Citat:
Ursprungligen postat av
5-Fatale
Jag uppskattar att du verkar ha omsorg om mitt välbefinnande, verkligen 🙏, det hedrar dig. Jag fortsätter dock att hävda att du kanske är lite snabb i dina slutsatser och eventuellt likställer mitt liv med ditt eget.
Det här foruminlägget är inte ett substitut för någonting annat alls. Eftersom det är mitt första besök på Fb någonsin tyckte jag bara det var en intressant första frågeställning. Inget trauma, ingen desperation, ingen tragedi, bara en vanlig enkel och sanningsenlig fråga. Försök gärna att tolka den som en sådan

Ja, du skriver ju i "relationsakuten" av en orsak... Så klart jag bryr mig om ditt välbefinnande! Här skriver folk traditionellt om akuta relationella problem...
Nejdå, jämför inte ditt med mitt, jag och min partner ger varandra massivt av bekräftelse och vet också när den andra behöver lite extra av den varan.

jag kan inte låta bli att ge min partner dagliga komplimanger!
Det är ditt val av forumdel (relationsakuten) som gör att jag tolkar in att du har problem med det du tar upp i din trådstart. Hade du lagt frågeställningen vanliga relations-delen, så hade jag tolkat ditt inlägg som mer "nyfiket frågande" så, sorry!