2007-11-14, 17:31
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Såg just en reklam för analklåda.

Den, tillsammans med "svamp i underlivet" måste vara dom två mest obehagliga reklamfilmerna på tv just nu.
Reklamfilmer där dom säger "lågt pH-värde i underlivet" gör mig alltid fnissig för...
Citera
2007-11-14, 18:49
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koneko
fula gubben där?

Hahaha, va roligt. Aldrig sett han förut.
Citera
2007-11-17, 20:09
Medlem
För att väcka tråden till liv igen vill jag anmärka på den fruktansvärda reklamen för anti-analklåda-medel.
Citera
2007-11-17, 22:18
Medlem
utters avatar
Jag har börjat hata, verkligen hata, Felix Herngren på grund av den skitjobbiga reklamen om hälften kvar. Det var en fyndig idé i börja, men nu, minst sju krystade varianter senare, är den helt outhärdlig.
Citera
2007-11-18, 00:56
Medlem
Razzaks avatar
Jag hatar all Extra reklam, dom är så jävla jobbiga. Musiken är störig och det känns bara pinsamt
Citera
2007-11-19, 10:31
Moderator
Kyrpators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kobashvili
Är du galen? Vem fan blir läskad av sånt? Ölreklam ska vara precis så, Irländska fiskare som tar sig en svalkande öl efter en hård dags arbete... Särskillt när den tredje fiskaren säger "Your beards are thin as potaecrusts compared to muyne" då går man och köper falcon av principskäl. Med andra ord inget slår irländare om de hade varit med i varje reklam hade jag köpt allt de är med i.
Och om jag berättar att det är skottar i Falcon-reklamen, hur påverkar det din inställning? Bättre eller sämre?
Citera
2007-11-21, 19:48
Medlem
t3x5s avatar
Någon reklam som börjat ploppa upp ganska nyligen (vad jag märkt iaf) och jag avskyr den mer än pesten, det är dressmann/petters nya skiva-reklamen när någon gubbe helt plötsligt vrålar ut bojakascha..Och vad fan är det dom censurerar i skiten? Jag kommer hata petter i all evighet.
Citera
2007-11-27, 03:29
Medlem
Jacobellis avatar
reklamen för "maria bingo" med den störiga blondinen.
får inte heller glömma "sing a long" reklamerna med massa "roliga" "galna" svenska b-kändisar. usch
Citera
2007-11-30, 22:34
Medlem
Nemans avatar
Hatar den där J*vla kattmats-reklamen där speakern säger "Du tror att jag sover... Jag gliiider". Fy fan säger jag bara!
Citera
2007-11-30, 22:42
Medlem
Snickers reklamen när massa nakna människor springer in på fotbollsplanen, fattar inte syftet eller det roliga.

Och kniiiiiiiiiiiiiip med stjärten. Vet ej vad den är för, tror typ "tv har gått framåt", ehm ehm ehm.
Citera
2007-12-03, 21:24
Moderator
Kyrpators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kobashvili
Är du galen? Vem fan blir läskad av sånt? Ölreklam ska vara precis så, Irländska fiskare som tar sig en svalkande öl efter en hård dags arbete... Särskillt när den tredje fiskaren säger "Your beards are thin as potaecrusts compared to muyne" då går man och köper falcon av principskäl. Med andra ord inget slår irländare om de hade varit med i varje reklam hade jag köpt allt de är med i.
Måste krypa till korset och be om ursäkt för mitt tidigare inlägg. Fiskarna i fråga har onekligen irländska namn, även om jag fortfarande tycker att deras dialekt låter lite skum.
Citera
2007-12-04, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrpator
Måste krypa till korset och be om ursäkt för mitt tidigare inlägg. Fiskarna i fråga har onekligen irländska namn, även om jag fortfarande tycker att deras dialekt låter lite skum.

Tycker nog det låter som en irländsk dialekt. Sätter han uttalar th som t i thick känns typiskt irländskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in