2007-04-12, 01:09
Medlem
Finns många reklamer jag hatar men Jamba tar endå priset. Att dom även kör precis samma reklam två gånger om för att jävlas ännu mer.
Citera
2007-04-12, 10:36
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumfan
Det fanns en reklam som gick för ett tag sen, det var nån snubbe som var ute med en fjollig segelbåt, och han seglade förbi en liten ö där en tecknad bäver stod och såg ful ut, så ropade snubben "ohoj, herr bäver hur gör du för att få dina tänder så starka" eller något liknande, dubbat så klart. vetefan vad det var reklam för, men det måste vara tandkräm. Jag hatar den jävla reklamen.

Haha, Colgate herbal. Det var länge sedan.
Citera
2007-04-12, 13:13
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravallmackan
Den sämsta reklamen alla kategorier är lätt Möllers Total, svartvit reklam med en tjej som stressar genom staden med ett leende på läpparna på väg till sin step-lektion, accompanierad av stressig jävla irländsk folkmusik, det orkar hon göra för att hon knaprar Möllers varje dag, tjohej va aktiv livsstil man får då... faaaaaan vad jag hatar den!!!! jävla ADHD-brud
Näe den där reklamen har ju allt.,en jävla snygg brud & faktiskt skön musik
& nej jag är inte ironisk utav mig
däemot så stör jag mig så åtta helvete på följande reklamer

Ikea negern hur i helvete kan dom ha med en neger som knappt kan svenska i en svensk reklam Ikea det är svenskt & inte afrikanskt åt helvete med skiten ja oust deeee el va fan ho säger

& precis som alla andra här så kan pizzareklamen med homoungen läggas ner
jag blir fan inte sugen på pizza för att en fikusunge sitter där & messar med sin
shemalemorsa "Fett med fibrer" ja du när din shemalemamma kommer hem så blir det nog en fet korv rätt upp i dajmkrysset ska du få se

sen så kom jag ju på den där jävla katten som flyger omkring uppe i en grön rymd & tjötar om att man kan få messa gratis i 30 dagar hur många ggr har dom visat den i år är det 100 000 000 ggr el tror jag tappa räkningen efter
10 000de gången
Citera
2007-04-12, 13:36
Medlem
asdfasdfs avatar
den nya Ibumetin reklamen "Du é så fin" där Rafael Edholm och Cecilia Ljung tramsar.............. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggg ggggggggggh
det är så pinsamt dåligt att jag måste byta kanal varje gång den går.
Avskyr den.
Citera
2007-04-12, 14:49
Medlem
Avva66s avatar
Jag fixar inte negerkärringen i Ikeareklamen.
Citera
2007-04-12, 15:03
Medlem
zappzapps avatar
kan bli upprepning, 127 sidor poster är lite mastigt att kolla genom.
den där reklamen där en gråhårig kvinna i läkarrock och grått hår pratar om svamp och det står "sex, mens, bad" på en grafik bakom henne, den stör mig något så fruktansvärt. orden sex - mens- bad etsar sig fast i huvudet som en lite jingel som spelas vid de mest olämpliga tillfällen. sex - mens - bad. sug på orden. lägg i hop dom. associera fritt. det finns bara en slutledning. reklamen är från helvetet.
Citera
2007-04-13, 20:25
Medlem
FlyingMachines avatar
Den förbannade Philladelphiareklamen (?).
Den där det ska odlas ingredienser till någon sörja man har på mackan/knäckebrödet.

Anledning: Så extremt förbannat *svordom* *svordom* *svordom* dåligt dubbat.

Blev glad när den slutades köra men nu har den dragits upp igen

Och den där tjocka IKEA-kvinnan är ju inte mycket bättre hon heller. Går inte en enda reklampaus utan hennes otroligt överdrivna glädje.
Citera
2007-04-13, 20:47
Medlem
Värsta (ofrivilligt roligaste) reklamen på tv just nu måste ju vara Dressmans, där en snubbe dansar runt på möbler medan en låt spelas. Inte vilken låt som helst dock - utan NWA:s "Express Yourself". Okej, de har bara samplat refrängen men ändå...att en hyfsat extrem gangstarapgrupp används till Dressmanreklam är ju kul på så många olika nivåer.

Nästa reklamfilm kanske baseras på "Fuck Tha Police"...?
Citera
2007-04-13, 21:01
Medlem
loafmasters avatar
Oj jag skulle nog vilja säga Kaffekompaniet. Jisses den jävla låten har förstört många dagar för en på jobbet. Vet inte om det bara är vi på västkusten som kan se denna reklam dock.

Annars finns det ingenting värre än dubbade godisreklamer ala Werters Orginal.
Citera
2007-04-13, 21:20
Medlem
Rick Astleys avatar
Historieförfalskning

Citat:
Ursprungligen postat av petsy
Värsta (ofrivilligt roligaste) reklamen på tv just nu måste ju vara Dressmans, där en snubbe dansar runt på möbler medan en låt spelas. Inte vilken låt som helst dock - utan NWA:s "Express Yourself". Okej, de har bara samplat refrängen men ändå...att en hyfsat extrem gangstarapgrupp används till Dressmanreklam är ju kul på så många olika nivåer.

Nästa reklamfilm kanske baseras på "Fuck Tha Police"...?
Och N.W.A. har samplat Charles Wright & the Watts 103rd Street Rhythm Band ...
Citera
2007-04-15, 16:51
Medlem
lewsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Jag fixar inte negerkärringen i Ikeareklamen.

TACK!
Jag hatar också den reklamen över allt annat, sitter fan hellre och glor på iprenmannen i tre timmar än ser en av IKEA-reklamerna...vill slita av mig armen bara för att ha nåt att kasta på tvn när den kommer!
Citera
2007-04-15, 22:54
Bannlyst
"Värsta dealen - Cykel på köpet".
Dogge har sålt sin själ till satan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in