2026-06-19, 21:27
  #13501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Att få ett helt nyfött barn med blod och hinnor och allt till kvällspizzan är faktiskt inte vad nån vill ha, är ingen jättevågad gissning.

Så priset för värsta reklamfilm går återigen till Trygg-Hansa.



Va?! Är den tillbaka?
Citera
2026-06-19, 21:52
  #13502
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn
Va?! Är den tillbaka?

Vet inte om det är samma, men de kör den ofta och ibland hinner jag inte titta bort/byta kanal.
Citera
2026-06-20, 03:19
  #13503
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd.Christmas
En reklamfilm jag verkligen avskyr är den där dom drar tungan över tänderna. Osäker på vad de gör reklam för. Är det tandkräm kanske?

Är det inte Oral B eltandborste? Kan ha fel.
Citera
2026-06-20, 03:48
  #13504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn
Va?! Är den tillbaka?

Nej, det är inte den gamla dom körde länge till för ett par år sedan och som jag tror du tänker på utan en ännu värre, dessutom är den nya ofta väldigt lång, byter genast kanal i avsmak bara för att upptäcka att den fortfarande pågår när jag byter tillbaka, spykänsla över det hela.

Den körs inför nästan varje reklampaus på visatkanalerna, en orsak att jag tittar mindre på dem nu.

Trygghansa har inga gränser överhuvudtaget över vad de anser är marknadsföring. "trygghet att ...."

fy floaooss,aas
Citera
2026-06-21, 00:09
  #13505
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Nej, det är inte den gamla dom körde länge till för ett par år sedan och som jag tror du tänker på utan en ännu värre, dessutom är den nya ofta väldigt lång, byter genast kanal i avsmak bara för att upptäcka att den fortfarande pågår när jag byter tillbaka, spykänsla över det hela.

Den körs inför nästan varje reklampaus på visatkanalerna, en orsak att jag tittar mindre på dem nu.

Trygghansa har inga gränser överhuvudtaget över vad de anser är marknadsföring. "trygghet att ...."

fy floaooss,aas

Jag kan inte tänka mig en ännu värre än den förra som jag tyckte var groteskt vidrig! Går den på vanliga kanaler också, typ Fyran så jag kan undvika dom?
Citera
2026-06-21, 00:41
  #13506
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Icas jävla reklam
Citera
2026-06-21, 00:43
  #13507
Medlem
Svavelbryggas avatar
Tidigare har jag nog sagt Löfbergs lila för den var så otroligt tråkigt men nu säger jag belliani för hur de våldför sig på Bella Ciao.
Citera
2026-06-21, 00:49
  #13508
Avstängd
Hallbarhetnollas avatar
Värst är nog ändå den där långa reklamfilmen om läppspaltsbarn någonstans i mörkaste Afrika.
Citera
2026-06-21, 01:24
  #13509
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn
Jag kan inte tänka mig en ännu värre än den förra som jag tyckte var groteskt vidrig! Går den på vanliga kanaler också, typ Fyran så jag kan undvika dom?

Den visas väldigt ofta både på kanalerna 5.6.9 mfl, alltid det där "programmet presenteras av ...." på kvällstid.

Fyran ser jag aldrig på så vet ej om den är där också.
Citera
2026-06-21, 03:18
  #13510
Medlem
yobitch123s avatar
Nackdelen med VM är ju att man inte kan ducka reklamen.

En av de värre och en stor motsägelse är ju att Birro står och horar sig för någon spelbolagssida nu.

Sen har jag alltid gillat Matias Varela fram tills han var med i Shaolin Heroes, där det framkom att han är en stor tönt. Han är absolut töntigare än Birro i sin spelbolagsreklam, men Birro är ohotad i sina motsägelser.

Och reklamen där ett barn frågar sin pappa om mamman i himlen kan få hennes meddelanden är jävligt smaklös. Den bygger upp sorg och anspelar på att mamman är död, bara för att i nästa sekund vända allt med lite glad musik och en twist i ett flygplan. Undrar vad de vill uppnå med det.
Citera
2026-06-21, 03:34
  #13511
Medlem
yobitch123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd.Christmas
En reklamfilm jag verkligen avskyr är den där dom drar tungan över tänderna. Osäker på vad de gör reklam för. Är det tandkräm kanske?

Tycker den är lite småporrig
Citera
2026-06-21, 09:30
  #13512
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yobitch123
Tycker den är lite småporrig
Haha, jag tycker bara den är så sjukt irriterande. Men men...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in