2005-01-26, 22:40
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
JagGillarMittJobb-reklamen. Mööööö! tappa inte smöret!

Jag undrar om inte vårdarna också är utvecklingsstörda.

Dessutom är jag säker på att vårdarna våldtar dregglet ur mongisarna när vardagen återkommer.
Citera
2005-01-27, 00:19
Medlem
sifakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
JagGillarMittJobb-reklamen. Mööööö! tappa inte smöret!

Jag undrar om inte vårdarna också är utvecklingsstörda.
"jag gillar mitt jobb" ehh.. eller också inte
Citera
2005-01-27, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
De lagar indisk mat och dansar en indisk dans.

Tycker ungen som är med i den reklamen bara är så jävla söt.
Citera
2005-01-27, 01:38
Medlem
SAPs avatar
JAMBA reklamen.
Mer hjärndöd o totalt äcklig cp reklam får man leta efter.
Alla dessa Flodhästa, paddor o råttor få mig bara att vilja kräkas.

O deras motto: Ha den coolaste mobilen i stan.

Jag menar, hur jävla tuff är man om man har en juckande Flodhäst o dänger sina kulor i takt till JAMBA musiken?

I verkligenheten så är det så här:
1. Det är bara fjortisar som gillar det.
2. Personen som tycker flodhösten är rolig får oftast mest stryk.
3. Ingen vettig männsiska på hela jorden teckna avtal till JAMBA för att få en stönande padda på sin mobil.
4. Hur grymma är dom där JAMBA hitsen som dom säger.. Vad har man att välja mellan? Taskig hiphop från mitten av 90-talet eller sönderspelade NRJ musik?

Vem vill ha det?
Jo, folk som har IQ under 75 eller folk som vill få ordentligt med stryk.

Visserligen, Bladspenat får ju en att rysa och hittar man inte fjärrkontrollen inom av loppet av 4 sekunder så vill man skära öronen av sig.
Citera
2005-01-27, 02:04
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Burken666
äckel reklamen av alvedon där en ungjävel nyser en kille på kinden. han bara torkar bort det med näven...fy faan va äckligt!!

Sluurp
Citera
2005-01-27, 12:33
Medlem
Bobfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Den där tjejen som har klåda i hårbotten vid ett besök hos svärföräldrarna(?) och som ser en ungjävel och ser sin möjlighet att klia sej i genom att låsas vara en apa. Inte en tillstymmelse till humor Har aldrig tidigare känt sådant hat för något så trivialt som reklam. Kommer inte ens ihåg vad reklamen handlar om. Blint raseri med andra ord

usch ja, den reklamen är vidrig.

- Å vad det kliar. Där är en unge!

- Titta på apan oughogho (det där sista ska föreställa "apljud"). Den är dock inte fullt så oerhört irriterande som Duracell, It's skinka... och Riesen reklamerna dock.
Citera
2005-01-27, 12:37
Medlem
Bobfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sybariten
"Kan jag få en del av din tidning?"
"Ja vilken del vill du ha då?"
"Jag vill ha sporten."
"Sen vill du väl ha en av mina Riesen också"
"Det är klart."
"Men har inte du alltid sagt, att de är ingenting för dig?"
"DE va LÄNGESEN!"

.... måste ... döda .... omedelbart.........

Det hade varit kul om pappan hade sagt "Men det får du inte de är mina, ungjävel" och ryckt undan påsen precis när pojken skulle ta. Det hade nog jag gjort så oerhört äcklig som den ungen är.
Citera
2005-01-27, 12:44
Medlem
knallpulvers avatar
Tror inte den har nämnts - en reklamfilm som jag stör mig på är när en kille går upp på natten och tar en yoghurt från kylskåpet. Tar en sked och blir sen "tvungen" att springa ut från huset och (dubbat) skrika "Men... hur gott var det?!?!"

Stör mig även på Aladdin-reklamen, som dock många andra verkar tycka är rolig.

Ang. reklam av typ TV-shop är ju reklamen för Tvins digitalkamera med 320x240 pixel upplösning rolig. De får det att låta som om det vore en proffskamera, och de framkallade bilder de visar lär ju knappast vara tagna med den kameran...
Citera
2005-01-27, 19:08
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallpulver
Tror inte den har nämnts - en reklamfilm som jag stör mig på är när en kille går upp på natten och tar en yoghurt från kylskåpet. Tar en sked och blir sen "tvungen" att springa ut från huset och (dubbat) skrika "Men... hur gott var det?!?!"

Han säger t o m "Vad gott var det här!?" Om jag inte hör heeeeeeelt fel.
Citera
2005-01-27, 19:14
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobfish
usch ja, den reklamen är vidrig.

- Å vad det kliar. Där är en unge!

- Titta på apan oughogho (det där sista ska föreställa "apljud"). Den är dock inte fullt så oerhört irriterande som Duracell, It's skinka... och Riesen reklamerna dock.

Någon som vet vilket orginalspråk den där apreklamen är på? Jag tycker fitthorans läppar rör sig i stil med "affe", det vill säga tyska. Eller?
Citera
2005-01-28, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobfish
Det hade varit kul om pappan hade sagt "Men det får du inte de är mina, ungjävel" och ryckt undan påsen precis när pojken skulle ta. Det hade nog jag gjort så oerhört äcklig som den ungen är.

Citera
2005-01-28, 11:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
hatar också den där riesen reklamen. Vem fan säger "Det är ingenting för mig" Ingen, speciellt inte en liten unge. Lillgamla, äckliga ungjävel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in