2026-09-13, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarint
Där avslöjade du ditt egentliga syfte.
Att vara en störande bananfluga, som somalierna i valllokalerna.

Det här får du förklara.
Citera
2026-09-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Varför är dom så politiskt engagerade helt plötsligt?

Jag har märkt samma.
Plötsligt är dom samhällsengagerade, annars är det bara Socialen och BB som gäller.
I sina mest engagerade fall jobbar dom på sis-hem och rekryterar unga mördare alternativt våldtar på ålderdomshem.

Problem både när dom går hemma, och när dom "jobbar".
Varför ska vi ens ha de stinklusen här?
Luktar illa, kacklar högt, och kostar bara massa jävla pengar dessutom fula att titta på

Hade vi haft en omröstning bland svenskar ifall vi ska skicka hem dem tror jag på 90% JA
Vem i sin vildaste mardröm vill egentligen dela en tredjedel av sin lön med bråkiga uppkäftiga kravmaskiner?

Om du svarar ja, swisha över exkt en tredjedel av ditt konto till din störigaste granne NU!
Senast redigerad av Klarint 2026-09-13 kl. 12:33.
Citera
2026-09-13, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typ3
Och varför jobbar inte du som röstmottagare och styr upp verksamheten. Det är rätt bra betalt.
Som anställer givetvis företrädesvis invandrare
Citera
2026-09-13, 12:35
Medlem
Citat:
Det här får du förklara.

Det får dina personliga assistenter förklara för dig.
Får du inte 100 000 i månaden till assistenter från FK för att du är inavelskadad?
Citera
2026-09-13, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valsmoms
Som anställer givetvis företrädesvis invandrare

Vem anställer?
Citera
2026-09-13, 12:37
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Men din enda lösning när jag försöker lyfta tendenserna jag ser var att "-Men delta själv!"

Så jag måste välja? Antingen varna om förändringarna som sker, eller som en fis i rymden delta själv som valräknare och tro att då stabiliseras allt tillbaks automatiskt?
I min egen vallokal satt det och stod det bara svenska kvinnor. Du tycker alltså att jag ska starta en tråd att uppenbarligen är det bara kvinnor och de röstar vänster så min röst kommer att bli bortsorterad. Ungefär så?
Citera
2026-09-13, 12:42
Medlem
Timoteuss avatar
Citat:

Han sa till och med "hoppas du röstat rätt" och blinkade till en arab som passerade efter röstning

Detta är nog det enda som du kan protestera emot.
Frågan är om det är påverkan eftersom det var efter mannen lagt sin röst.
https://www.val.se/det-svenska-valsystemet/sakra-och-trygga-val/rapportera-fel-och-brister-i-val

Opassande och ovärdigt är det ju. Man bör kräva ett mer neutralt uppträdande av funktionärerna.
Men anmäl, så får du se hur händelsen bedöms.
Det kan förhoppningsvis leda till att funktionärerna vid nästa val får tydligare instruktioner om diskretion och professionalitet.

Du skulle också kunna ta upp att personen undvikit att betjäna kvinnliga röstande om detta var vad han gjorde? Tex genom att inte besvara direkta frågor, inte ge dem kuvert el. Likn. Du skriver bara att han inte tittade på kvinnor och svenskar som gick ut? Detta är ju inget direkt tjänstefel.
Citera
2026-09-13, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarint
Det får dina personliga assistenter förklara för dig.
Får du inte 100 000 i månaden till assistenter från FK för att du är inavelskadad?

Jo, jag tjänar pengar men det är väl ändå inte mitt fel att du är låginkomsttagare.
Hade du varit röstmottagare idag i Göteborg hade du fått ersättning på 3300kr.
Citera
2026-09-13, 12:55
Medlem
Citronfrommages avatar
Helvitt i min röstlokal, inte ens någon mörkhårig syntes till, alla var helvita vikingatyper. Det beror nog på området i sig vad det är för röstmottagare.
Citera
2026-09-13, 13:02
Medlem
Citat:
Varför sitter du och skriver på ett anonymt forum istället för att jobba som röstmottagare?

Det hjälper föga.

S, mp och V har tävlat om att värva stöd bland muslimer. D får både garanterat stanna och bidrag om vänstersidan vinner.

Magda och Nooshi har skrupelfritt rest land och rike runt bland moskéer för att fiska röster. Tror mörkertalet är enormt. Vänstersidan kommer vinna stort pga det tror jag och massinvandring kommer fortsätta. Förmodligen är detta ett ödesval tyvärr. Det sista riktiga valet. Sen är det för sent att göra något demokratisk väg.

Tror du de bryr sig om svenskar eller Sverige? Hade de verkligen gjort det skulle de arbeta emot islam istället.

Sjukaste är att alla svenskar som röstar vänster inte förstår detta.
Citera
2026-09-13, 13:19
Medlem
Japp, samma här i röstlokalen.

En N-ordet man i dörren som pekade med hela handen vilket bås som var ledigt, och en hucklekärring som delade ut kuverten.

Som tur var, satt det två svenska damer vid brevlådorna.
Citera
2026-09-13, 13:22
Medlem
solstrålars avatar
Det är en rätt intressant tanke ändå. Att utan förorten hade högern vunnit, och pga den demografiska föränderingen är detta den sista mandatperioden som Sverige hade en borglig regering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in