2026-09-23, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Absolut inte omöjligt att det är så. Han hade dessutom kontakter med till och med presidenten i somalia via sitt "jobb".
Dessutom har V en tradition av att vara ryssvänliga, det är bara att lyssna på deras första maj-tåg, där de sjunger en sång om Stalin och viftar med Leninflaggor. Så V är definitivt ett säkerhetsproblem.
Citera
2026-09-23, 14:28
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne26
Dessutom har V en tradition av att vara ryssvänliga, det är bara att lyssna på deras första maj-tåg, där de sjunger en sång om Stalin och viftar med Leninflaggor. Så V är definitivt ett säkerhetsproblem.

Det finns mycket hos V som lyser rött att Maggan hellre då tar V i handen än SD är för mig en gåta.
S och SD har mer likheter i sin politik än vad S och V har dessutom.
Citera
2026-09-23, 14:31
Medlem
Men SD vill begränsa massinvandringen. S vill ha massinvandring från tredje världen, så att de får valboskap. Persson vill ha lönedumpad arbetskraft som jobbar på hans herrgård i Sörmland.

Citat:
Det finns mycket hos V som lyser rött att Maggan hellre då tar V i handen än SD är för mig en gåta.
S och SD har mer likheter i sin politik än vad S och V har dessutom.
Citera
2026-09-23, 14:38
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Men SD vill begränsa massinvandringen. S vill ha massinvandring från tredje världen, så att de får valboskap. Persson vill ha lönedumpad arbetskraft som jobbar på hans herrgård i Sörmland.

Maggan har sagt att de vill ha en stram invandring så inte riktigt fulla spjäll som de kommer få nu med hjälp av MP, V och C.
Citera
2026-09-23, 14:51
Medlem
tigerpus avatar
Vadå gjort bort sig? V är ett parti för röstboskap och dom har precis bevisat varför röstboskap ska fortsätta att rösta V, hade förvånat mig om inte flera utlänningar börjar rösta på dem nu
Citera
2026-09-23, 15:04
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .nils
Jag har inte mycket tillit till vänstern, framförallt i sin nuvarande regi, däremot tycker jag timingen är intressant. Allt ska granskas och vänstern ska tryckas till och straffas om dom är skyldiga.

Däremot tycker jag vi ska ha ryssen i åtanke och Putte älskar att destabilisera val. Störa svensken och få han bråka ännu mer med sig själv istället för att vara enad mot yttre ryskt hot, är Puttes älsklingsdrag.

Det kan vara lite av båda också.
Tyckte jag såg Putin ratta runt en lada i Borlänge 13 september...
Citera
2026-09-23, 15:12
Medlem
S ljuger alltid för att få makt, det har vi sett i Region Stockholm. Från bra sjukvård till värdelös sjukvård, det är tack vare en inkompetent sossekärring som har svårt att köra bil nykter.

Citat:
Maggan har sagt att de vill ha en stram invandring så inte riktigt fulla spjäll som de kommer få nu med hjälp av MP, V och C.
Citera
2026-09-23, 15:14
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
S ljuger alltid för att få makt, det har vi sett i Region Stockholm. Från bra sjukvård till värdelös sjukvård, det är tack vare en inkompetent sossekärring som har svårt att köra bil nykter.

Helt sant, hade Maggan verkligen velat ha den strama invandringen så hade hon inte satt sig på vänstersidan.
Citera
2026-09-23, 15:18
Medlem
Citat:
Helt sant, hade Maggan verkligen velat ha den strama invandringen så hade hon inte satt sig på vänstersidan.
Man kommer att bilda regering med MP, VPK och C. Alla dessa partier vill dränka Sverige i dysfunktionella migranter från tredje världen. Se bara vad de gjorde 2015. Nu ser vi ett Sverige som har blivit ett mångkulturellt helvete på jorden. Den enda vettiga C-politikern hette Sven-Olle Olsson från Sjöbo, han lyssnade på folket och fixade en folkomröstning."
Citera
2026-09-23, 15:41
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Vänstern funkar bäst i opposition med sina verklighetsfrämmande PK-floskler.
Citera
2026-09-23, 15:43
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
Kollade upp Borlänge valet 2022, finns ett ställe som heter Tjärna ängar där Sossarna får 80 % av rösterna. Måste va mycket arbetare.
Ja Tjena, jag menar Tjerna ängar. Demografiskt fler Nya Svenskar med sprillans medborgarskap som bor där, än traditionella L0-kollektivets arbetare.

Det får en ge de röda att de kan allt sedan papa Lenins dagar mobilisera och elda massorna.

Borgarna, tror väljarna väljer med logik och intelligens. Rödingarna, vet att vädja till reprishjärnans känslostyrda vindlingar.

(V) har valt rätt strategi inför framtida val. Nya osäkrade svenskar, behöver en kamratlig knuff, fås att rösta rätt.
Citera
2026-09-23, 15:47
Medlem
AlanBStards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Osäker på juridiken, men är det valfusk så tror jag knappast de kommer sitta i riksdagen.
Är det valfusk måste valet i den aktuella valkretsen göras om. Man kan alltså inte bara byta ut negern mot den som kom tvåa i kretsen. Sedan är det en intressant fråga om den infuskade ledamoten får väljas igen - vet inte men det skulle inte förvåna mig.

🍌-republik...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in