2026-09-15, 14:47
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tyckte ändå att Magdalena svarade bra, utan att sjunka till Jimmies nivå.

Det är definitivt aldrig bra för en politiker att utmåla sig som ett offer. Vederbörande kan hamna i facket "svaga som inte pallar det hårda politiska klimatet". Många börjar tvivla på personens förmåga att palla när de stora motgångarna kommer, vilket de alltid gör förr eller senare. Vet nu inte om det har med saken att göra men S gjorde sitt sämsta val i mannaminne trots att de låg betydligt bättre till än så i de tidigare opinionsmätningarna. JÅ hade självklart en baktanke med det hela när han anmärkte på surhet. Inte snällt men planerat tror jag. Jag fick själv en anmärkning på att jag var sur, av en kvinna på ett företag där jag var på ett jobbuppdrag.
"Möjligt att jag är sur" sa jag "men jag är här för att göra ett jobb och inte för att köra någon slags social charmoffensiv". Då kunde hon i alla fall inte hålla sig för skratt. Hon såg mig väl som en omöjligt jävel
Citera
2026-09-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Det är definitivt aldrig bra för en politiker att utmåla sig som ett offer. Vederbörande kan hamna i facket "svaga som inte pallar det hårda politiska klimatet". Många börjar tvivla på personens förmåga att palla när de stora motgångarna kommer, vilket de alltid gör förr eller senare. Vet nu inte om det har med saken att göra men S gjorde sitt sämsta val i mannaminne trots att de låg betydligt bättre till än så i de tidigare opinionsmätningarna. JÅ hade självklart en baktanke med det hela när han anmärkte på surhet. Inte snällt men planerat tror jag. Jag fick själv en anmärkning på att jag var sur, av en kvinna på ett företag där jag var på ett jobbuppdrag.
"Möjligt att jag är sur" sa jag "men jag är här för att göra ett jobb och inte för att köra någon slags social charmoffensiv". Då kunde hon i alla fall inte hålla sig för skratt. Hon såg mig väl som en omöjligt jävel
Tyckte inte hon svarade som ett offer, men där kan man ju tycka olika såklart.
Citera
2026-09-15, 14:56
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tyckte inte hon svarade som ett offer, men där kan man ju tycka olika såklart.
Oki Doki, ha en bra dag
Citera
2026-09-16, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
De flesta kvinnor är surfittor nuförtiden som jag förstått det. Kanske beror på dåligt sexliv!
Kan nog hända. Männen i Sverige är kanske dåliga älskare? De allra flesta kvinnor tänder inte på en Jimmie/Jomshof-typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in