Fast nu går dessa inte bara på youtube, konstant under pausern på alla kanaler
Nu har även Felix Herngren börjat. Att Moreus ska låtsas vara rolig är bara patetiskt.
Ännu värre och det finns inte en chans i helvete att någon väljer ett bolån där för dom gjort det "roligt". Jag menar titta på vilka dom anlitar, Moreus och Herngren? Det tilltalar väl bara personer över 30-40 som antingen redan har ett bolån eller som väljer bolån genom att göra jämföra räntor.
Jag måste upprepa mig. Kräket som körde speedway på nittiotalet som ständigt äcklar sig och frågar mig "vill du veeeta hur mycket din jävla bil är värd"...
Jag måste upprepa mig. Kräket som körde speedway på nittiotalet som ständigt äcklar sig och frågar mig "vill du veeeta hur mycket din jävla bil är värd"...
Finns väl knappt något goare än när man drar på en YT-video när man precis vaknat och direkt möts av
Sen har vi kvinnan som frågar sin man hur mycket deras bil är värd. Nej! Ingen vet vad fan bilen är värd och ingen bryr sig heller, det är en jävla Skoda för helvete.
Att få ett helt nyfött barn med blod och hinnor och allt till kvällspizzan är faktiskt inte vad nån vill ha, är ingen jättevågad gissning.
Så priset för värsta reklamfilm går återigen till Trygg-Hansa.
Som om det inte räckte med den vidriga låten de körde med i flera år, "You're the reason that I am...". Trygg-Hansa gör verkligen allt för inte få nya kunder/bli av med sina befintliga. Nästa gång jag blir uppringd av en av deras säljare ska jag ta upp detta med deras reklam så att de fattar att folk inte gillar det de håller på med.