Citat:
Ursprungligen postat av
Jooorn
Va?! Är den tillbaka?
Nej, det är inte den gamla dom körde länge till för ett par år sedan och som jag tror du tänker på utan en
ännu värre, dessutom är den nya ofta väldigt lång, byter genast kanal i avsmak bara för att upptäcka att den fortfarande pågår när jag byter tillbaka, spykänsla över det hela.
Den körs inför nästan varje reklampaus på visatkanalerna, en orsak att jag tittar mindre på dem nu.
Trygghansa har inga gränser överhuvudtaget över vad de anser är marknadsföring. "trygghet att ...."
fy floaooss,aas