2026-09-13, 12:01
Medlem
heliotrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Så det är inte en hund begraven när alla arbetslösa lata muslimer plötsligt är så "måna" om demokratin
(eller rättare sagt måna om att Avveckla Demokratin -vilket Sharialagar är)
för dom har flera gånger helt öppet erkänt att dom vill ha Sharia, och tycker muslimska lagar (sharia) står över svenska lagar?

Islam viktigare än Sverige
https://www.youtube.com/watch?v=KYW7uEVyeA8

Mål: Islamisera Europa
https://youtu.be/5ENdXmyiD3E?si=XAhy70BObHXk9mQH&t=50

Självklart är det så. De röstar V och S för att få bidrag. Islam och Sharia tänker de fortsätta med och kommer att få göra det helt utan motstånd om V, S, C och MP vinner.
Så tänk er för. Är det verkligen ett Sverige vi vill ha? Det är allvar nu.
Citera
2026-09-13, 12:01
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typ3
Att det finns tusentals vallokaler är väl ändå en dålig ursäkt för dig att låta demokratin förfalla.

Klockan är 12 nu, är det inte dags att ta ledigt och be lite?
Var ju flera timmar sen sist du lovade att Allan är störst
Citera
2026-09-13, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Jag ser muslimer överallt där kommunen behöver "crew". Vid festivaler exempelvis. Unga killar som går iväg för att snacka mobil 20 min med "bror jag svär" och som verkar allmänt ointresserade av det vi kallar jobb.
Antar det är samma när det gäller röstmottagare.
De är lediga på dagtid och behöver göra nåt slags aktivitet.
Många som är röstmottagare pluggar och är glada över extraknäcket. Har du ekonomiskt bistånd är det inte meningsfullt att vara röstmottagare eftersom bidraget då minskar med samma summa som extraknäcket.
Citera
2026-09-13, 12:10
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Varför sitter du och skriver på ett anonymt forum istället för att jobba som röstmottagare?

Menar det, tycker att det är bra med att folk engagerar sig politiskt och i valberedningen.
Citera
2026-09-13, 12:13
Medlem
Citat:
Klockan är 12 nu, är det inte dags att ta ledigt och be lite?
Var ju flera timmar sen sist du lovade att Allan är störst

Tyvärr inte, jag måste sköta företagets fakturering idag.

Den här tråden gick väl inte riktigt som tu tänkt dig?
Citera
2026-09-13, 12:14
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Jag ska säga dig att jag bor i ett rätt svenskt område.
Aldrig sett så många "engagerade" muslimer här förut
Slutar dom engagera sig om jag deltar i en av de flera tusen vallokalerna, påstår du?
Och är det inte inkvotering? (som det har varit hela tiden, även innan för dem viktiga partiet Nyans kom med på listan. då satt dom på röven hemma gick inte ens och röstade -nu när nyans är med har alla anmält sig. (varför stannade dom inte i sitt muslimska hemland, om Islam är så bra?)

Ok, tydligen är dom mer intresserade att vara frivilliga för att se att vår gemensamma demokrati puttrar på än alla andra där du bor? Inklusive dig. Om du är där så behövs en mindre person med invandrarbakgrund vilket enligt dig är toppen, och en lösning du kan vara del av.
En annan grupp som brukar göra det är PRO. Dom tipsar alltid sina medlemmar att vara volontärer inför valen, men att det är nån form av konspiration hajar jag inte?

Varför i jesu namn skulle dom inkvoteras? Och hur? Genom vem? Gå nu iväg och övervaka rösträkningen, det kan du få göra och är ett sätt att du med hjälpa till i valet.
Citera
2026-09-13, 12:15
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Men din enda lösning när jag försöker lyfta tendenserna jag ser var att "-Men delta själv!"

Så jag måste välja? Antingen varna om förändringarna som sker, eller som en fis i rymden delta själv som valräknare och tro att då stabiliseras allt tillbaks automatiskt?

Nej, men det hade vart nyttigt för dig att komma utomhus och umgås med folk.

Du låter ju helt jävla bindgalen.
Citera
2026-09-13, 12:18
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Menar det, tycker att det är bra med att folk engagerar sig politiskt och i valberedningen.

Hade du tyckt att det var bra att nazister engagerade sig politiskt och i valberedningen då?

Nej, det vill du nog inte

Men skiter samtidigt i att Mein Kapmf är storsäljare i Mellanöstern
Ordförande för muslimska högsta rådet Haj Amin al-Husseini samarbetade med Hitler, det var han som gav Hitler iden att gasa ihjäl judar
Citera
2026-09-13, 12:22
Medlem
StigHelmutts avatar
Undermedvetenh3t hade varit glad om fler nynazister och Nordiska Motståndsrörelsen engagerade sig i valrörelsen och jobbade som valräknare.
"Det är bra om folk engagerar sig"
Citera
2026-09-13, 12:26
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Hade du tyckt att det var bra att nazister engagerade sig politiskt och i valberedningen då?

Nej, det vill du nog inte

Men skiter samtidigt i att Mein Kapmf är storsäljare i Mellanöstern
Ordförande för muslimska högsta rådet Haj Amin al-Husseini samarbetade med Hitler, det var han som gav Hitler iden att gasa ihjäl judar

Så länge de följer rutinerna så får de väl göra det. Nazister förespråkar väl dessutom i regel diktatur och en stark ledare så är väl kul om de engagerar sig i demokratins namn. Föredrar att folk är ute i samhället och möter andra snarare än sprider hat och ilska på nätet.
Citera
2026-09-13, 12:26
Medlem
Citat:
Tyvärr inte, jag måste sköta företagets fakturering idag.

Den här tråden gick väl inte riktigt som tu tänkt dig?

Där avslöjade du ditt egentliga syfte.
Att vara en störande bananfluga, som somalierna i valllokalerna.
Citera
2026-09-13, 12:28
Medlem
Citat:
Varför är dom så politiskt engagerade helt plötsligt?
Kan det vara av anledningen att många imamer o ledare gång på gång sagt att
"dom ska ta över oss med vår egen demokrati" ?

Idag möttes jag i dörren av två somaliska röstmottagare som delade ut kuvert.
Väl inne i lokalen fanns en tjej med huckle och två araber med skägg och häsk uppsyn, även dom röstmottagare.
Ena somaliern verkade gilla sin roll att få dondera folk till båset, pekade med hela handen utan att titta på en och sa med överdrivet myndig röst " Du kan gå dit!"
Längtar väl tills Sverige är ett kalifat och han kan få går runt och dondera på gatorna om nån visar lite hår eller hädar Allan på annat sätt.
Han sa till och med "hoppas du röstat rätt" och blinkade till en arab som passerade efter röstning
Kvinnor och svenskar som passerade mot utgången ägnade han inte en blick, högfärdig som fan

Kan tänka mig hur han ser fram emot att få slänga röstsedlar för SD - nåt år hittade dom högar med slängda SD-röstsedlar.
Men då var det mest vänstern som la sig i, nu är det muslimerna som vill att Nyans vinner

Vad tror ni annars anledningen till att så hög andel muslimer o somalier engagerar sig i röstmottagning,
när dom i vanliga fall är emot svenska samhället och dess demokrati?

Fråga 2
Varför livesänds inte rösträkningen?

Moa är de bättre samhällsmedborgare än dig. Det är ett jävla otacksamt och drygt jobb att vara valförrättare så de ska ha en eloge!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in