Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-13, 13:31
  #8149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahu
Chiquita är ju också en ny höjdare. Kunde dom inte ha hittat någon med sämre taktkänsla och ton än horan som sjunger? Och låten måste ha designats av ett mongo med downs och cerebral pares...

Håller med om detta... hon låter verkligen hemsk och borde inte göra röstinspelningar
Citera
2015-03-13, 13:45
  #8150
Medlem
skitpungs avatar
Lindahls kvarg.
Citera
2015-03-13, 22:04
  #8151
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stackaren
Hade förväntat mig att se fler här nämna Viasat-reklamen med de vidriga sameungarna. Är så sjukt trött på dem. Låh-leoh-låh-le-låh-le-låh-le-låååh
Tycker att Viaplayreklamen är skaplig. Dock är trudelutten i slutet riktigt dryg precis som du skriver
Citera
2015-03-14, 14:42
  #8152
Medlem
Den där jävla Talla borde sluta talla på sig själv.
Hatar tiggerireklamen generellt.
Citera
2015-03-14, 14:54
  #8153
Medlem
Chiquita-reklamen får mig att längta efter ett kärnvapenkrig där hela mänskligheten förintas.

Kommer aktivt se till att aldrig köpa en jävla chiquitabanan i hela mitt liv.
Citera
2015-03-14, 15:10
  #8154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Chiquita-reklamen får mig att längta efter ett kärnvapenkrig där hela mänskligheten förintas.

Kommer aktivt se till att aldrig köpa en jävla chiquitabanan i hela mitt liv.

Ja, alltså seriöst.. Det borde vara den absolut värsta reklamfilmen 2015?
Citera
2015-03-14, 15:20
  #8155
Medlem
swebarbs avatar
ja betssons är förjävlig utan tvekan den störigaste reklam just nu, dessa jävla trumpeter går in i hjärnan på en blir så förbannad varenda gång den går man bara slänger sig för att trycka mute när skitet går på
Citera
2015-03-14, 17:50
  #8156
Medlem
Snuskklubbans avatar
Arlas jävla reklam med äcklig marschera-musik och små skitungar som konsumerar Arla-produkter som inleds med "jag tror det var Napoleon som en gång sa att en stor armé vandrar på sin mage", vill slita ur mina trumhinnor och gröpa ur mina ögon bara jag tänker på den.
Citera
2015-03-14, 17:57
  #8157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskklubban
Arlas jävla reklam med äcklig marschera-musik och små skitungar som konsumerar Arla-produkter som inleds med "jag tror det var Napoleon som en gång sa att en stor armé vandrar på sin mage", vill slita ur mina trumhinnor och gröpa ur mina ögon bara jag tänker på den.

Ja den känns mer som propaganda än reklam. Mjölk är förövrigt ett av de vanligaste folk är allergiska eller intoleranta mot, nyttigt my ass . Nappes arme må ha vandrat på sin mage men det var nog mycket ärtsoppa och bröd skulle jag tro än mjölkprodukter...lite mjölk kan de ha druckit men knappast ute på fältet om de nu inte hade en kossa med sig i släptåg.
Citera
2015-03-15, 22:43
  #8158
Medlem
VanDeKamps avatar
Marabou Premium's nya reklam är vidrig. För det första hatar jag när de viskas och har sig i reklamer och vad f-n är det hon räknar för något samtidigt som hon pillar i ansiktet på sin man?
Citera
2015-03-16, 06:59
  #8159
Medlem
Detevigaavigas avatar
Canal Digitals reklam. Med motorsågsmördaren utanför dörren... Fy fan så dålig!

Hon ligger ju och läser en bok, bara för att hon inte ser på tv är hon ju inte dum i huvet. Hon läser en bok.... Då lär man också sig att män med motorsåg på natten inte bara är BRA... fy fan va korkad reklam!
Citera
2015-03-16, 08:56
  #8160
Medlem
OnkelDoffes avatar
AJs reklam med Claes Malmberg är ju så amatörmässig och så kräkframkallande att man bara spyr. Malmberg borde avskjutas å det snaraste. Den jävla hycklande kommunisten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback