2008-07-02, 22:40
Medlem
Viskande reklam

Alla reklamer där de viskar hatar jag.
Citera
2008-07-03, 00:24
Medlem
Över huvud taget reklamer där en speaker tilltalar lyssnaren klarar jag inte av. Paniktryck på muteknappen.

"Visst ser hon ren ut? Men ta en närmare titt!". Ja men ta en närmare titt i ditt anus istället, grisfitta.
Citera
2008-07-03, 01:48
Medlem
Grandiosa. Får lust att smälla sönder TVn när jag ser den.
Citera
2008-07-03, 13:22
Medlem
TheTranceMans avatar
Jag tycker reklamen är dålig som fan men jag stör mig inte så mycket på den förutom att jag stör mig jävligt mycket på att man ser den hundra gånger varje dag.
Citera
2008-07-03, 13:28
Medlem
Robert_Goatses avatar
"Ingrid i jenser" klockrent att ha som användarnamn i nåt matforum.
Citera
2008-07-03, 13:38
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilen

Dalarana ligger väl i norrland?
Nä Svealand...
Citera
2008-07-03, 13:51
Medlem
Herrtrosas avatar
Det här slår Engla-skämt-tråden, Bobby-tråden och Skogsturken med hästlängder!

1. Det är dalmål.
2. Dalarna ligger inte i Norrland.
3. Det är inte en neger.

Sedan så kan jag inte förstå ditt "extra-av-allt-tänk". Låt oss säga att jag nu väljer att äta tre deciliter filmjölk till frukost och två deciliter Kellog's Cornflakes. Låt oss säga att jag just idag känner för att bli "lite extra mätt" och då tar dubbla portionen, alltså "extra av allt" - sex deciliter filmjölk och fyra deciliter Kellog's Cornflakes. Visst är det samma proportion på det hela, men visst blir man inte lite, lite mättare? Man får alltså dubbelt upp om man är redo att punga ut lite ork (eller pengar).

Sedan så har jag inte ätit just den där pizzan så jag vet inte hur den ser ut i verkligheten, men jag antar att en "extra allt" på den där pizzan inte är detsamma som en "extra allt" på den lokala pizzerian.

Det var lite OT och det är jag ledsen för.

Förövrigt så är det här första gången jag ser denna reklam (tro det eller ej), så jag har en ganska sval inställning till den. Men jag gissar på att man vill kasta ut tv:n genom ett stängt fönster efter att ha sett reklamen för 211:e gången
Citera
2008-07-03, 14:55
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilen
säcker på de? ja hör inte d säriöst. JA hörar han säger OCH... men det är mer riktit klart om man säjer som du sa förr 2 dar sen. O ja är inte ensam om att höra fel ja rtor mer ja hörade rätt men dom tänkte inte på diakleten,,,

recklamen kansle var är tänkt för lokal tv?

ja tror det är tänckt för lokal tv nu efter ja fattat va som säjjer.
"ÅKER RAGARE....." ... inte "OCH"

Sen är det itne falks markand föring när dom säjer EXTRA ALLT??

Om man tar extat ALLT blir det inte EXTRA av nått för då alla är ingird i jenser i före hållande till varan LIKA mkt som innan.....
tex..
ja ska ätra frulle..
ja jillar fil + musli... men idag ska ja ha EXTRA ALLT... ja brukar ta 3dl fil, 1DL mussli. IDAG tar ja 6DL fil o 2DL mussli... då är före hållandet samma som innan....
fy fan skulle bra allt gärna nu sätta dit dom på grandiosa för falskt marknads förring.

ajja,, thx iaf nu förstår ja bätre men itne fan blev den bätre för d kansek lite.

Jag har sett tidigare inlägg av dig och där stavar du helt rätt. Lägger du ner sån tid på att stava fel alltså?
Citera
2008-07-03, 15:13
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Jag har sett tidigare inlägg av dig och där stavar du helt rätt. Lägger du ner sån tid på att stava fel alltså?
kollar man alla hans "senaste inlägg" så ser alla likadana ut. Jag gissar bara på GROV dyslexi. Sett en annan kille på ett annat forum stava nästan lika illa.
Citera
2008-07-03, 15:16
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
kollar man alla hans "senaste inlägg" så ser alla likadana ut. Jag gissar bara på GROV dyslexi. Sett en annan kille på ett annat forum stava nästan lika illa.

Ja men om du ser tidigare inlägg från Pilen längre tillbaka så stavar h*n rätt.

Dyslexi kan väl inte bara uppstå helt plötsligt eller hur?
Citera
2008-07-03, 15:51
Medlem
Tagelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Ja men om du ser tidigare inlägg från Pilen längre tillbaka så stavar h*n rätt.

Dyslexi kan väl inte bara uppstå helt plötsligt eller hur?

Man kan förvärva dyslexi genom att läsa mycket på FB. Numer stavar jag "diskussion" som "diskution", "kränkt" som "krängt" och "statistik" som "statestik".

Dialekten är som sagt var inte norrländska utan sveländska.

Annars tycker jag att det finns bra mycket mer irriterande reklam än den här. Den funkar väl rätt hyggligt för folk pratar om den och citerar den på om möjligt ännu sämre dalmål. Själva produkten tycker jag ändå var rätt okej. Fryspizza hör inte till hushållets standardrätter men jag köpte en Willys cappriciosa för några veckor sedan och X-tra allt vann den fajten i alla fall. Men det är ju olika prislägen.
Citera
2008-07-04, 12:42
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Alla reklamer där de viskar hatar jag.

wörd. dom skrik-viskar ju ofta också. alltså viskar så högt dom kan. låter förjävligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in