2026-09-13, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
En rad moskéer i flera olika städer har kraftsamlat för att få fler att rösta i årets val, samtidigt som muslimska influencers tar ställning mot Sverigedemokraterna och Tidöpartierna.

Det är ju numera allmänt känt att islamister vill ta vår demokrati och vårt land ifrån oss.

SVT
Islamister visst, men främst icke-sekulariserade muslimer som pressar på så myckrt det kan för att normalisera uttryck som vi sedan upplysningstiden, men främst under 1900-talet har kämpat emot. Men nu minnsann så lägger sig nästan alla sig platta och gömmer sig bakom begrepp som islamofobi, rasism och så klart religionsfrihet. Vilket svek mot alla som tidigare tog kampen och faktiskt lyckades.
Senast redigerad av PooSausage 2026-09-13 kl. 13:42.
Citera
2026-09-13, 13:38
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarint
på sis-hem och rekryterar unga mördare alternativt våldtar på ålderdomshem.

Ja muslimer ska alltid försöka få ut så mycket fördelar för sig själva det bara går, ifall dom gör nåt.
Så anledningen att dom gick upp 06 på en söndag måste ju vara enorm
Citera
2026-09-13, 14:47
Medlem
heliotrops avatar
De som tar emot röster och är funktionärer under val ska INTE ha några religiösa eller politiska plagg eller pins eller knappar.
Att möta en muslim med slöja vid valbåset är ungefär som att en i en SD-t shirt eller nån med en keps där det stod Rädda våtmarkerna hade tagit hand om mina 3 kuvert

Det ska vara TOTALT neutralt och det har man misslyckats totalt med.
I Malmö har det varit extremt mycket muslimer som är röstmottagare el funktionärer vid förtidsröstade, KATASTROF
Citera
2026-09-13, 14:59
Medlem
Instämmer. Satt 10 personer + dom som lotsade in. Minst 8/10 + entrevärdarna var icke svenskar..
Citera
2026-09-13, 15:03
Medlem
heliotrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Instämmer. Satt 10 personer + dom som lotsade in. Minst 8/10 + entrevärdarna var icke svenskar..

Horribelt. Slår vad om att man aboslut inte får ha ett stort kors i urringningen
(vilket jag också är helt emot, det är mer de dubbla måttstockarna som gör mig TOKIG)
Citera
2026-09-13, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
Horribelt. Slår vad om att man aboslut inte får ha ett stort kors i urringningen
(vilket jag också är helt emot, det är mer de dubbla måttstockarna som gör mig TOKIG)

Dubbla måttstockar är det nya normala, helt rubbat!
Citera
2026-09-13, 15:46
Medlem
Vi har grundlagsskyddad religionsfrihet i Sverige.
Det är bra att alla olika grupper engagerar sig i den Svenska demokratin.

Hur vet du förresten att det var muslimer du mötte?
Citera
2026-09-13, 15:49
Medlem
Det är ju inte helt ovanligt att religiösa fundamentalister och diktatorer tagit makten genom att nyttja demokratin.

Iran, Turkiet, Sudan, Egypten, Pakistan osv

I Sverige och EU verkar tillräckligt många vara potentiella landsförrädare och rösta på de partier som möjliggör att dessa krafter kan fortsätta välla in och sprida sig.

S, Mp, V och C.
Citera
2026-09-13, 16:24
Medlem
samuelssonlirars avatar
muslimer har lika mycket rätt att rösta som du, eller ska du förbjuda homosexuella och kvinnor att rösta också eller hur vill du ha det?
Citera
2026-09-13, 16:26
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samuelssonlirar
muslimer har lika mycket rätt att rösta som du, eller ska du förbjuda homosexuella och kvinnor att rösta också eller hur vill du ha det?

Ska man behöva möta religiösa symboler i en svensk vallokal? (Nog att de kan påverka folk att rösta annorlunda.)
Citera
2026-09-13, 16:49
Medlem
Det var 1x PRO och 1x negress när jag skulle förtidsrösta.

Den sistnämnda pekade bara på gammelsvenskan vid frågor.

Före mig i kön var det en babbeluringfamilj som tryckte in sig hela gänget i båset. Tror inte det är så det ska gå till men ingen reagerade.
Citera
2026-09-13, 16:51
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Oj. Pass på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in