2026-09-11, 23:51
Medlem
glockenreins avatar
Länkar:

https://youtu.be/2roulQDtYI0

www.instagram.com/maxvillman

Max Villman. F.d. stridspilot som numer blivit livscoach och influencer med 83.000 prenumeranter på YT and 50k+ följare på insta.

Vad vet vi om snubben? Var växte han upp? Har han gjort nåt busigt genom åren? Vem är hans tjej? Har han ungar? Hur många har han legat med? Vad är hans IQ? Varför är han så lång? Spill teet som man brukar säga.

Bonus: Kolla tredje bilden på honom och Ulf för ett rejält garv: https://www.instagram.com/p/DakpxHOAPOt/?img_index=2&stkn=MXhveXJyazZyeXI4OQ==
Citera
Igår, 00:01
Medlem
Det enda jag känner till är att hans kalsonger fylls med avföring så fort någon inte slickar Ukrainas korrupta röv. Han fick panik efter Lena Anderssons avsnitt i programmet "30 minuter". Större tönt får man helt enkelt leta efter.
Citera
Igår, 00:25
Medlem
Batagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Det enda jag känner till är att hans kalsonger fylls med avföring så fort någon inte slickar Ukrainas korrupta röv. Han fick panik efter Lena Anderssons avsnitt i programmet "30 minuter". Större tönt får man helt enkelt leta efter.

SVT-intervjun, Lena Andersson gästade 30 minuter i oktober 2025 där hon uttalade sig om kriget i Ukraina och menade bland annat att västländerna varit stridslystna och att Ukraina kan behöva förhålla sig neutralt till Ryssland.

Reaktionen, uttalandena väckte starka reaktioner i Sverige. Max Villman publicerade därefter en analys/reaktionsvideo på sin YouTube-kanal med fokus på hennes resonemang ur ett säkerhets- och försvarsperspektiv.
Citera
Igår, 00:40
Medlem
jag har sett honom innan detta inlägg.. iom Ukraina konflikten. så fick han helt plötsligt åsikter.

jag är inte stridspilot... men varför pratar han?
låter konstigt och konstruerat.

verkar vara en kontrollerad källa.. eller nått
jag gillar att se och höra det dock. alla insikter är insikter.
Citera
Igår, 01:49
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Han är köpt av krigshetsarna inom Nato och suger säkert av Ryssarna ifall de anländer till Gotland. Han är en besserwisser
Citera
Igår, 01:54
Medlem
Jag kan tycka han är ganska saklig i sina analyser vad gällande stridsflygplan.
Som pilot på Gripen är han mest troligt ganska insatt när det kommer till sådant.

Har dock inget skvaller.
Kul att det finns driftiga personer som lyckas.
Citera
Igår, 02:11
Medlem
glockenreins avatar
Vet nån ifall det stämmer att han har tjej men ändå raggar på andra brudar?
Citera
Igår, 02:15
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Jag kan tycka han är ganska saklig i sina analyser vad gällande stridsflygplan.
Som pilot på Gripen är han mest troligt ganska insatt när det kommer till sådant.

Har dock inget skvaller.
Kul att det finns driftiga personer som lyckas.

Jag gillar hans videor och tyckte han verkade normal när jag hälsade på honom när vi var på samma evenemang en gång men har hört från tjejpolare att han raggar på allt och alla även när han är i förhållanden lol. Men de kanske bara tror att han raggar för brudar tror ju fan alltid att man gör det bara för att man snackar med dem fem sekunder.
Citera
Igår, 06:25
Medlem
Har för mig jag läste att han och någon mer startat upp en fond ihop, för investerare att investera i.

Så uppenbart kan han ekonomi och företagande också.

Riktigt smart kille, det märks...
Citera
Igår, 06:58
Medlem
Haramadans avatar
Helt rubbad ibland och huvudet på spiken ibland. Har en bisarr förkärlek för allt som är svenskt, tror han sitter med stenhård erektion och försöker hitta nåt scenario där JAS Gripen kan kurva ut en F-35. Påläst och kunnig för det mesta, men hans personliga värderingar gör att allt får en slags slagsida när han försöker utröna världsläget och baktala allt som inte är svenskt i vapenväg.

Sen har jag alltid undrat om hans peruk/tupé även finns i herrmodell?
Citera
Igår, 07:14
Medlem
Det svider i hjärnan att lyssna på denne enkelspårige och naive pajasen. Måhända stridspilot och kunnig i flygplan och relaterade ämnen men historia och analyser av världshändelser... åsikter för övrigt suger.
Verkar inte helt fristående utan måste vara en paid actor. En påverkare som ska stödja narrativet.
Skulle vara intressant vad för slags inkomster individen har och vart ifrån dessa ersättningar kommer.
Citera
Igår, 08:25
Medlem
MurderOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haramadan
Helt rubbad ibland och huvudet på spiken ibland. Har en bisarr förkärlek för allt som är svenskt, tror han sitter med stenhård erektion och försöker hitta nåt scenario där JAS Gripen kan kurva ut en F-35. Påläst och kunnig för det mesta, men hans personliga värderingar gör att allt får en slags slagsida när han försöker utröna världsläget och baktala allt som inte är svenskt i vapenväg.

Sen har jag alltid undrat om hans peruk/tupé även finns i herrmodell?
Vi får väl hoppas att han har en förkärlek till det svenska.
Har sett några videos och han är mer påläst än de flesta när det kommer till försvaret så han kan bidra med kunskap i det ämnet. Dock är han tyvärr woke som fan, jag skrev vid något tillfälle att 95% av våra problem är importerade och skulle vi svenskar göra oss av med negrerna och blattarna så är vi i princip i mål direkt. Kommentar raderad och jag blev bannad
Så nej, tyvärr är Max ingen nationalist. Han är slav under woke-piskan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in