Jag har börjat hata, verkligen hata, Felix Herngren på grund av den skitjobbiga reklamen om hälften kvar. Det var en fyndig idé i börja, men nu, minst sju krystade varianter senare, är den helt outhärdlig.
Är du galen? Vem fan blir läskad av sånt? Ölreklam ska vara precis så, Irländska fiskare som tar sig en svalkande öl efter en hård dags arbete... Särskillt när den tredje fiskaren säger "Your beards are thin as potaecrusts compared to muyne" då går man och köper falcon av principskäl. Med andra ord inget slår irländare om de hade varit med i varje reklam hade jag köpt allt de är med i.
Och om jag berättar att det är skottar i Falcon-reklamen, hur påverkar det din inställning? Bättre eller sämre?
Någon reklam som börjat ploppa upp ganska nyligen (vad jag märkt iaf) och jag avskyr den mer än pesten, det är dressmann/petters nya skiva-reklamen när någon gubbe helt plötsligt vrålar ut bojakascha..Och vad fan är det dom censurerar i skiten? Jag kommer hata petter i all evighet.
reklamen för "maria bingo" med den störiga blondinen.
får inte heller glömma "sing a long" reklamerna med massa "roliga" "galna" svenska b-kändisar. usch
Är du galen? Vem fan blir läskad av sånt? Ölreklam ska vara precis så, Irländska fiskare som tar sig en svalkande öl efter en hård dags arbete... Särskillt när den tredje fiskaren säger "Your beards are thin as potaecrusts compared to muyne" då går man och köper falcon av principskäl. Med andra ord inget slår irländare om de hade varit med i varje reklam hade jag köpt allt de är med i.
Måste krypa till korset och be om ursäkt för mitt tidigare inlägg. Fiskarna i fråga har onekligen irländska namn, även om jag fortfarande tycker att deras dialekt låter lite skum.
Måste krypa till korset och be om ursäkt för mitt tidigare inlägg. Fiskarna i fråga har onekligen irländska namn, även om jag fortfarande tycker att deras dialekt låter lite skum.
Tycker nog det låter som en irländsk dialekt. Sätter han uttalar th som t i thick känns typiskt irländskt.