Citat:
Ursprungligen postat av
Threadkiller
1. Tycker du själv att det verkar som om Max har några stora svårigheter att få tillgång till Försvarsmaktens personal eller utrustning i den mån han behöver för sina program?
Kan det möjligtvis vara så att du av någon orsak blivit totalt fixerad vid Hr Karlsson och 2. grovt överskattar hur många som intresserar sig för hans eventuella misogyna eller eljest olämpliga uttalanden? Uttalanden som du fortfarande inte ens försökt bevisa i sak därför att det "finns överallt på nätet", trots att de enda relevanta resultaten 3. vid en googling är en tråd på Flashback där du hör till de mest aktiva skribenterna men inte lyckas haspla ur dig något mer substantiellt än att han är en nazistpygmé-nånting.
Detta får jag som del av4. ett AI-svar från Google:
"Skitkastning i forumtrådar: På forum som Flashback Forum finns det mycket långa trådar som diskuterar kanalen MotVikt och Daniel personligen. I dessa sammanhang är tonläget extremt hårt. Det är vanligt att användare som ogillar kanalen eller dess rapportering slänger ur sig grova epitet som "kvinnohatande" utan att presentera sakliga eller konkreta exempel som stöder anklagelsen. [1] (https://www.flashback.org/t3606405s)"
Och det har ju inte du gjort nu heller. Och [B5. jag har bättre saker för mig[/b] än att diskutera med trådförstörande psykfall med osunda fixeringar och noll argument.
Ridå.
1. Nej det tycker jag det inte verkar som, det är väl isåfall utmärkt? Det borde även du tycka?
2. Jag tror just DU grovt UNDERSKATTAR det faktum att Max Villman låter sig synas på den kvinnofientliga och misogyna kanalen "Motvikt". Det handlar inte om någon "cancelculture". Det handlar om försvarsmaktens egna värdegrund. Sådana saker kan gå långsamt i msm- men det finns för alltid kvar på internet.
3. Då klarar du åtminstone av att "googla"? (BOOMER DELUXE)

Jag får
UPPREPA en tredje (3:e) gång: Jag själv är
INTE topic i denna tråd om Max Villman.
4. Självklart låter du AI skriva dina svar! Who knew?!
5. Det
VERKAR INTE som att du har bättre saker för dig, varför knarkdödsnazist-försvarar du annars Max Villmans deltagande hos en märkligt udda och, ur försvarsmaktens egna värdegrund synvinkel, högst tvivelaktig YT-kreatör?
RIDÅ...INDEED!
Fortsätt låt AI skriva dina inlägg, kommer säkert gå superbra!