2014-09-05, 01:16
Medlem
TrotsTrollets avatar
Hatar också askärringen från lendo, tycker att hon borde dömmas till tiodubbelt dödsstraff via Ebola.

Särskilt den senaste reklamen borde vara dödsstraffsgrundande! Där de påstår att många kreditupplysningar försvårar lånsökande. Nej lendo... Nej...
Citera
2014-09-06, 18:35
Medlem
Den nya 3 reklamen med james bond kopian som hoppar ner från en skyskrapa för att öka surf är rätt jobbig och ointressant

Sen är det en reklam om nån slags saft som heter jokk där nån berättarröst prata om hur dem gör drycken sen i slutet så sjunger nån tjej: "jokk från vildmarken av äkta bär" otroligt jobbigt reklam specielt slutet
Citera
2014-09-06, 19:08
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Haha klart bästa reklamfilmen ever...

Däremot är ju alla de reklamfilmer för Felix, där marknadschefen själv medverkar, något av det sämsta som producerats. Av det skälet väljer jag ALLTID ett annat märke när jag handlar ketchup.
Citera
2014-09-06, 19:20
Medlem
sliter-av-ballens avatar
"nya" reklamfilmen för ipren är bara för lam. Förr hade de ipren-mannen, då fanns åtminstone lite humor i det hela.
Citera
2014-09-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Däremot är ju alla de reklamfilmer för Felix, där marknadschefen själv medverkar, något av det sämsta som producerats. Av det skälet väljer jag ALLTID ett annat märke när jag handlar ketchup.

Finns en otroligt dryg ketchup reklam från heinz som handlar om en man som babblar hela tiden hur gott deras ketchup är och det jobbigaste i filnen är när han säger: "its perfect" och stirrar riktigt störigt på ketchupflaskan

dessutom så avskyr jag hans brittiska brytning, den är så himla äcklig

Har försökt leta filmen på youtube men hittar inte det. Någon som vet var man hittar videon?
Citera
2014-09-06, 19:55
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sliter-av-ballen
"nya" reklamfilmen för ipren är bara för lam. Förr hade de ipren-mannen, då fanns åtminstone lite humor i det hela.
Ipjen lindjaj smäjtan innan den blij allt föj djamatisk
Citera
2014-09-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung

Tycker den reklamen är bättre än dem andra förutom dressman, älskar funk låten som dem har i bakgrunden när dem visar upp kläder http://www.youtube.com/watch?v=fJNlS4PpJhY&feature=youtube_gdata_player

någon som vet vad låten heter?
Senast redigerad av yusuke20 2014-09-06 kl. 21:50.
Citera
2014-09-07, 12:12
Medlem
sliter-av-ballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Jag syftar inte på den. Den är ju "ok" ändå.

Det finns en ännu nyare(?) som är så genomgenerisk och tysk:aktig, med en ful låtsasdoktor som står och pratar om hur bra ipren är samtidigt som man får se nån slags ful grafik hur pillret transporteras genom kroppen.

Hela skiten andas Colgate tyskreklam typ.
Citera
2014-09-07, 12:28
Medlem
Waffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yusuke20
Tycker den reklamen är bättre än dem andra förutom dressman, älskar funk låten som dem har i bakgrunden när dem visar upp kläder http://www.youtube.com/watch?v=fJNlS4PpJhY&feature=youtube_gdata_player

någon som vet vad låten heter?
Duran Duran - Notorious
Citera
2014-09-07, 12:31
Medlem
euns avatar
arlas nya reklam där folk äcklar sig med mjölk mår jag illa av!
Citera
2014-09-08, 01:21
Medlem
Den där jävla panta mera reklamen. Vafan håller killarna på med? Går flashar 20 kronor som att dom är miljonärer.
Citera
2014-09-08, 10:54
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Den där jävla panta mera reklamen. Vafan håller killarna på med? Går flashar 20 kronor som att dom är miljonärer.

När en av dem går som en höna är nog ändå den nedre botten nådd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in