättaren låter förjävligt förkyld, snyt dig människa!

Parlino - av uppenbara skäl..
Citera
2008-01-16, 11:06
Medlem
flushdraws avatar
Alla reklamfilmer med hårvårdstema. Alla dessa ser nästintill identiska ut och är så tråkiga att jag nästan spyr.
Citera
2008-01-23, 20:50
Medlem
Philemon046s avatar
Värst måste vara de gamla ICA-reklamerna, ni vet de där röd-vita grejerna som var tecknade? Jag dog hela tiden inombords när de visades...
Citera
2008-01-25, 00:26
Medlem
Oskarss avatar
Jag vet inte om det är nåt lokalt fenomen, men ända sen jag flyttade upp till Norrland för att studera har jag plågats av en riktigt vidrig reklamsnutt från Rusta då och då.

Den ser ut att vara filmad med min lillebrors billiga DV-kamera och skådespelarna måste ha vunnit pris för det sämsta skådespeleriet i mänsklig historia. Tycker reklamen är så jävla äcklig att jag bokstavligt talat får ångestkänslor när jag ser på den.
Citera
2008-01-25, 09:31
Medlem
De värsta reklamerna som sänds är, och kommer troligtvis förbli, alla förbannade Jamba-reklamer ("jamba-kopior inräknade) som sänds flertalet gånger per reklampass. Fruktansvärda!
Citera
2008-01-25, 18:15
Medlem
Hatar tandkräms-reklamen (Sensodyne?) där dom har en jävla "expert" som talar om ilningar i tänderna.
Citera
2008-01-26, 21:50
Medlem
Gomerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Jag vet inte om det är nåt lokalt fenomen, men ända sen jag flyttade upp till Norrland för att studera har jag plågats av en riktigt vidrig reklamsnutt från Rusta då och då.

Den ser ut att vara filmad med min lillebrors billiga DV-kamera och skådespelarna måste ha vunnit pris för det sämsta skådespeleriet i mänsklig historia. Tycker reklamen är så jävla äcklig att jag bokstavligt talat får ångestkänslor när jag ser på den.
Word. Rusta reklamerna är fan det värsta. Första gången jag såg en trodde jag att det var en poäng med att de va så dåliga.
Citera
2008-01-27, 21:57
Medlem
dumstruts avatar
Sämst just nu, alla kategorier, är Scan-reklamen med en jeppe som står och steker korv (eller vad han nu steker) i nån typ av korvvagn. En kvinna stegar fram med gångstavar och säger:

- Har du något som passar mig och min aktiva livsstil?

Varje gång jag ser den filmen kräks jag lite i munnen... och undrar vad det är för jävla copy som skrivit manus.

Bubblare är Vårdguidens reklamer, alla tyska chokladreklamer (Merci, Wertes, Tofifee och Riesen).
Citera
2008-01-27, 22:03
Medlem
RickardTheBraves avatar
Reklamfilmen för den där irländske gubben's skiva där han sitter och sjunger sina "Hits" på en pub är så jävla usel så att man mår illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in