2026-05-31, 13:56
  #13489
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Fast nu går dessa inte bara på youtube, konstant under pausern på alla kanaler
Nu har även Felix Herngren börjat. Att Moreus ska låtsas vara rolig är bara patetiskt.


Ännu värre och det finns inte en chans i helvete att någon väljer ett bolån där för dom gjort det "roligt". Jag menar titta på vilka dom anlitar, Moreus och Herngren? Det tilltalar väl bara personer över 30-40 som antingen redan har ett bolån eller som väljer bolån genom att göra jämföra räntor.
Citera
2026-05-31, 14:14
  #13490
Medlem
Jag måste upprepa mig. Kräket som körde speedway på nittiotalet som ständigt äcklar sig och frågar mig "vill du veeeta hur mycket din jävla bil är värd"...
Citera
2026-05-31, 15:44
  #13491
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag måste upprepa mig. Kräket som körde speedway på nittiotalet som ständigt äcklar sig och frågar mig "vill du veeeta hur mycket din jävla bil är värd"...

Finns väl knappt något goare än när man drar på en YT-video när man precis vaknat och direkt möts av

VILLDUVETAVADINBILEVAAAAAAAAAAAEEERD?

Citera
2026-06-01, 13:15
  #13492
Medlem
_Strebers avatar
Lendo plockar hem pokalen just nu med sin oerhört irriterande lånecoach samtal med den talande plånboken. Helvete vad den är dålig!
Citera
2026-06-01, 16:41
  #13493
Medlem
VR med den dansande tågvärden och passagerarna som hänger på. Önskar varje gång att tåget ska krocka
Citera
2026-06-01, 17:46
  #13494
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
En reklamfilm jag verkligen avskyr är den där dom drar tungan över tänderna. Osäker på vad de gör reklam för. Är det tandkräm kanske?
__________________
Senast redigerad av Lloyd.Christmas 2026-06-01 kl. 17:49.
Citera
2026-06-01, 17:52
  #13495
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd.Christmas
En reklamfilm jag verkligen avskyr är den där dom drar tungan över tänderna. Osäker på vad de gör reklam för. Är det tandkräm kanske?

Det är alltid tandkräm, och jag avskyr de reklamerna också. Ingen människa gör så på riktigt.
Citera
2026-06-02, 18:15
  #13496
Medlem
hazard simpsons avatar
Yes platinum. Det kryper av obehag när jag hör den äckliga rösten.

Postkodmiljonären…dansande mongos🤦‍♂️
Citera
2026-06-06, 15:21
  #13497
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag måste upprepa mig. Kräket som körde speedway på nittiotalet som ständigt äcklar sig och frågar mig "vill du veeeta hur mycket din jävla bil är värd"...


Sen har vi kvinnan som frågar sin man hur mycket deras bil är värd. Nej! Ingen vet vad fan bilen är värd och ingen bryr sig heller, det är en jävla Skoda för helvete.
Citera
2026-06-06, 18:33
  #13498
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Casinostugan... med den där jävla älgen...
Citera
2026-06-06, 19:01
  #13499
Medlem
ingetbranicks avatar
Att få ett helt nyfött barn med blod och hinnor och allt till kvällspizzan är faktiskt inte vad nån vill ha, är ingen jättevågad gissning.

Så priset för värsta reklamfilm går återigen till Trygg-Hansa.


Citera
2026-06-07, 19:29
  #13500
Medlem
BlackBookss avatar
Försvarsmakten har nån jäkla trams reklam med nån patetisk upptempo punkmusik som inte passar in.
Blä
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in