2007-04-15, 22:56
Medlem
CashBlows avatar
Eniros med animerade gubbar får mig att vilja kräkas av avsmak. Jag ska ägna resten av mitt liv till att aldrig använda någon av Eniros tjänster...
Citera
2007-04-16, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Astley
Och N.W.A. har samplat Charles Wright & the Watts 103rd Street Rhythm Band ...

Sant! Men det är NWA:s sampling som finns med i reklamen, inte originalet. Samplad sampling så att säga...
Citera
2007-04-16, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doenitz
"Värsta dealen - Cykel på köpet".
Dogge har sålt sin själ till satan.

+1
Han har härmed blivit avskriven som seriös artist för all framtid. Finns inga ursäkter.
Citera
2007-04-16, 03:52
Medlem
Lost dreamers avatar
Min röst just nu går nog till " När Hennri skall träffa sin farbror i den lilla alpbyn(utan svarta människor), så hälsar han först på hos sin Ariskt rena andra farbror Klaus, som jag själv träffat och har goda gener(jag lånade några av honom, så jag fik så hög intressant berättarröst), Lille Perci får några Riesen i Henris Ariska Arm, innan han åker på jugendläger utan för den lilla alpbyn, med de blå korna, med den hemlia mjölken i sina juvrar...(Morfarn som tidigare var med i reklamfilmen undergick en operation i Uganda, det var ett slavuppror, och han slog alla barnen på fingrarna, medans han sög på en av sina Riesen sägandes på Swahili: Men har inte du alltid sagt att de var ingenting för dej?
Han hade då fått det högsta priset inom Riesen koncernen: Ett chip som gör att han kan göra sig förstådd för alla barn på alla språk, och inte bara det: Köpåer dom inte hans goda kola, så får dom arbeta på hans stora fabrik, alternativt sälja Riesens med livet som insats(som China White), bland Sydafrikanska Turister).

Jani...tredje riket är redan över oss...lets kill ém all-----JÄVLA HÖG VOLYM MELLAN REKLAMERNA !!!!!!!!!!!
Nej, nu skiter jag i tvn, på allvar...ALLT är oväsen och propagande, jag sover hellre till Meshuggah och Napalm Death baklänges på min stereo, med högsta volym, och högtalarna runtom mej.....

skönt att man inte är en av dessa som alltid överreagerar....FUCK u Germany
Citera
2007-04-16, 03:55
Medlem
Lost dreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petsy
+1
Han har härmed blivit avskriven som seriös artist för all framtid. Finns inga ursäkter.

Håller med...
Vi vet ala vad som händer när artisten tömmer holken och satsar seriöst på reklam...

Finns inget som skadar konstnärsskap så mycket...vafan..
Hellre hög, dum och genialisk, än rik, pk och bekväm...iaf när det gäller mej själv..dessvärre har jag bara lyckats bli hög och dum
Citera
2007-04-16, 11:21
Medlem
indens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost dreamer
Håller med...
Vi vet ala vad som händer när artisten tömmer holken och satsar seriöst på reklam...

Finns inget som skadar konstnärsskap så mycket...vafan..
Hellre hög, dum och genialisk, än rik, pk och bekväm...iaf när det gäller mej själv..dessvärre har jag bara lyckats bli hög och dum

Killen har ju barn för fan.
Citera
2007-04-16, 12:02
Medlem
Tobbsans avatar
JYSK reklamen !

Jag hatar alla deras reklamer, som tex tanten som lägger en slant i en burk till en liten orkester, så spelar dom den där skit låten , och så den där tanten som ler så fult ! ARGH !

Men såklart, mest hatar jag deras lilla visslande låt !
Citera
2007-04-16, 13:47
Medlem
Lost dreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inden
Killen har ju barn för fan.

förstår inte?
Ja, att han inte kan knarka, men måste allt följa denna mall, eller är det många skådisar och musiker som inte innefattas av mall-sammanbrottet!
Citera
2007-04-16, 17:25
Medlem
Rick Astleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petsy
Sant! Men det är NWA:s sampling som finns med i reklamen, inte originalet. Samplad sampling så att säga...
OK, det blir nästan som dubbelironi, till slut vet man varken ut eller in ...
Citera
2007-04-16, 20:46
Medlem
Coca Cola Zero reklamen på bussen börjar bli lagomt jobbig.
Sen är ju Dogges reklam med "cykeln på köpet" så dålig att man blir rädd. Hur kan någon så när känd person ställa upp på det?
För att inte tala om ibumetinreklamen... Duuu ääär sååå fiiiiin
Citera
2007-04-16, 23:12
Medlem
asdfasdfs avatar
comhem reklamen................................
burger king reklamen......
och ibumetin reklamen som sagt....
Citera
2007-04-16, 23:22
Bannlyst
Uncle Bens boiling bag ris som är så hemsk att man nästan börjar gråta. Dubbningen kan ju en katt göra bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in